Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
honda konşuk-bulent bey. daha efendi, motor sahıbını adam yerıne koyan ve karısındakıne kım olursa olsun saygı gosteren servıs gormedım henüz. esengulun cok daha asagısında da fıyatı var.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
rölantide ki sesi pek anlaşılmıyor,videonun kalitesi düşük,bir yorum yapmak doğru olmaz,bu arada kendi yaşadığım tecrübelerim ile sana yorumlarda bulunuyorum kulaktan dolma değil fakat bir usta kadar bilgili de değilim bunu da belirteyim,

her zaman için 2.el motor aldığında özelliklede bu tarz motorlar ise güvendiğin bir ustaya götür üç beş kuruştan sakın kaçma eksiğini gediğini halletsin,çünkü bizim milletimiz motoru satacağı zaman bakımlarını pek sallamaz sende bu şekilde uzun süre kullanma,anladım ben seni tüm parayı motora gömdün :cherry: ama dediğim gibi bir şekilde halletmen de yarar var :)
birde nacizane tavsiyem boştayken kesiciye sokma vs yapmayın.
tekrardan hayırlı olsun uzun km ler kazasız belasız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

egzantrik zincirimiz bu arkadaşlar,600rr-600f aynı zinciri kullanıyor8son kasa RR da bunu kullanıyormu bilemiyorum)

Honda dan alınca günahı 265tl,fiyat yüksek fakat yurt dışından araştırdığımda genelde 240tl ve üstü buldum fiyatları sanırım genel olarak pahalı bir parça.

[url=http://hizliresim.com/8moYLA][url]http://i.hizliresim.com/8moYLA.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/Doq75Z][url]http://i.hizliresim.com/Doq75Z.jpg[/url][/url]

39$ yurdışı fiyatı
http://www.partzilla.com/parts/detail/honda/HP-14401-MEE-003.html
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
honda konşuk-bulent bey. daha efendi, motor sahıbını adam yerıne koyan ve karısındakıne kım olursa olsun saygı gosteren servıs gormedım henüz. esengulun cok daha asagısında da fıyatı var.


dostum teşekkür ederım tavısyen ıcın..
pekı konsuk ta bakım yapılırken motorumuzu ızlememıze ızın verıyor lar mı vede tork anahtarı kullanıyorlar mı?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
dostum teşekkür ederım tavısyen ıcın..
pekı konsuk ta bakım yapılırken motorumuzu ızlememıze ızın verıyor lar mı vede tork anahtarı kullanıyorlar mı?


camekan zaten oturdugun yer.
dıger teknık detayları gıttıgınde ya da telefon vasıtasıyla kendısıyle gorusursun.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ aadrenalin16

Ben 18000 KM Boyunca Castrol Power1racing 10-50 kullandım motorumda. 1000 km sonra yağımı ve filtremi değiştireceğim Motul aldım onu deneyeceğim. Bakalım fark nasıl olacak :)
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
@ aadrenalin16

Ben 18000 KM Boyunca Castrol Power1racing 10-50 kullandım motorumda. 1000 km sonra yağımı ve filtremi değiştireceğim Motul aldım onu deneyeceğim. Bakalım fark nasıl olacak :)

çakalaz bende 10 50 pwer 1 kaç senedır kullanıyorum çok dayanıklı bır yag,bunada 10 50 power koyarım olmazsa,zaten bakımlar 5 bınde bır... nrmalde ben 3 bını gecırmem ama ...
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
gazlıyolardır kesin :D

eskilerden bir fotoğraf ekleyeyim :)

 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar Bakım km sini bekleyemeden Yağımı ve filtremi değiştirdim...



Şu ana kadar hep Castrol Power1racing 10-50 kullanmıs birisi olarak söylüyorum ki Motul ile Castrol arasında motorda hiçbir değişiklik sezmedim. Neredeyse herşeyi aynı fakat cok az daha geç ısınıyor yağ onu farkettim. Castrol ile ısıklarda durduğumuzda 90 lara cıkan hararet göstergesi aynı ısıklarda 84 lerdeydi... Tabi km ilerledikce daha iyi anlasılır fark...



Bu arada sahibinden.com 'daki ilan numaram : 176273999
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Arkadaslar 2007 kasa 600rr arka balata bitmiş ve fren yağı minimumda. Yakında yağ değişimi de yapılacak.
Hangi ürünleri kullanmamı tavsiye edersiniz ?
arka Balata EBC HH fa174
Fren yağı dot 5.1
motor yağı motul 10-50
Bunlar uygunmudur ?
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Arkadaşlar Bakım km sini bekleyemeden Yağımı ve filtremi değiştirdim...

[url]http://i.hizliresim.com/32dnE4.jpg[/url]

Şu ana kadar hep Castrol Power1racing 10-50 kullanmıs birisi olarak söylüyorum ki Motul ile Castrol arasında motorda hiçbir değişiklik sezmedim. Neredeyse herşeyi aynı fakat cok az daha geç ısınıyor yağ onu farkettim. Castrol ile ısıklarda durduğumuzda 90 lara cıkan hararet göstergesi aynı ısıklarda 84 lerdeydi... Tabi km ilerledikce daha iyi anlasılır fark...

[url]http://i.hizliresim.com/jzoGgn.jpg[/url]

Bu arada sahibinden.com 'daki ilan numaram : 176273999

çakalaz fııtreyle beraber 2800 mu koyuyorsun yagı?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet Filtre değişimi ile birlikte 2800 - 2850 Litre yağ alıyor bizim kasa 600RR lar :)

Bugünden FOTO atayım sizlere :p







 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
İyi gecelerrr:rendeer:
bQz5ld.jpg
[/url][/IMG]
1jQyDA.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
i1111fhrttyy

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------




---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:52 ----------



 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
106gt eldıvenlerımız aynı bende knox handroıd kullanıyorum on numara bes yıldız...şuan 600 tl olmuş ,ındırmlı 430 mu ne..ben aldığımda 350 tl falandı.üstune eldıven yok bunun.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hadi yaa o kadar artmışmı :sunny: iyiki almışız valla :) Benim tek sıkıntı sağ el serçe parmak kısmının dikiş yerleri parmağımı acıtıyor baya bi, açılmadı gitti onun haricinde süper eldiven tavsiye ederim düşünen arkadaşlara, zaten önceki sayfalarda detaylı inceleme resimler filan vardı alacaklara fikir olsun diye :)
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Hadi yaa o kadar artmışmı :sunny: iyiki almışız valla :) Benim tek sıkıntı sağ el serçe parmak kısmının dikiş yerleri parmağımı acıtıyor baya bi, açılmadı gitti onun haricinde süper eldiven tavsiye ederim düşünen arkadaşlara, zaten önceki sayfalarda detaylı inceleme resimler filan vardı alacaklara fikir olsun diye :)

benım sol eldıven serçe parmağı sıkıyordu açıldı ,suan güzel ..elıne gore sekıl alıyor zamanla,yeterkı buyuk olmasın:)..
http://www.motomaxonlineshop.com/knox-handroid-eldiven-pmu1138 fıyat bu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst