Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Beyler benim soruyu atlamadınız dimi :) bilgisi olan varmı_?
Hacı abi sen motoru köyde kasabada toprak arazide kullansan derim ki hava filtren iyisinden olsun. Amma velakin arkadaşında dediği gibi orjinal filtresinde bile çok uzun kmler yol yapan motorlar var. K&N almanın sana artısı olur mu olur ama farkedilecek kadar olmaz. Sen hava filtresiyle neden uğraşırsın boşver :) bakımlarını yap, içine bir şeyler sinsin istiyorsan aksesuar düşünebilirsin.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
geçen selenin arasına 1tl para düşmüş :cherry: çıkarmak için seleyi söktüm ordan sökmüşken hava filtresine bakayım dedim merak ettim sorayım dedim :cherry: 1 TL den nerelere geldim :pr: :pr: :pr: aksesuar gereksiz olduğu sürece karşıyım :D gösteriş için bişiler yapmam aksesuarda orjinallik her zaman en iyisidir ramcixx:cat:
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
geçen selenin arasına 1tl para düşmüş :cherry: çıkarmak için seleyi söktüm ordan sökmüşken hava filtresine bakayım dedim merak ettim sorayım dedim :cherry: 1 TL den nerelere geldim :pr: :pr: :pr: aksesuar gereksiz olduğu sürece karşıyım :D gösteriş için bişiler yapmam aksesuarda orjinallik her zaman en iyisidir ramcixx:cat:

Anlaşıldı sende benim kafadansın. O zaman silip silip bineceksin MoRFy :)

giphy.gif
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
Beyler benim soruyu atlamadınız dimi :) bilgisi olan varmı_?

Hocam selamlar orjinal hava filtresi 12k km de değiştiriyorsun zaten ben pimpirikli olduğum için 8k da değiştiriyorum ve genelde temiz oluyor k&n ye o kadar para verip takmaya gerek yok bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

evet yaza hazırım..

41500 deyim şuan

yağ ve yağ filtresi, hava filtresi, ön arka balata, fren hidrolikleri, radyatör soğutma suyu son olarak gidon rulmanı değiştirdim. orjinal rulman kodu yazıcam aman çukurlara dikkat edin kafadan bir yere girmeyin 301tl rulman mı olur? 600f ile ortak parça olduğu için biraz tuzlu oldu.. bide aman serviste üst mesneti çok sıktırmayın benimki öyle gitti.. parça kodlarını yazıyorum ilerde lazım olan burdan bakıp bulsun diye..

53213mb4771 toz keçesi 31.54 tl
53214371010 yatak rulman furs 36,96 tl
91015kt8005 rulman 74,04 tl
91016kt8005 iğneli rulman 113,27

parça tutarı 255,81
kdv%18 46,05
Toplam 301,86 tl
 
Katılım
25 Mar 2017
Mesajlar
21
2017 modelini alan arkadaşlardan yorum foto alsak çok hoş olur şöyle 2016 ile aralarında ne gibi farklılık var
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
sağolun beyler orjinalden devam o zamansa. :cat:

Hocam selamlar orjinal hava filtresi 12k km de değiştiriyorsun zaten ben pimpirikli olduğum için 8k da değiştiriyorum ve genelde temiz oluyor k&n ye o kadar para verip takmaya gerek yok bence

Anlaşıldı sende benim kafadansın. O zaman silip silip bineceksin MoRFy
 
Katılım
23 Haz 2016
Mesajlar
43
CBR250r'den çıkma hiç kullanılmamış IRC lastik satıyorum. İhtiyacı olan varsa konuşuruz.
140/70/17 arka
110/70/17 ön
 
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
15
herkese selamlar;
sag sinyalim kirildi. yenisini izmir'de bulabilecegim ve taktirabilecegim bir yer tavsiye edebilirmisiniz? serviste taktirmamamin herhangi bir dezavantaji olur mu?
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
250 CC bandında CBR 250 öneriyorlar , Sebebi yakıtı az olması , Ne kadar doğru ?
Taşıtı 50 km hız ile tın tın kullanan arkadaşlar yorum atmazsa sevirim.
Ben zaman zaman 50 zaman zaman 100 ile kullanırım şehir içinde o yüzde bana karışık kullanım yapan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Cbr250 mi sattım beyler.
MT 07 abs almak mantıklı olur mu acaba? Ne alsam kararsızım bütçe 18-25 aralığında. Tavsiyesi olan var mı?
 
Katılım
2 Şub 2016
Mesajlar
45
250 CC bandında CBR 250 öneriyorlar , Sebebi yakıtı az olması , Ne kadar doğru ?
Taşıtı 50 km hız ile tın tın kullanan arkadaşlar yorum atmazsa sevirim.
Ben zaman zaman 50 zaman zaman 100 ile kullanırım şehir içinde o yüzde bana karışık kullanım yapan arkadaşlar yazarsa sevinirim.

Cbr 250 sahibiyim yaklaşık 5bin kmdir. Öyle çok yakıt hesabı yapan bir insan değilim ama bir keresinde en fazla ne yaktırırım diye denedim, 100kmde 3.7litre ortalama yaktı. İstanbul-Edirne(yaklaşık 450km) gezisinde 140-160 km bandında sürdüm.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
Cbr250 mi sattım beyler.
MT 07 abs almak mantıklı olur mu acaba? Ne alsam kararsızım bütçe 18-25 aralığında. Tavsiyesi olan var mı?

hayırlı olsun. mt07 abs güzel bir tercih. gönlünüze göre olması dileği ile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------

250 CC bandında CBR 250 öneriyorlar , Sebebi yakıtı az olması , Ne kadar doğru ?
Taşıtı 50 km hız ile tın tın kullanan arkadaşlar yorum atmazsa sevirim.
Ben zaman zaman 50 zaman zaman 100 ile kullanırım şehir içinde o yüzde bana karışık kullanım yapan arkadaşlar yazarsa sevinirim.

uzun yolda 1-2 kez hesap yaptım. en çok ama en çok yaktırabildiğim 4.3 litre :) hiç bir zaman az yaksın çok gitsin düşüncem olmadı motorla. ruh halime göre kullanıyorum. o yüzden ne yaktı çeteresini de pek tutmuyorum :)
 
Katılım
11 Mar 2017
Mesajlar
3
S.a arkadaşlar yeni kasa cbr var 12 binde. Yağ filtresi nin altında devir daim tahliye bölgesi var oradaki keçe deforme olmuş yağ sızdırıyor. Garantiye başvuru yaptık bekliyoruz. Garanti dışı olur ise 350 lira gibi bi fiyat çektiler. Daha önce başına gelen var mı yağ sızdırma olayı.
 
Katılım
25 Mar 2017
Mesajlar
21
Bugün 2017 kırmızı kasa için 15.700den sipariş verdim.Mayısın başında gelecek hayırlısıyla.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Cbr250 mi sattım beyler.
MT 07 abs almak mantıklı olur mu acaba? Ne alsam kararsızım bütçe 18-25 aralığında. Tavsiyesi olan var mı?

huyu suyu, oturuşu, tatlılığı, rahatlığı, şekili şukulu cbr250'ye benzeyen cbr650f'i tercih edebilirsin.. Aşırı agresif bi makina değil ama yeterince kopup gidiyo :)

mt7 demişsiniz ama tarz olarak bu baya farklı :)

üzerine 2-3 bişey koydun mu tamam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst