- Katılım
- 19 Ocak 2014
- Mesajlar
- 64
sizin orada yine diyiyorlar lastiği sök getir bizim burada kimse yapamıyor daha doğrusu takıp çevirecek makine yokmuş..






kalıtelı bıseye benzıyorrr dursaydı kapmıstım. stompgrıp en son 150tl idi
![]()
Bi Rize-Ankara Yapasım var RR ile...
900 km
Atamizi ziyaret edip dönmek icin...
Kaç Aydır Motoru temizlemiyordum
Grenajlar bile sararmıştı kirden :queen:
Şöyle Fiberbezlerimle bir parlatayım dedim
[url]http://i.hizliresim.com/e700Zl.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/ekNND9.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/w1QQbY.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/wzPPZO.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
Pirelli Super Corsa Görünümünü merak eden arkadaslarımız vardı simdi aklıma geldi...
[url]http://i.hizliresim.com/KgmyqZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Kq7RbQ.jpg[/url]


