Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet farketmedim. Şimdi gördüm fotoğrafları.
Akropoviç - Devil - Tiger 3 üne de sesten yazmis polis. Dinlemeden Çalıştırmadan ...
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
plaka muhabbeti olmuş bide egzoz konusunda üstelemiş sizinkiler biraz. Savaş abi sever öyle atraksiyonları hoşuna gider.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Arkadaşlar 1.90 boy var 600rr veya r6 gibi motor kullanımında sorun olur mu?

Ben 1.86 yım problem yaşamıyorum

Dün Hakkari de çatışmada şehit olan Astsubayımızı karşıladık.

12096628_10206997366026668_5684884498440237819_n.jpg


12079312_10153712324514429_6646172103203021099_n.jpg
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
arkadaşlar lastik haric ortalama 6 ayda ya da ne kadar sürede bir bakım masrafı oluyor 600rr da? lastik hariç, iyi bir lastik yumuşak hamurlu ne kadar süre kullanıyorsunuz en fazla?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

600rr da kızların tepkisi nasıl kullanıcı yorumları bekliyorum :)
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
407
[/COLOR]600rr da kızların tepkisi nasıl kullanıcı yorumları bekliyorum :)[/QUOTE]

600rr da kızlar teklif ediyormuş :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
1 ay önce bir bayan arkadaşımı aldım arkama. Zaten çok meraklıydı binmeye. İndikten sonra aşırı keyif aldığını ve tekrar binmek istediğini söyledi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------

arkadaşlar lastik haric ortalama 6 ayda ya da ne kadar sürede bir bakım masrafı oluyor 600rr da? lastik hariç, iyi bir lastik yumuşak hamurlu ne kadar süre kullanıyorsunuz en fazla?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

600rr da kızların tepkisi nasıl kullanıcı yorumları bekliyorum :)

km de 6-7 litre yakıt yaktığını düşün. Onun dışında 3-4bin kmde bir yağını ve yağ filtresini değiştirirsin 200tl civarı tutar kendin yaparsan. Lastiklerin kullanım ömrü genelde 1 sene bana göre. İlk zamandaki performansı kalmıyor bir sonraki sezona. Lastikte nerden baksan 1250-1400 gibi bir rakama çıkıyor.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Geçenlerde bi yerde oturuyoruz grupça, arkadaşım dürttü motora bak dedi sevgilisi kolundan çekiştiriyor kendi motorun başından ayrılmıyordu :)
Artçı olarak da motora ilgi duyanların tepkisi de ses ve haz konforsuzluğu örtüyor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
*Sehir ici devirli devirsiz karisik kullanimda 100 kmde ortalama 6 litre yakarsiniz.
*2500 KM de bir bakim yapiyorum ama kitapciga uyarsaniz 6000 km de bir bakim yapabilirsiniz ve yağ bakimi serviste 180 TL tutuyor.
*Ön lastik ortalama 10 ila 15 Bin km arasinda yol yapabilir kullanima ve alinan lastige gore değişir. Arka lastik ise max 8000 km yapar bu da lastiğe ve kullamina gore değişir.
*Lastik Fiyatlari takim alirsaniz ortalama 1100 TL civari tutar...
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Arkadaslar motorum 550km ye geldiginde istanbul anes motorda yag ve filtresini degistirmeye gitmistim.. hersey cok guzel hemen isleme aldilar.. zincirimi de temizleyip yagdilar ama bakim nasil yagladilar..



Motosiklete ciktigindada gormustum bunu ama ellemedim heralde yag deildir bu dedim.. yolda eve donerken motoru cok hafif sola yatirdigimda arka teker 3 5 cm kaydi allahtan bisey olmadi..

Saga benzinlige cektim.. balata temizlicisi ile sildim.. tek sorun da bu deildi.. arka fren de tutmuyordu.. ilk basta sorun yokdu fakat balataya basa basa zincir yagi balataya gecti v3 arka fren de iptal oldu..


Demek istedigim normalde bole sikayetler de bulunmam ama bunlar insanin hayati ile oynuo..
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
600rr da artci olan kizlarin tepkisini mi merak ediyorsun :mrgreen:

hayır dışarıdan bakış ve genel tepkiler

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:23 ----------

600rr da kızlar teklif ediyormuş :queen:
woww süpermişş hemen yarın temiz bişey bulmaya :D
1 ay önce bir bayan arkadaşımı aldım arkama. Zaten çok meraklıydı binmeye. İndikten sonra aşırı keyif aldığını ve tekrar binmek istediğini söyledi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------



km de 6-7 litre yakıt yaktığını düşün. Onun dışında 3-4bin kmde bir yağını ve yağ filtresini değiştirirsin 200tl civarı tutar kendin yaparsan. Lastiklerin kullanım ömrü genelde 1 sene bana göre. İlk zamandaki performansı kalmıyor bir sonraki sezona. Lastikte nerden baksan 1250-1400 gibi bir rakama çıkıyor.
artçı olarak değilde dışarıdan bakışlar süzmeler tepkiler mimikleri falan merak etmiştim, teşekkürler fazla bir şey yokmuş, sanırım küçük motorlarda yağ filtresi olmuyor, diğer değişmesi gereken parçalarda duruma göre değişiyor sanırım 1-2 yılda bir falan
Geçenlerde bi yerde oturuyoruz grupça, arkadaşım dürttü motora bak dedi sevgilisi kolundan çekiştiriyor kendi motorun başından ayrılmıyordu :)
Artçı olarak da motora ilgi duyanların tepkisi de ses ve haz konforsuzluğu örtüyor.
konforu boşverelim sonuçta trafikte saatlerce beklemicez^^ aslında ben dışarıdan bakışları soruyordum
*Sehir ici devirli devirsiz karisik kullanimda 100 kmde ortalama 6 litre yakarsiniz.
*2500 KM de bir bakim yapiyorum ama kitapciga uyarsaniz 6000 km de bir bakim yapabilirsiniz ve yağ bakimi serviste 180 TL tutuyor.
*Ön lastik ortalama 10 ila 15 Bin km arasinda yol yapabilir kullanima ve alinan lastige gore değişir. Arka lastik ise max 8000 km yapar bu da lastiğe ve kullamina gore değişir.
*Lastik Fiyatlari takim alirsaniz ortalama 1100 TL civari tutar...
yağını ve filtresini ben değiştirsem o zaman 140-50 falan en fazla o zaman, yumuşak hamurlu kaliteli lastiklerden bahsediyorum yani o zaman 1500 falan diyelim çok teşekkürler yakıt güzel aslnda çok değil böyle bir aslan için
Arkadaslar motorum 550km ye geldiginde istanbul anes motorda yag ve filtresini degistirmeye gitmistim.. hersey cok guzel hemen isleme aldilar.. zincirimi de temizleyip yagdilar ama bakim nasil yagladilar..

[url]http://i453.photobucket.com/albums/qq257/darewinder/600rr/20151015_163524.jpg[/URL]

Motosiklete ciktigindada gormustum bunu ama ellemedim heralde yag deildir bu dedim.. yolda eve donerken motoru cok hafif sola yatirdigimda arka teker 3 5 cm kaydi allahtan bisey olmadi..

Saga benzinlige cektim.. balata temizlicisi ile sildim.. tek sorun da bu deildi.. arka fren de tutmuyordu.. ilk basta sorun yokdu fakat balataya basa basa zincir yagi balataya gecti v3 arka fren de iptal oldu..


Demek istedigim normalde bole sikayetler de bulunmam ama bunlar insanin hayati ile oynuo..

lastiği mi yağlamışlar ne yapmışlar anlamadım? eğer öyleyse çekip adam vurmaktan farkı ney bunun
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bunlar Normal şeylerdir. Zinciri Temizlemeleri bile artıdır. Ama Zincir Temizleyip Yağlayıp bir de Lastik temizleyemezler. Siz Aldığınızda kontrol edip bir süre dikkatli kullanacaksınız.

Honda Mesaj Atıyor Tüm kullanıcılara. Bazı Motorların (SADECE 600RR Değil, Tüm Hondalar) Mars Rolelerinde arıza tespit edilmiş ve ücretsiz servis tarafından değişimi sağlanacakmıs. Şase numarasına göre Telefon ile çağıracaklar bilginiz olsun...

Bir kaç Fotoğraf :)









Maksimum 250 KM de bir Zincirleyinizi Yağlamayı, Maksimum 500-600 KM de bir de Temizlemeyi unutmayın dostlarım :)

 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
600rr ın bu kasasına yakıştığını düşündüğüm tek renk repsol.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Bence de eski kasa daha güzel, daha agresif çizgileri var. Bu kasaya da sadece repsol yakışıyor. Diğer renkler hiç göstermiyor motoru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst