- Katılım
- 17 Tem 2009
- Mesajlar
- 220
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.Yaklaşık 10000 km scooter deneyimim var ve vitesli motor kullanmayı biliyorum.Şu an 125 cc lik bir scooterım var ve artık yetmemeye başladı. Seneye İstanbulda bir üniversiteye geçiş yapacağım ve İstanbul trafiğini kaldırabilcek,biraz görüntüsü olan ve sağlam bir motosiklet arıyordum bütün modelleri eledim ve bu ikisi kaldı.İkisi de fiyat olarak birbirine denk.İkinci el pazarında honda daha aktif.Ama en azından ikisi de beni 4 sene götürebilcek iyi motosikletler.yakıtta çok fazla fark eder mi? son hız ve hızlanma olarak birbirileri arasında aşırı farklar var mı? Hangisi daha dengeli motor? Sizce hangisini almalıyım? Kullanan,bilen,fikir sahibi olan abilerim beni aydınlatırsa çok sevinirim.Cevaplar için şimdiden çok teşekkür ederim.