- Katılım
- 6 Şub 2014
- Mesajlar
- 346
Dostum sen alıştın mı motora? Nasıl gidiyor? Geziler, turlar planlandığına göre durumlar iyi anlaşılan...Bence kemik bi kadro kurup cbr bulusmalari yapmaliyiz. Yasca biraz daha buyuk abilerimiz organizasyonu yaparlarsa seve seve katilirim

