şu arka mono kapak mevzusunu bizim eski f'ler içinde aksesuar satsalar keşke...
ebayde var sadece
zevk, güzellik göreceli arkadaşlar,
motoruna birşey dediğim yok almışsın güle güle kullan.
ama 600f değil ki o motor
bana göre krenajlı hornet
600f in mutasyona uğramış hali
neresi eski 600f e benziyor
şurası de
ismini 600 f deme g-g-h-j vs yaz
f dediğinde şöyle bir model beklentim olurdu
motor gücü dahada arttırılmış, touring özellikleri korunmuş ve daha yakışıklı olmasını isterdim.
2011 600f ile hyosungu yanyana koy hyosung gt250r daha yakışıklı ve alımlı bu görünüş olarak
çoğu 600f çi arkadaş ön camları duble yaptırıyo neden oturuş olarak baş yukarda olduğundan öncamı dahada yüksek olabilirdi. fakat küçültülmüş
hornet ile 2011 600f in motor özelliklerine bakınız.
bu hondanın ezbere iş yapması ve ayıp olarak görüyorum zamanında en yüksek satış rakamları 600f indi 2007ye kadar efsane olarak akıllara kazındı.
eee şimdi bakınız 2011 model 600 f ne satmış
umduklarını bulmuşmu honda 2011 600f te
gelelim fiyat durumuna 25bin veya 35 bin önemli değil.
motorun yurtdışı fiyatı ile türkiye fiyatı vergiler vs zaten midemizi bulandırıyor bu farklı bir protesto durumu
bana göre 2011 600fi farklı bir model gibi algılarsak gayet güzel şehiriçi kullanım rahatlık vs
bunlara bir şey dediğim yok zaten 2012 600f te olmayacak 2013te çünkü olmamış yakışmamış bunu diyorum
nasıl yorumlarsanız bu şahsi yorumum yanlış veya doğru benim gibi düşünenlerin çoğunlukta olduğunu varsayıyorum
zevk, güzellik göreceli arkadaşlar,
motoruna birşey dediğim yok almışsın güle güle kullan.
ama 600f değil ki o motor
bana göre krenajlı hornet
600f in mutasyona uğramış hali
neresi eski 600f e benziyor
şurası de
ismini 600 f deme g-g-h-j vs yaz
f dediğinde şöyle bir model beklentim olurdu
motor gücü dahada arttırılmış, touring özellikleri korunmuş ve daha yakışıklı olmasını isterdim.
2011 600f ile hyosungu yanyana koy hyosung gt250r daha yakışıklı ve alımlı bu görünüş olarak
çoğu 600f çi arkadaş ön camları duble yaptırıyo neden oturuş olarak baş yukarda olduğundan öncamı dahada yüksek olabilirdi. fakat küçültülmüş
hornet ile 2011 600f in motor özelliklerine bakınız.
bu hondanın ezbere iş yapması ve ayıp olarak görüyorum zamanında en yüksek satış rakamları 600f indi 2007ye kadar efsane olarak akıllara kazındı.
eee şimdi bakınız 2011 model 600 f ne satmış
umduklarını bulmuşmu honda 2011 600f te
gelelim fiyat durumuna 25bin veya 35 bin önemli değil.
motorun yurtdışı fiyatı ile türkiye fiyatı vergiler vs zaten midemizi bulandırıyor bu farklı bir protesto durumu
bana göre 2011 600fi farklı bir model gibi algılarsak gayet güzel şehiriçi kullanım rahatlık vs
bunlara bir şey dediğim yok zaten 2012 600f te olmayacak 2013te çünkü olmamış yakışmamış bunu diyorum
nasıl yorumlarsanız bu şahsi yorumum yanlış veya doğru benim gibi düşünenlerin çoğunlukta olduğunu varsayıyorum
Sahibine yeni motoru hayırlı olsun güle güle kullansın.Krd senin motorunda hayırlı olsun arkadaşım.
tartışmaya gerek yok bence herkesin zevki görüş açısı farklıdır, ama arkadaşın dediği gibi resimler aldatıyor yakından görürsen iyi yönde fikriniz değişebilir, yorumlarınız için teşekkürler.