- Konu Yazar
- #1
Aranıza yeni katıldım öncelikle hepinize selamlar. 2. el honda cbr 125r alacağım. 2006 model 45.000 km'de motor. Fiyatı da 3750 tl. Bu motoru aldığımda herhangi sorun yaşarmıyım acaba. Vitesli motorlardan pek anlamam ve pek fazla kullanmadım. Scooter kullandım hep. Yıllardır almak istediğim tek motor cbr125r. 23 yaşındayım. Araba alma şansım var fakat sadece cbr125r istiyorum. Motoru işe gidip gelmek için kullanacağım ve haftada 1 gün şehir dışına çıkabilirim 3-4 saatlik yollara. Kullanmak istediğim tek motor bu. Fakat bu kadar para bayılmışken sanayilerde de sürünmek istemiyorum. Öneri ve yardımlarınızı esirgemezseniz bu çaylağa çok yardımınız dokunur.