Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ocak 2014
Mesajlar
64
sizin orada yine diyiyorlar lastiği sök getir bizim burada kimse yapamıyor daha doğrusu takıp çevirecek makine yokmuş..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bi Rize-Ankara Yapasım var RR ile...
900 km :)
Atamizi ziyaret edip dönmek icin...

Kaç Aydır Motoru temizlemiyordum :)
Grenajlar bile sararmıştı kirden :queen:
Şöyle Fiberbezlerimle bir parlatayım dedim :p









---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Pirelli Super Corsa Görünümünü merak eden arkadaslarımız vardı simdi aklıma geldi...



 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Arkadaşlar merhaba,

Geçen hafta verdiğim eazi grip siparişi bugün elime ulaştı. Maalesef bana 600f yerine 600rr (2007 - 2012) için olanı yollamışlar.

Buradan isteyen olursa iadeyle geri yollamayla uğraşmayacağım, kendime yenisini sipariş edeceğim. Aldığım fiyata 26 pound (95 TL) ye verebilirim. İlgilenen olursa mesaj atabilir.

Bi tane de az önce çektiğim fotoğrafı koyayım (pek güzel olmadı kusura bakmayın)

QBmAEhN.jpg
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
kalıtelı bıseye benzıyor :) rr dursaydı kapmıstım. stompgrıp en son 150tl idi :)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
kalıtelı bıseye benzıyor :) rr dursaydı kapmıstım. stompgrıp en son 150tl idi :)

Evet henuz deneyemedik ama yorumlar iyiydi. 2 tane aldik, biri r6 icin, o dogru geldi, benimkinde ariza cikti :)

Ben kendime motorum icin olani deneyeyim yorumlarimi yazarim. Memnun kalirsam bir tane de senin motor icin veririz sipariş :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ben de suan puntotech var.acıkcası deneyecek ,yorum yazacak kadar vıraj felan yapamadım henuz :) ama baska malzemeler de musterek olurum haber verırsen :) gercı sonlandırdım bu senelık demıssın ama bellı olmaz :p
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Bi Rize-Ankara Yapasım var RR ile...
900 km :)
Atamizi ziyaret edip dönmek icin...

Kaç Aydır Motoru temizlemiyordum :)
Grenajlar bile sararmıştı kirden :queen:
Şöyle Fiberbezlerimle bir parlatayım dedim :p

[url]http://i.hizliresim.com/e700Zl.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/ekNND9.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/w1QQbY.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/wzPPZO.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Pirelli Super Corsa Görünümünü merak eden arkadaslarımız vardı simdi aklıma geldi...

[url]http://i.hizliresim.com/KgmyqZ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/Kq7RbQ.jpg[/url]

Gel kardeş bekleriz-ağırlarız. Buralar oralara benzemez akşama kalırsan donarsın.:)
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
bir kac resımde bız atalım




---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------




 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
beyler selamlar metzelerden memnun değilim kayma hissi veriyor lastik tavsıyenız ne olur ne kullanan var 2008 600rr

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

pist lastiği kullanmıs olan varmı aranızda arkadaslar onuda sorayım =))
 
Katılım
19 Ocak 2014
Mesajlar
64
merhabalar arkadaşlar elinde (çıkma)160/60/70 lastik olan warsa bana buradan mesaj atsın yada internet üzerinde satın alabileceğim bir site warsa yazarsa iyi olur sahibnden.com 'a baktım bulamadım...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar su siralar Motorumu satmaya niyetliyim... İlanim sahibinden.com da mevcut...
Bilginiz olsun ...
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
Merhaba arkadaşlar...
uzun bir arayıştan sonra Şubat ayında aldığım bebeğimle aranızdayım... 1000km kadar kullandıktan sonra, 29.000km de amortisör keçeleri ve fork yağını, motor yağı ve filtresini, birde diş durumu iyi olmasına rağmen 2010 tarihli olan lastikleri Michelin Pilot Power 3 ile değiştirdim... (virajlarda hafif hafif bırakıyordu) ve artık sezona hazır... :)
Dün hava güzel olunca önce bir temizlik, ardından da biraz gazlama... :pl:


RyQ3V7.jpg
[/url][/IMG]

JL32n5.jpg
[/url][/IMG]

W2bY0P.jpg
[/url][/IMG]

p4EP6q.jpg
[/url][/IMG]

b8yb6n.jpg
[/url][/IMG]

6RmnvW.jpg
[/url][/IMG]

glXop2.jpg
[/url][/IMG]

El3JB8.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar Elimde Açılmamış 3 adet 1 litrelik Castrol 10/50 Yağ mevcut...
3 Tanesi 60 TL dir Bilginize :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Mrb lar bende bi süre ara vermiştim motosikleti satınca, yine dayanamadık yeni kasa repsol aldık resimleri yüklerim bende yeşillik olsun araya ;)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Mrb lar bu aralar havalar bozuk adam akıllı bi foto çekemedim telefondakileri atıyım en azından :p







---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

Henüz 218 km'de Two Brothers Black Series egzoz vs vs... :p Orjinal lastikler berbat yol tutuş zayıf frenaj zayıf her virajda yanlamaktan bir gün side olucaz :pr:
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
maşallah çok güzel... Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin....
Bu arada Michelin Pilot Power 3 tavsiye ederim, yol tutuşu çok iyi... imkanınız varsa bir an önce değiştirin orjinalleri...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst