Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Od7zE4.jpg
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
Hayırlı olsun... Geçen hafta istasyonda gördüm... Darıcada 600rr nufusu artıyor :)
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187


---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:17 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 03:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:19 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 03:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:21 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------

rr son kararr mı tartısılırrr
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
[![image](http://i.hizliresim.com/1n0y15.jpg)](http://hizliresim.com/1n0y15)
[![image](http://i.hizliresim.com/ozlgGR.jpg)](http://hizliresim.com/ozlgGR)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------




---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------




---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------



 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
cemm doga merhaba hayırlı olsun.egzos ne marka?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------




arkadaşlar elımdekı bu radyotor korumasını satıyorum ,sıfır hıc kullanılmamıştır.07-14 600rr ıcın uygundur.almak isteyen bana 05348920280 den ulasabılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=73NnTUulVVg&feature=youtu.
http://www.youtube.com/watch?v=E6hw6vPLCkY&feature=youtu.be
be devıl egzos aldım ,kısa wıdeo cktım zaman yok maalesef .sesı merak edenler için.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
99
Herkese cümleten iyi akşamlar motor ehliyetimi 2 sene önce aldım lisede falan az cok scooter kullanmıslıgım vardır 2bin kmdirde yamaha yzf r125 kullanıyorum sanırım bununla birlikte 2007 kasa bir hanspree sahibi olacak kadar para biriktirdim arkadaşlar çevre herkes karşı yzfyle 10 bin yap bi diyolar ama bilirsiniz işte yurt dışındayken her gün apayrı hayaller sırf onun için çalışmak bu işin hiçmi oluru yoktur izmirde yaşıyorum trafikte pek apaçi olmaz bende kendime hakim bi insan oldugumu düşünüyorum ama bide siz 600rr gidonu tutanlara sormak istedim son söz sizin
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Herkese cümleten iyi akşamlar motor ehliyetimi 2 sene önce aldım lisede falan az cok scooter kullanmıslıgım vardır 2bin kmdirde yamaha yzf r125 kullanıyorum sanırım bununla birlikte 2007 kasa bir hanspree sahibi olacak kadar para biriktirdim arkadaşlar çevre herkes karşı yzfyle 10 bin yap bi diyolar ama bilirsiniz işte yurt dışındayken her gün apayrı hayaller sırf onun için çalışmak bu işin hiçmi oluru yoktur izmirde yaşıyorum trafikte pek apaçi olmaz bende kendime hakim bi insan oldugumu düşünüyorum ama bide siz 600rr gidonu tutanlara sormak istedim son söz sizin

egkrgz arkadaşım 600 cc motor almadan once torklu ,çabuk hızlanan bır makına almalısın; Suzuki gs 500 olabılır , kawasakı er 5 olur veyahut cbf 500 al yada hıc olmadı cbf 600 al naked en azından hızlanmalarına,durmalarına alışırsın .gazlamayı durmayı ogrendıgın vakıt ss makınaya gecersın.hem yazık gunah olmasın parana ss makınayı yatırdın mı karenajların epey pahalı.(grenaj dıye tabır eder herkes ama asıl olan ısmı karenajdır).sen bılırsın yınede benım de benım fıkrım bu dostum.hayırlısı olsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------

egekrgz arkadsım bırsey sormussunn bırdahada bakmamışsın buraya:silent:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bi RR da bana alak :p
2014 Olacak :)
Düzcedeki motoru bilen var mı bu arada ? ilanlarda mevcut ?
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
53
Slmlar Cbr 250 2013 model 6 bnde takas düşünen olursa 207 ve üstü ulaşsın anlaşa bilirsek almayı düşünüyorum
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Hornet & 600 rr

1780796_797232610336816_444177472010371146_n.jpg


Temizlik imandandır

540364_10152797179855798_7489847756106704473_n.jpg


Ne Tartısıyoruz Tam hatırlayamadım şuan :)

10698633_10152782006425798_4049082195305337262_n.jpg



işte burayı seviyorum !!!

1393357_10152723953975798_223086691637343818_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Gönül 600RR dan yana ama her an 2014 Model 800 kmde 1oooRR alabilirim :)
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
vay be 600rr sayfasına kopmuş = )

resme doyduk =)

süper devamını beklıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst