- Katılım
- 13 Eyl 2011
- Mesajlar
- 179
2014 İçin tavsiye edilen satış fiyatı 13.000 TL oldu. Bayi 14.000 olacak demişti yaza. HAyırlısı olsun
2014 İçin tavsiye edilen satış fiyatı 13.000 TL oldu. Bayi 14.000 olacak demişti yaza. HAyırlısı olsun
Arkadaşlar topcase almaya niyetliyim. Bizim motora 40 lt lik çanta nasıl gider? Cok büyük durur mu? Birde tavsiye de bulunursaniz şu marka şu ürün vs gibisinden çok memnun olurum... içine bir kask bide montumun sigabilecegi bi çanta düşünüyorum.
Arkadaşlar topcase almaya niyetliyim. Bizim motora 40 lt lik çanta nasıl gider? Cok büyük durur mu? Birde tavsiye de bulunursaniz şu marka şu ürün vs gibisinden çok memnun olurum... içine bir kask bide montumun sigabilecegi bi çanta düşünüyorum.
dostum ankaradan 2. el shad top case satan vardı cok temız duruyordu ıstersen bır bakıp lınkını atıyım . sahıbınden.com da gormustum arkadasım cbr 125e cocase takmıstı 50lt sen 40 dıyorsun cok sırıtacagını sanmıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
Iste beklenen vıdeo http://www.youtube.com/watch?v=Gp99B3T0IN8
vallahı dostum bu konuda bılgım var desem yalan olur. ses olarak ben cok memnun kaldım 180tl gıbı bır rakama bence cok ıdealbizim yorumu boşverde nasıl memnunmusun eksozdan sesten, bide oksijen sensörü denilen bişey var galiba eksoz dumanının içindeki oksijeni ve kalan yakıtı ölçüp ona göre benzini enjeksiyon ayarlıyormuş bu konuda bilgi verebilirmisin
dostum ıphone 5s ıle cekdım fakat gercegı ıle 1e1 ses vermıyor. tıgera gore bence cok daha guzel tıger bangır bangır bagırıyordu. bu daha ıdeal bence.hocam videodan ses pek belli değil, yani duyulan ses güzel değil, senin tiger a göre hoşuna gittimi bide ellerine sağlık videolar güzel.
cbr 250 nin repsol rengi hondanın resmi sitesinde gözüküyor tricolor da bazı yerler siyah gözüküyor yani repsol gelecek herhalde artık
neden honda crf 250L yi neden tercih etmiyorsun..250 likten sora 125 lik sıkılırsın yaaaaamotorumu satıyorum yamaha wr 125r almak için bu da ilan no abilerim 163352165

ilanı aksam saat 7 çeyrek gibi siteye attım ve bir kaç saat sonra aktif oldu. şu anda saat 11 ve favori sayısı 7ye ulaştı bu gidişle 2 güne satılır herhalde =)
[url]http://i.hizliresim.com/rLE50M.png[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
cbr gençliği neredesiniz bugün kimsenin sesi çıkmıyor ?
valla kardeşim geçen hafta wolf alma bahanesi ile gece 3 te ilana verdim, sabah onaylanmış, iki kişi aradı, açmadım hemen ilanı kaldırdım, neden kaldırdın dersen bu çarşamba wolf ü bayide test edicem kısmetse, bu kadar kısa sürede talep olacağını düşünmediğim için testten sonra koyucam bakalım![]()
hadi bakalım hayırlısı =) ben mecburiyetten satıyorum yoksa motosikletimden hem memnundum hemde satmak kafamda olsa boşa para harcamazdımda.