Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
nette yeni kasanın videosu yok yeni egzoz nasıl acaba alan arkadaşlar video çekebilirler mi?
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Dostum sen alıştın mı motora? Nasıl gidiyor? Geziler, turlar planlandığına göre durumlar iyi anlaşılan...

800km oldu. Hepsi sehir ici trafik. Alıştım baya abi. Öyle kuryelik yapan tecrubeli abiler gibi aralardan vizir vizir gecemiyorum ama motorun verdigi atikligi kullaniyorum gibi. Bol bol viraj antremani yaptim. Simdi finallerim bitti birazcik gezme zamani :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------

nette yeni kasanın videosu yok yeni egzoz nasıl acaba alan arkadaşlar video çekebilirler mi?

Ben çekip yüklerim buraya eger unutmazsam hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

Mesela bugün müsait olan 3-4-5 motor biyere gidebiliriz ?
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
arkadaslar bi haber verin yahu :)

kızma ama yine habersiz gezdik biz :) Samet ve scooter li 2 arkadaşla karadeniz sahiline açılıp geldik sabahtan,çok uzun bi yol değildi ama tanışma fırsatımız oldu, Diğer arkadaşları da bekliyorum :)

QXoWdG.jpg


qqZRXQ.jpg


MY3WM2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
Merhaba arkadaşlar bişi sorcam motor 3000 km de yalnız motordan bi ses gelmeye başladı fan sesi gibi ama fan deil böyle süpürge makinesinin sesi gibi vuuu die sizdede oldumu yada servise mi götürmeliyim

Kardeşim bu ses genel viteslerdemi yapıyo yoksa 4 viteste 5000 / 6000 bin devirdemi yapıyo eğer 4. viteste 5000 devirde başlıyosa bu ses normal dedi servis benim iki motorumda da aynısı oldu 3000 km den sonra başladı ama çekişte ve gidişinde hiç bir sorun çıkarmadı 2 3 tane ustaya götürdüm normal dediler 4. vites motorun en nazik vitesiymiş
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
90
Kardeşim bu ses genel viteslerdemi yapıyo yoksa 4 viteste 5000 / 6000 bin devirdemi yapıyo eğer 4. viteste 5000 devirde başlıyosa bu ses normal dedi servis benim iki motorumda da aynısı oldu 3000 km den sonra başladı ama çekişte ve gidişinde hiç bir sorun çıkarmadı 2 3 tane ustaya götürdüm normal dediler 4. vites motorun en nazik vitesiymiş
o sesi biliyorum o normalde;
rolantide yapıyor anormal tarafı o işte
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
bende alalı 3 ay olacak 2.600 km kullnadım ve zincir sesi gibi cızırtılı bir ses geliyor daha önce farketmemiş olabilirim çok aklımı kurcalamaya başladı götürdüm baktırdım normal dediler yolladılar, zincir hafiften plastiğe değiyor omu yapıyor acaba ?
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
86
merhabalar arkadaşlar bugün ilk motorumu alıp aranıza katıldım ve siteye üye oldum. tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. bugün kırmızı bir cbr 250 r aldım. siyah istiyordum ama siyahı kalmamış. bugünün cuma günü olması ve öğleden sonra aldığımdan plaka işlemleri pazartesiye kaldı. bu hafta sonu uzun geçecek. birkaç foto aldım. yeni kasada çift far var bakalım beğenecek misiniz?

servisten çıkmadan yapmamı tavsiye ettiiğiniz şeyler varsa alabilirim. ilk motorum tecrübemde yok. kask ve kıyafeti pazartesi bayiden alıp çıkıcam.



 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Maydin02, hayirli olsun :) bende 50km plakasiz gezdim yarin plakayi teslim alicam, bayiden motora tankpad ve koruma takozu taktirmanizi oneririm :) onun disinda kask, yazlik mont, eldiven, sirtlik(bel+bobrek) ve kilit :)
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
86
Maydin02, hayirli olsun :) bende 50km plakasiz gezdim yarin plakayi teslim alicam, bayiden motora tankpad ve koruma takozu taktirmanizi oneririm :) onun disinda kask, yazlik mont, eldiven, sirtlik(bel+bobrek) ve kilit :)

bayi koruma takozu hediyemiz dedi. tank pad ne işe yarar gerekli midir?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
merhabalar arkadaşlar bugün ilk motorumu alıp aranıza katıldım ve siteye üye oldum. tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. bugün kırmızı bir cbr 250 r aldım. siyah istiyordum ama siyahı kalmamış. bugünün cuma günü olması ve öğleden sonra aldığımdan plaka işlemleri pazartesiye kaldı. bu hafta sonu uzun geçecek. birkaç foto aldım. yeni kasada çift far var bakalım beğenecek misiniz?

servisten çıkmadan yapmamı tavsiye ettiiğiniz şeyler varsa alabilirim. ilk motorum tecrübemde yok. kask ve kıyafeti pazartesi bayiden alıp çıkıcam.

[url]http://i.hizliresim.com/oQRkro.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/1PlgGp.jpg[/url]
HAYIRLI OLSUN KAZASIZ BELASIZ DİKKAT ET İLK MOTOR İÇİN BENCE GÜÇLÜ BİRAZ
BEN ÇİFT FAR SEVMİYORUM TEK FAR BİTMEDEN SON MOTORU ALDIM HEMEN :pr: HEMDE 4 YIL GARANTİLİ
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Tankpad, benzin deposunu cizilmesini ónlüyo fiyati 30 40 tl bisey, zaten teslim alirken soylerler
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
86
Tankpad, benzin deposunu cizilmesini ónlüyo fiyati 30 40 tl bisey, zaten teslim alirken soylerler

teşekkür ederim. onu da bayiden koparabilirsem tamamdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

HAYIRLI OLSUN KAZASIZ BELASIZ DİKKAT ET İLK MOTOR İÇİN BENCE GÜÇLÜ BİRAZ
BEN ÇİFT FAR SEVMİYORUM TEK FAR BİTMEDEN SON MOTORU ALDIM HEMEN :pr: HEMDE 4 YIL GARANTİLİ

size de hayırlı olsun. bayide 3 tane 2014 model vardı. 2 si repsol dü.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Selamlar arkadaşlar . Yarın 15 haziran, Olimpiyat stadı otoparkında araba drift yarışı var. İlginizi çeker belki ben gidiyorum ::gazla::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst