Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu haftasonu Rize Yağmurlu .. Motor Dinlenmede yine...
Arkadaslar motoruna Motul Yağ kullanan var mı???
Var ise 10/40 mı 10/50 mi ???
Ve izlenimleri nelerdir ?
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
1000 bakımında ipone 10 40 koydular. Vites geçişleri çok akıcı, tavsiye ederim.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Motul kullanın babuşlar, ipone da iyidir ama motulün kokusu yeter. (kullanan bilir )

İnsanın kafaya dikip içesi geliyor.Hele 7100ün o kırmızı rengi yokmu beni baştan alıyor.

300V sanki özel günler için(pist) saklanılmış bir şampanya gibi :)

Daha neler neler anlayamazsınız :)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
Adana nin hava şartları malum yanıyürr :) motul veya castrol düşünüyorum bende 15 50 sız ne diyorsunuz
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
2sinide hem hayabusa hemde hava soğutmalı fj 1200de kullandım.bence motul daha yumuşak daha iyi.vites geçişleride motulda daha iyi

şuan zzr 1100de de motul kullanıyorum

koku olayına katılıyorum :)

300v yüksek performans yağı ama motor korumakla bir alakası olmadığını söylüyorlar,ben şahsen caddede gazlayım 3000-5000km de değiştirdiğim yağ için 300v kullanmam.zaten o yağ bikaç yaşında makşnelerde yanarda muhtemelen.

motor durumuna göre 10 yada 15 kullanın. adana gibi sıcak biyerde 2006rr için 15 iyi gelebilirken rize gibi nispeten soğuk ve 2012 model makinede 10 numara daha iyi olur

motul iyidir dene derim
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
Teşekkür ediyorum motulun dadına bir bakalımm :))

Hocam motoru bu kış mı aldınız ? Şehiri tam hatırlayamıyorum, gaziantepmiydi adanamıydı neydi...
Bi tane ilan vardı, nokta hatasız fabrikadan sanki bu gün cıkmış gibi bi motor, o aletimi aldınız yoksa ?
Varsa fotoraf falan yükleyebilirmisiniz ?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Motul kullanın babuşlar, ipone da iyidir ama motulün kokusu yeter. (kullanan bilir )

İnsanın kafaya dikip içesi geliyor.Hele 7100ün o kırmızı rengi yokmu beni baştan alıyor.

300V sanki özel günler için(pist) saklanılmış bir şampanya gibi :)

Daha neler neler anlayamazsınız :)
O değilde neymiş bu içimdeki motul sevgisi, distribütör okusa sponsorum olur :queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
Hataydan aldım nokta hatasız filanda değil bana göre.adananın motoruydu oraya geçmiş bi şekilde aldık tekrar bizde ama öyle nokta hatasız filan diyene inanmayım hocam öyle hatasız motor olsa bile ilan sitelerine düşmez ordaki ustalar akbabalar kapar ;)
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Temiz 600RR'ı olanlar çok kilometre yapmayın bu yaz :)
Sezon bitince alacağım inşallah.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Nokta Hatasiz RR yok mu yani :)
Ben söylüyorum Nokta hata bulamaz kimse tüm masraflarini iade ederim diye :)
Son olarak Motul 10/40 dendi ama hangi serisi ???
5100 mü 5000 mi?
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
Ben geçen ay 300V 4T koydum. Henüz 500km civarı yol yaptım, ilk izlenimim debriyaj tasından hafif ses geliyor gibi ama vites geçişleri kemiksiz... şıkır şıkır geçiyor... psikolojik mi bilmiyorum ama çekişte arttı... bundan önce hep ipone kullanıyordum, ipone motul markasının sahibinin oğlu tarafından kurulmuş bir şirket diyorlar... formül aynıymış... yinede denemek istedim... ben çok fark etmedim ama yağ değişim zamanı geldiğinde sonucu göreceğiz...



DXG33v.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
300 Serisi daha cok pistlerde tercih ediliyor.
Bu nedenle 5100 serisine sicak bakiyorm
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
Bizim motorların yaş grubu için demiştim hatasız olmaz diye belirtmemişim ama affola :thumleft:
Bende 5100 15 50 deniycem bakalım sonuca
 

SKC

Katılım
25 May 2014
Mesajlar
8
Selamlar, 06 600rr motoruma bir takım lastik almayı düşünüyorum, aklımda diablo rosso II var, ancak kullanım ömrünün düşük olduğu bilinmekte, sizin önereceğiniz en iyi f/p oranına sahip lastik ne olurdu? bir de tarih olarak en eski ne olmalıdır? Saygı, sevgilerimle kazasız sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst