- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 1,500
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bende Honda cbr125r(2011) var ve 2000 km ye yakın yol yaptım.Motorumdan fazlasıyla memnunum,sadece uzun yolda yavaş gitmek sıkıcı olabiliyor.Onun dışında ne motor ne servis,ne yakıt hiç bir derdi yok bildiğiniz gibi.
Son zamanlarda sons of anarchy diye bir diziye sardım(cruiser kullanıyorlar sürekli).Bu gün sahibindende bir gv250 çok hoşuma gitti dizininde etkisiyle.Motor hakkında zaten az çok fikrim vardı,bugün biraz daha araştırdım.Yakıt tüketimleri arasında da 1 lt kadar fark var.Ve maddi olarakta alırken bir sıkıntı çıkartmayacak gibi,çünkü beğendiğim motorla benim motor fiyat olarak kafa kafaya gibi.
Çok kararsız kaldım ne yapsam bilemedim.Bir yandan benim motoru satmak gibi bir niyetim yoktu,bir yandanda bu yazı gv250 ilemi geçirsem sorusu fena halde kafama takıldı.İçimde kalacağına sizinle paylaşayım dedim,ne dersiniz?
Son zamanlarda sons of anarchy diye bir diziye sardım(cruiser kullanıyorlar sürekli).Bu gün sahibindende bir gv250 çok hoşuma gitti dizininde etkisiyle.Motor hakkında zaten az çok fikrim vardı,bugün biraz daha araştırdım.Yakıt tüketimleri arasında da 1 lt kadar fark var.Ve maddi olarakta alırken bir sıkıntı çıkartmayacak gibi,çünkü beğendiğim motorla benim motor fiyat olarak kafa kafaya gibi.
Çok kararsız kaldım ne yapsam bilemedim.Bir yandan benim motoru satmak gibi bir niyetim yoktu,bir yandanda bu yazı gv250 ilemi geçirsem sorusu fena halde kafama takıldı.İçimde kalacağına sizinle paylaşayım dedim,ne dersiniz?