Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Beyaz ampülle şu şekilde oluyor;
http://i1272.photobucket.com/albums/y393/Kanji_/cb054be2-9325-497e-a843-7d8df9d36c5f_zps553c3cfe.jpg
Kıvanç görüşün düştüğüne eminmisin, ben her hangi bir görüş azalması yaşamadım çünkü, bendede philips var, eğer siyah visörün varsa oda yanıltıyor olabilir :cat:
600RR şehir içinde yorar, debriyajı serttir, oturma pozisyonu konforlu değildir, şehiriçi için çok kötü bir seçim kısacası... Ama otoyol kullanımında bir saat git, gazlaman şart değil normal oturarak dahi yormaz adamı, bilek acıları vs bunlar hep kendini kasmaktan zamanla alışırsın geçer ama şehir içinde gezindiğin sürece bunlar hep sürer, xmaxi boşuna almadık :cherry:

Evet hocam az da olsa azaltiyor.. vizorum seffaf.. taktikdan sonra ayni gittigim yoldan giderken (karanlik) farkedilebilcek bir azalma var..

Cok asiri sizi tehlikeye atacak bir azalma deil tabikide ama bu veyaz ampullerin dogasi boyle sanirim

Dedigim gibi fark etmesi bile zor.. aksamlari surekli gittigim yolda bitek fark ediorum zaten


Ama takmak motorun seklini okadar guzel yapioki bariz gorusu azaltsaydi geceleri binmem gene cikartmam ampulu :D
 

Mvl

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
43
Teşekkürler arkadaşlar...
Dediğiniz gibi debriyaj biraz daha sert benim eski aletlere göre...
Bir de hararet yavaş trafikte giderken 100 102 dereceleri görüyor bu da normal anladığım kadarıyla, öyle değil mi?
Ampul tavsiyelerini de dikkate alacam bu arada...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
2011 Model Eski RR ımı satan arkadasimiza bugün 2013 Model kazasiz boyasiz ciziksiz 2000 kmde R6 aldik.
Hayirlisi :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
motorum satılıktır arkadaşlar şu an ilanı yok malum sitede 2015 model 2250 km de şu an rosso corsa lastik http://www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-corsa-pmk16599 , hrc tank ped https://www.bing.com/images/search?...bb8cc624b6b87088171b8c5e556553eco0&ajaxhist=0 orijinal stompgrip http://www.stompgrip.com/streetbike-kit-volcano-0024-55-10-0024-detail python ön cam http://www.sahibinden.com/ilan/yede...-honda-cbr-600-rr-python-cam-219854381/detay/
sepha kaldırma takozu ve koruma takozu http://www.sahibinden.com/ilan/yede...-takozu-ninja-ucretsiz-kargo-239631451/detay/ vardır .yan grenajda 2 parça 1 er karış boya vardır forumda kazam ile ayrıntı bulabilirsiniz fiyatı 36.500 tl dir
kazasız belasız herkese
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeş sen bi su lastikler için cvp ver de biz de işimize bakalım değil mi :bounce:

Arkadasımın R6 sının Rdajının 3 te ikisi bugun itibariyle bitti ...





 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
R6 pek beğenmiyorum. Gidon amortisörü yok, Showa amortisör yok, Tip konusu göreceli ama 600rr daha cıvıl cıvıl renk seçeneği olarak ve bu sene r1'e yaptıkları gibi saçma bir zamdanda geçti 34'den 41'e çıkarttılar hiç bir şey eklemeden...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de RR kullanıyorum ama R6daki malzeme kalitesi ivmelenme duruş kesinlikle hondada yok.
Tabi Hondadaki rahatlik sakinlik de R6 da yok.
Sahsiniza hangisi hitap ediyorsaonu kullanin tabiki
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Arkadaşınız ne şanslı hazır motora binecek. Zaten rodajda eminim itina le yapılıyordur. Gördüklerimiz öyleydi hep. :) En iyisi hocam siz bi tabela falan yaptırın. "İtina ile rodaj yapılır." diye. Allah kaza bela vermesin. İyi rodajlar. :cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Eski RR 'ımı satan arkadasımıza aldığımız R6 ...
2013 Model 2040 KM'de 33ooo TL ...
Kaza Boya Değişen yok full extralı ...







 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Valla acik soylemek gerekirse biz video cekmiyoruz. Ceksek de zaten buraya yüklemeyi bilmiyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst