- Katılım
- 3 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,336
Çanakkale'li olmasam da keşanlı'yım beaa
Bizde 2 arkadaş bir sym wolf birde ybr bu cuma günü Edirne'ye doğru yola çıkabiliriz. Memlekete gidicez kısmetse Enez Hasköy. Hem gezinti olmuş olur, hemde uzun yol yapmış oluruz dedik. Tabi kesin değil ama şuanda planımız o yönde. Kalabalık olursak daha çok keyif alırız yolculuk sırasında. 
İletişim için belli bir yerden haberleşelim bence. Eklemek isteyen olursa buradan konuşabiliriz.
https://www.facebook.com/cannn22
İletişim için belli bir yerden haberleşelim bence. Eklemek isteyen olursa buradan konuşabiliriz.
https://www.facebook.com/cannn22



