Bi yardımcı olurmusunuz ..

Katılım
16 Ocak 2012
Mesajlar
3
Bundan 6 ay önce 2011 mod yzf r125 aldım ilk 2 ay çok zevkle sürdüm ama artık yetmemeye başladı 1.86 boy 85 kilo bi adama göre ufak ve hantal kalıor şimdide yzf r6 almak istiyorum sizde erken mi davranmış olurum yoksa artık abisine binmenin vakti geldimi
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
İlk motorunuz mu?

---------- Post added at 03:23 ---------- Previous post was at 03:20 ----------

Ha bu arada keşke bi önce tanışsaydık tanışma kısmında direk konuya atlamışsınız ama...
 
Katılım
16 Ocak 2012
Mesajlar
3
6 senedir falan motor kullanırım ama ss sınıfı olarak ilk yzf r 125 e bindim şimdide yzf r6 almak istiyorum r6 almamdaki sebebte hız delisi veya tutkunum oldum için deil tabiki hız yerine ve zamanlamasına göre güzel bişey ama ben sadece altımdaki gücü hissetmek istecim için r 6 almak istiorum
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
82
merhaba benimde ebatlarım sana yakın cbr 1100 xx kullanyıroum masrafsız bence sana en uygun motor xx moturm aynı zamanda satılık :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst