Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
179
2014 İçin tavsiye edilen satış fiyatı 13.000 TL oldu. Bayi 14.000 olacak demişti yaza. HAyırlısı olsun
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
cbr250 bi üst vergi dilimine geçti heralde, kendini 600'lük sanıyor:)

Honda artık BSG diyorum!
 
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
33
Ulan inatla şu motora yaptıkları zamma rağmen şu motoru alıyorum ya kendime hayret ediyorum neyse yapacak bir şey yok niyet ettik bir kere 2 aydır bekliyoruz 300 500 için geri dönmek olmaz. Herkese iyi hafta sonları :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Herkesi anlıyorum da böylede zam yapılmaz ki, bu kadarda olmaz bi şekilde protesto lazım hondaya.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Arkadaşlar topcase almaya niyetliyim. Bizim motora 40 lt lik çanta nasıl gider? Cok büyük durur mu? Birde tavsiye de bulunursaniz şu marka şu ürün vs gibisinden çok memnun olurum... içine bir kask bide montumun sigabilecegi bi çanta düşünüyorum.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşlar topcase almaya niyetliyim. Bizim motora 40 lt lik çanta nasıl gider? Cok büyük durur mu? Birde tavsiye de bulunursaniz şu marka şu ürün vs gibisinden çok memnun olurum... içine bir kask bide montumun sigabilecegi bi çanta düşünüyorum.

aga sana tavsiye veremem ama sana şunu söyleyebilirim. 32 Litre çantaya KASK sığıyor. Benım Küçük Yavru Hondamda var iş görüyor :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Arkadaşlar topcase almaya niyetliyim. Bizim motora 40 lt lik çanta nasıl gider? Cok büyük durur mu? Birde tavsiye de bulunursaniz şu marka şu ürün vs gibisinden çok memnun olurum... içine bir kask bide montumun sigabilecegi bi çanta düşünüyorum.

dostum ankaradan 2. el shad top case satan vardı cok temız duruyordu ıstersen bır bakıp lınkını atıyım . sahıbınden.com da gormustum arkadasım cbr 125e cocase takmıstı 50lt sen 40 dıyorsun cok sırıtacagını sanmıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

Iste beklenen vıdeo
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
bizim yorumu boşverde nasıl memnunmusun eksozdan sesten, bide oksijen sensörü denilen bişey var galiba eksoz dumanının içindeki oksijeni ve kalan yakıtı ölçüp ona göre benzini enjeksiyon ayarlıyormuş bu konuda bilgi verebilirmisin
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
dostum ankaradan 2. el shad top case satan vardı cok temız duruyordu ıstersen bır bakıp lınkını atıyım . sahıbınden.com da gormustum arkadasım cbr 125e cocase takmıstı 50lt sen 40 dıyorsun cok sırıtacagını sanmıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

Iste beklenen vıdeo http://www.youtube.com/watch?v=Gp99B3T0IN8

hocam videodan ses pek belli değil, yani duyulan ses güzel değil, senin tiger a göre hoşuna gittimi bide ellerine sağlık videolar güzel.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bizim yorumu boşverde nasıl memnunmusun eksozdan sesten, bide oksijen sensörü denilen bişey var galiba eksoz dumanının içindeki oksijeni ve kalan yakıtı ölçüp ona göre benzini enjeksiyon ayarlıyormuş bu konuda bilgi verebilirmisin
vallahı dostum bu konuda bılgım var desem yalan olur. ses olarak ben cok memnun kaldım 180tl gıbı bır rakama bence cok ıdeal

hocam videodan ses pek belli değil, yani duyulan ses güzel değil, senin tiger a göre hoşuna gittimi bide ellerine sağlık videolar güzel.
dostum ıphone 5s ıle cekdım fakat gercegı ıle 1e1 ses vermıyor. tıgera gore bence cok daha guzel tıger bangır bangır bagırıyordu. bu daha ıdeal bence.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
arkadaslar bır kac ufak ayrıntı belırtmek ıstersek eksoz bence cok ıdeal motosıkletın kendı eksozunun agırlıgı 6-7 kg cıvarlarında. sımdı taktıgım eksoz ıse 1kg cıvarlarında ıkı eksoz arası fark 5-6 kg fark etmekde. buda hem yakıtın bır mıktar daha ( cok fazla degıl ) az yakmasında etkılı ve aynı zamanda eger artcılı veya tek bınıyorsanızda kendı yukunun 5-6 kg daha hafıf olması konusunda daha cazıp oluyor. ornek verecek olursak. sırtınıza bır sırt cantası takıp ıcerısıne 6 kg yuk doldurup bır yokusu cıkmaya calısın. bırde sırt cantasını cıkartıp aynı yokusu cıkmaya tekrar calısın. emınım aradakı farkı daha ıyı anlamıs olacaksınız.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
cbr 250 nin repsol rengi hondanın resmi sitesinde gözüküyor tricolor da bazı yerler siyah gözüküyor yani repsol gelecek herhalde artık
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
cbr 250 nin repsol rengi hondanın resmi sitesinde gözüküyor tricolor da bazı yerler siyah gözüküyor yani repsol gelecek herhalde artık

soylenılenlere gore repsol gelecekmıs. kımısı repsolu pek sevmıyor fakat bende aksıne cok sevıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-250r-tricolour-tertemiz-kazasiz-masrafsiz-extrali-163401002/detay/
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
ilanı aksam saat 7 çeyrek gibi siteye attım ve bir kaç saat sonra aktif oldu. şu anda saat 11 ve favori sayısı 7ye ulaştı bu gidişle 2 güne satılır herhalde =)



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

cbr gençliği neredesiniz bugün kimsenin sesi çıkmıyor ?
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
ilanı aksam saat 7 çeyrek gibi siteye attım ve bir kaç saat sonra aktif oldu. şu anda saat 11 ve favori sayısı 7ye ulaştı bu gidişle 2 güne satılır herhalde =)

[url]http://i.hizliresim.com/rLE50M.png[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

cbr gençliği neredesiniz bugün kimsenin sesi çıkmıyor ?


valla kardeşim geçen hafta wolf alma bahanesi ile gece 3 te ilana verdim, sabah onaylanmış, iki kişi aradı, açmadım hemen ilanı kaldırdım, neden kaldırdın dersen bu çarşamba wolf ü bayide test edicem kısmetse, bu kadar kısa sürede talep olacağını düşünmediğim için testten sonra koyucam bakalım :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
valla kardeşim geçen hafta wolf alma bahanesi ile gece 3 te ilana verdim, sabah onaylanmış, iki kişi aradı, açmadım hemen ilanı kaldırdım, neden kaldırdın dersen bu çarşamba wolf ü bayide test edicem kısmetse, bu kadar kısa sürede talep olacağını düşünmediğim için testten sonra koyucam bakalım :)

hadi bakalım hayırlısı =) ben mecburiyetten satıyorum yoksa motosikletimden hem memnundum hemde satmak kafamda olsa boşa para harcamazdımda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst