- Katılım
- 15 Şub 2011
- Mesajlar
- 644
Arkadaşlar 600f'imi sattım 600RR bakıyorum 2007-2008 model.Lakin 2007 model için bile 20bin lira isteniyor.Bana bu miktar çok gibi geldi.Sizce ederi nedir bu 2007 yeni kasalar için?
Arkadaşlar 600f'imi sattım 600RR bakıyorum 2007-2008 model.Lakin 2007 model için bile 20bin lira isteniyor.Bana bu miktar çok gibi geldi.Sizce ederi nedir bu 2007 yeni kasalar için?
Hocam o zaman alacak imkanım olsaydı bende sizin motoru alırdım o fiyata.Çünkü sizin motorunuz hem temizdi hem de kaliteli aksesuarlar vardı.Şimdi bakıyorum da ilanlara harbiden o fiyatlara RR yok doğru düzgün.ben 18750 ye cok rahat sattımeger ducatı (bikac saatle kacırdım
bulmasaydım o fıyata da vermezdım de neyse
17.000 cok zalim bir fiyat olmus o temızlıkte bır motor ıcın ki zaten o fıyata da eger motor temızse kımse vermez. bu mantıkla yenı kasası cıktı dıyıp senın motora da 20den yukarı vermem deseler sen de kufredersın bence
![]()
ben 18750 ye cok rahat sattımeger ducatı (bikac saatle kacırdım
bulmasaydım o fıyata da vermezdım de neyse
17.000 cok zalim bir fiyat olmus o temızlıkte bır motor ıcın ki zaten o fıyata da eger motor temızse kımse vermez. bu mantıkla yenı kasası cıktı dıyıp senın motora da 20den yukarı vermem deseler sen de kufredersın bence
![]()
1000-6000-9000-12000 KM Bakımlarına giren motorumun; 13995 KM Bakımı da bugün yapıldı...
KM erken ama Motoru kışın pek kullanmadım diye Yağ ve Filtreyi yenileyeyim dedim
Bu arada 26500 TL ye de vermedik RR 'ımızı ... Hadi Hayırlısı :thumleft:
[url]http://i.hizliresim.com/wM2g22.jpg[/url]