Teşekkür ediyorum motulun dadına bir bakalımm)
O değilde neymiş bu içimdeki motul sevgisi, distribütör okusa sponsorum olur :queen:Motul kullanın babuşlar, ipone da iyidir ama motulün kokusu yeter. (kullanan bilir )
İnsanın kafaya dikip içesi geliyor.Hele 7100ün o kırmızı rengi yokmu beni baştan alıyor.
300V sanki özel günler için(pist) saklanılmış bir şampanya gibi
Daha neler neler anlayamazsınız![]()
O değilde neymiş bu içimdeki motul sevgisi, distribütör okusa sponsorum olur :queen: