Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Çanakkale'li olmasam da keşanlı'yım beaa :) Bizde 2 arkadaş bir sym wolf birde ybr bu cuma günü Edirne'ye doğru yola çıkabiliriz. Memlekete gidicez kısmetse Enez Hasköy. Hem gezinti olmuş olur, hemde uzun yol yapmış oluruz dedik. Tabi kesin değil ama şuanda planımız o yönde. Kalabalık olursak daha çok keyif alırız yolculuk sırasında. :)

İletişim için belli bir yerden haberleşelim bence. Eklemek isteyen olursa buradan konuşabiliriz.
https://www.facebook.com/cannn22
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
Türkiyedeki en iyi cbr 250r jantlar manetlerle uyumlu yapsaymış daha iyi olurmuş




 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar bugün bende aranıza katıldım. Ankara'dan cbr cı arkadaşlar varsa tanışabiliriz. Bu arada bir şey sormak istiyorum. Kısa fardayken sol far aktif değil, uzunları açınca aktif oluyor. Bu normalmi yoksa benim motordamı bir problem var?
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Merhaba arkadaşlar bugün bende aranıza katıldım. Ankara'dan cbr cı arkadaşlar varsa tanışabiliriz. Bu arada bir şey sormak istiyorum. Kısa fardayken sol far aktif değil, uzunları açınca aktif oluyor. Bu normalmi yoksa benim motordamı bir problem var?

Bi problem yok dostum malesef göze hoş gelmese de çift farlar böyle, 600'de de aynı :)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
179
Merhaba arkadaşlar bugün bende aranıza katıldım. Ankara'dan cbr cı arkadaşlar varsa tanışabiliriz. Bu arada bir şey sormak istiyorum. Kısa fardayken sol far aktif değil, uzunları açınca aktif oluyor. Bu normalmi yoksa benim motordamı bir problem var?

Ankara Mt sayfasından yazabilirsin. Çıkan var mı turlayacam gibisinden. İlla ki birimiz dahil oluruz ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

merhaba arkadaşlar yeni kasa cbr 250r max hız ney acaba şimdiden sağolun

Eskisinden fark olacağını sanmıyorum. Düzlükte 155 civarları. Eğimli yolda ben 172 gördüm. 84 kg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------

O değilde bizim motorlarda ikaz için ,uyarı için 4 lü yakamıyoruz ya o çok tuhaf ya. Sacma hatta
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
70
Ankara Mt sayfasından yazabilirsin. Çıkan var mı turlayacam gibisinden. İlla ki birimiz dahil oluruz ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------



Eskisinden fark olacağını sanmıyorum. Düzlükte 155 civarları. Eğimli yolda ben 172 gördüm. 84 kg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------

O değilde bizim motorlarda ikaz için ,uyarı için 4 lü yakamıyoruz ya o çok tuhaf ya. Sacma hatta

Selm arkadslar araniza yeni katildim hemen konuya daldim kusura bakmayin:)
4 lü ikazlari yok ve motoru yeni aldiğimda farkettim ki far açma-kapama dügmesi felnda yok bunlarin hepsi biliçli mi :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
merhaba arkadaşlar yeni kasa cbr 250r max hız ney acaba şimdiden sağolun
: )) 220 km dıye bır duyum aldım......şaka bir yanada oyle arada uçurum fark olacagını sanmıyorum.sadece grenaj farkı var çünkü şase aynı şase gibime geliyor... ama goruntusü süper ben cok beğendım daha kalıplı özellıkle kuyruk grenajının genişletilmesi yakışmış.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
: )) 220 km dıye bır duyum aldım......şaka bir yanada oyle arada uçurum fark olacagını sanmıyorum.sadece grenaj farkı var çünkü şase aynı şase gibime geliyor... ama goruntusü süper ben cok beğendım daha kalıplı özellıkle kuyruk grenajının genişletilmesi yakışmış.

Yeni kasa eski kasaya göre 1.5 hp daha fazla :) Eski kasa 26 hp , yeni kasa 27.5 hp :)
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o kadar fark olacagını zannetmiyorum ya :)
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Arkadaslar merhaba, gecen yaz cbr250 alicaktim fakat ertelemek zorunda kaldim... dun yeni kasa repsol edt kavustum :D daha 15 km yaptim :) motor gercekten harikaa umarim bu forumdaki arkadaslarla tanisma firsatim olur ve birlikte gaz acariz :) size birsey sormak istiyorum rodaj hakkindaki bilgilerinizi paylasirmisiniz ? Birde kasko fiyatlarindan haberdar olan varmi ? Bu sorular daha onceki sayfalarda vardi ama tekrar donus yapip bulamadim herkese iyi gunler, saygilar :)
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Bugun sabah dogu batiya gittim servise adamlar gercekten ilgileniyo ya... ve yeni kasa cbr peynir ekmek gibi satiyo resmen... alan arkadaslarada hayirli olsun simdiden :)
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Arkadaslar merhaba, gecen yaz cbr250 alicaktim fakat ertelemek zorunda kaldim... dun yeni kasa repsol edt kavustum :D daha 15 km yaptim :) motor gercekten harikaa umarim bu forumdaki arkadaslarla tanisma firsatim olur ve birlikte gaz acariz :) size birsey sormak istiyorum rodaj hakkindaki bilgilerinizi paylasirmisiniz ? Birde kasko fiyatlarindan haberdar olan varmi ? Bu sorular daha onceki sayfalarda vardi ama tekrar donus yapip bulamadim herkese iyi gunler, saygilar :)

Hayırlı olsun motorunuz, güle güle kullanın.

Ben de geçen ay almıştım motorumu, hâlâ rodajda. Bana söylenilen ani kalkış ve duruşlardan kaçınmam ve motoru ılımlı kullanmam gerektiğiydi. Rodajı doğru mu yapıyorum yanlış mı yapıyorum ileride belli olacak.

Kaskoyu motor aldıktan 1-2 hafta sonra yaptırdım. Aviva sigortanın motosiklet için tek yetkili acentası olan Üsküdar'daki Şair Sigorta'da yaptırmıştım. 1.280 TL tuttu. 9 taksitle ödeyeceğim. Kasko fiyatında yaş, kaza kaydı gibi faktörler belirleyici oluyor. Bir de Honda Akademi ya da Gis Akademi'den eğitim alırsanız indirim yapıyorlar. (Vespa, Yamaha eğitimleri de muhtemelen indirim yaptırıyordur, ilgi alanımda olmadıkları için sormamıştım)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
90
Merhaba arkadaşlar bişi sorcam motor 3000 km de yalnız motordan bi ses gelmeye başladı fan sesi gibi ama fan deil böyle süpürge makinesinin sesi gibi vuuu die sizdede oldumu yada servise mi götürmeliyim
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
MT-07 başlığına takılmaktan sahibi olduğum CBR 250 alemini unuttum. Nasılsınız arkadaşlar. Toplanıp geziyomusunuz?
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Bence kemik bi kadro kurup cbr bulusmalari yapmaliyiz. Yasca biraz daha buyuk abilerimiz organizasyonu yaparlarsa seve seve katilirim
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
108
Bugün 7 civarı Bostanlı'da bi siyah cbr 250 ile karşılaştık. Foruma üye mi bilmiyorum ama altınyol / bayraklı ayrımına kadar birlikte sürdük. Işıklarda bir türlü konuşamadık ne zaman dursak hemen yeşile döndü :)
Buraya üyeyse selam olsun. :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst