Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Motoru yine uzun vadeli kullanacaksan 2 yıl gibi falan ben 350 km deki 500R için biraz pazarlık yapıp alın derim. ABS önemli ve en az 1500 tl lik bir maliyeti var. Dunloplarda 750 tl desen 2250 ekstra etti R25 e göre. satıcı 19.500 e verirse alınabilir diyorum.

Sen MT-125 vardı demiştin. Motor değiştirirken abs si olmayan 250 yerine daha kaliteli ve abs li 470cc daha tatminkar bir değişim olur kanaatindeyim

Allah kaza bela vermesin evet uzun vadeli kullanmayı düşünüyorum.Abs'siz motora artık binmemeyi bile düşünüyordum ama istediğim şartlarda kafama uyan başka motor olmadığı için r25'e yönelmiştim.En azından 1 sene felan biner değişirim diye ama abs'li 500r daha baskın şu an.Daha güvenli daha kalıplı diyebileceğim bir motor.Ama yarın gidip yakından göreceğim.Şu tricolorada takılmıyor değil kafama.cbr 250 ye çok benziyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

Birde 2015 ile 2016 arasındaki farklardan söz edebilecek var mı arkadaşlar*İnternette geziniyorum sabahtan beri net bir şey göremedim.
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
12 Yıl Scooter macerasından sonra bu pazartesi 2016 CBR500R "turuncu Siyah" satın aldım, çarşamba teslim ettiler. Yeni kasasını fuarda görmüştüm ama turuncu siyah renkli olanı bayide görünce tutuldum resmen. Hayatta racing almam Scooter varken neden vitesliyle uğraşayım derdim, hakkımda hayırlısı :queen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Allah kaza bela vermesin evet uzun vadeli kullanmayı düşünüyorum.Abs'siz motora artık binmemeyi bile düşünüyordum ama istediğim şartlarda kafama uyan başka motor olmadığı için r25'e yönelmiştim.En azından 1 sene felan biner değişirim diye ama abs'li 500r daha baskın şu an.Daha güvenli daha kalıplı diyebileceğim bir motor.Ama yarın gidip yakından göreceğim.Şu tricolorada takılmıyor değil kafama.cbr 250 ye çok benziyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

Birde 2015 ile 2016 arasındaki farklardan söz edebilecek var mı arkadaşlar*İnternette geziniyorum sabahtan beri net bir şey göremedim.

https://www.youtube.com/watch?v=qWMqP2TYS3Q

farklar burda
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
12 Yıl Scooter macerasından sonra bu pazartesi 2016 CBR500R "turuncu Siyah" satın aldım, çarşamba teslim ettiler. Yeni kasasını fuarda görmüştüm ama turuncu siyah renkli olanı bayide görünce tutuldum resmen. Hayatta racing almam Scooter varken neden vitesliyle uğraşayım derdim, hakkımda hayırlısı :queen:

Al işte yeni birşey daha öğrendin hayatta hiçbir zaman büyük konuşmayacaksın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------


burdakinden daha fazla fark var. Ama fiyat düşündürücü.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Al işte yeni birşey daha öğrendin hayatta hiçbir zaman büyük konuşmayacaksın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------



burdakinden daha fazla fark var. Ama fiyat düşündürücü.

Hocam motorda da arabalarda da insanlar yeni fiyatlara alışamadı.

örnek: Renault fluance icon dizel otomatik 95 bin tl:)
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Arkadaşlar, facebook'ta hiç grubumuz yoktu. trancxp ile de konuşmutuk daha önce en azından İstanbul'daki CBR 500'cüler olarak toplanalım diye.

Bu amaca yönelik olarak facebook'ta bir grup açtım. Sadece CBR 500 sahiplerinden oluşan 4-5'er kişilik geziler organize edebiliriz. Sizleri de bekliyorum.

https://www.facebook.com/groups/1712464265664712/
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Hocam motorda da arabalarda da insanlar yeni fiyatlara alışamadı.

örnek: Renault fluance icon dizel otomatik 95 bin tl:)

tumblr_static_filename_640_v2.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 08:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:42 ----------

Arkadaşlar, facebook'ta hiç grubumuz yoktu. trancxp ile de konuşmutuk daha önce en azından İstanbul'daki CBR 500'cüler olarak toplanalım diye.

Bu amaca yönelik olarak facebook'ta bir grup açtım. Sadece CBR 500 sahiplerinden oluşan 4-5'er kişilik geziler organize edebiliriz. Sizleri de bekliyorum.

https://www.facebook.com/groups/1712464265664712/

hadi gezelim yalnız ninja 300 sahipleri 500r lara karşı çok dolu yolda görürsek araya alıp oynayalım.:pl::pl::queen:
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
67
Son dakka aksilik olmaz ise stokda varsa düz ful kırmızı olanı yoksa tri-color aldım sayılır :queen:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Plaka dahil anahtar teslim verdim .Fiyat pahalı ama bir de şunu düşündüm geçen sene cbr 650 f de 27 bin iken şimdi 34 bin . Seneye fiyatlar tekrar artmayacağı ne malum .Ben motoru beğendim gerisi önemli değil .

allah tamamına erdirsin. Yeni kasa gerçekten güzel tam racing havasına bürünmüş detaylara önem vermiş. bendeki 250r ın aynısı nerdeyse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

Hiç şansları yok be aga

tiyo aldım yokuş yukarı yerlerde 500r çok daha avantajlıymış ordan yürüyücez :p
 
Katılım
20 Eyl 2014
Mesajlar
10
merhaba arkadaslar. bende 2014 gri modeli aldım. gri almamın sebebi ise nadir bulunan bir renk. nadir bulunan şeyleri severim :) bundan önceki motorum falcon wonder 150. 150cc motordan sonra 500cc motor biraz fazla gelecek farkındayım ama çabuk adapte olacağımı düşünüyorum. alt devirlerde 250r tadında olduğunu söylediler. ilk zamanlarda 5000 devri geçmeyeceğim. tekeriniz düz bassın
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
merhaba arkadaslar. bende 2014 gri modeli aldım. gri almamın sebebi ise nadir bulunan bir renk. nadir bulunan şeyleri severim :) bundan önceki motorum falcon wonder 150. 150cc motordan sonra 500cc motor biraz fazla gelecek farkındayım ama çabuk adapte olacağımı düşünüyorum. alt devirlerde 250r tadında olduğunu söylediler. ilk zamanlarda 5000 devri geçmeyeceğim. tekeriniz düz bassın

aynen alt devirler öyle. 4000 den sonra kompresyon mı denir bilmiyorum ama neyse adı . fena o 8500 zınk diye gelmiyor güldü güldür uzuyor.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Bakım fiyatları ve yakıt durumu nedir acaba kullanan arkadaşlar paylaşım yapabilirler mi? Birde foto atın yeni alan arkadaşlar da ortalık senlensin biraz :thumleft:
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
119
250 TL rutin bakımı. 4.5 - 5 litre ortalama tüketimi. Yalnız bu bir ktm 390 değil, gerçek bir motosiklet. 190 küsür kilo ağırlığı var. Titreşim çok düşük seviyede. 390 forumunda da gördüm sizi o yüzden yazıyorum. Ben 500r sattım, şimdi 250 duke aldım. Siz tecrübe ve imkan varsa 500r alın mutlaka.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yeni CBR500R orta seviyedeki motorcular için biçilmiş kaftan. CBR250 den sonra yakıtı da koklar!

(KaracaAhmet:cherry:)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-plaza-marmaradan-sifir-km-2015-model-cbr500r-284638228/detay

eski kasa sıfır bayiden 22.500 tl almak isteyen alsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst