Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bulamadım şöyle temiz bri 600rr. En son cakalazın vardı sonra almaya niyetlendik fiyat artılmış sağlık olsun Eğer çevrenizde varsa özel mesaj atarsanız sevinirim
Niyetim olsaydı o motora göz koyardım, yabancıya gitmemiş... Tekrar, tekrar sevindim senin adına alim. Nasıl beğendinmi gidişini l: Dediğim kadar varmı gsx-r yavrusu..
slm arkadaşlar aranıza elazığdan katıldım elazığlıyım hayırlısı ile bayburtta görev yapacam herhalde soğuk oluyormuş oralar hyosung gt 250 r motorum war acaba motor sürülürmü orada sanırım aranızda rizeli bir arkadaş war eğer oranın iklim durumunu biliyorsa bilgilendirirse iyi olur saygılar ...
Bugün yaklaşık 350 kmlik bir gezi yaptim.
Ortalama 90/110 kmh aralığında 101 km mesafede 4.3 litre benzin aldı motor
Dönüş yolunda biraz agresiflesince toplamda tüm yakıt ortalama 100 kmde 5.3 litre oldu ; bence güzel
Fotolar yarina bilgisayardan yüklenir
orjınal ledli stop ve arka sinyaller satılıktır millet.
yan sanayi degil, japon malı
2sini alana 130dan verecegım.sadece tek sinyal alamazsınız bu fıyata
son fotoda mt-09 ile z800 arasındaki kafa yüksekliklerinin farkı çok ilginç.
z800 sanki insana uçma hissini son safhasına kadar yaşatmak için dizayn edilmiş
Ben de Z800 'ü daha Spor Daha ufak ve Daha sexy buluyorum Ama tarz ve bütçe meselesi tabi . Yamaha pek özenmemiş Bu modele gibi geldi bana yandaki yazılarını bile Can abi reklamcıda yaptırdı sandım :queen: ERSİN2323
Hocam gel biz buralardayız, Her yıl gelen arkadasları basımız üstünde agırlıyoruz
ARKADAŞLAR MOTORUM 20/03/2013 TARİHİNDE İSTANBUL ATAŞEHİR KÜÇÜKBAKKALKÖY DE ÇALINMIŞTIR. GÖREN ARKADAŞLARIN 5357138249 NOLU TELİ ARAMALARI RİCA OLUNUR.
2013 MODEL BEYAZ YZF R 125 15BİN KMDE 34JM7008 PLAKALI
Buralarda Sadece Trabzon da bu arkadas yapıyor sökmeden lastikleri...
Yan ayaga alıyorum bir kac parca koyuyor ve hallediyor. Su ana kadar tüm motorlarimi bu arkadasa yaptirdim...
Her lastikci yapamıyor üzerinde söküp getir diyorlar