Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
dostum hazır ayna demısken aklıma geldı bızım cbr 250 r 'lere 600rr aynası olmazmı acaba ? hanı sınyallı ya gayet şık ve hoş duruyorda. eğer olursa değiştirebilirim.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
CBR 250r lerin fiyatları neden bukadar arttı?
2012 11.500 felan yazıyorlar gerçekten bu paralara alınıp satılan var mıdır?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
CBR 250r lerin fiyatları neden bukadar arttı?
2012 11.500 felan yazıyorlar gerçekten bu paralara alınıp satılan var mıdır?

Altın alma hacı. CBR 250 R al :) durmadan fiyat cıkıyo. Herneyse. Honda ile Keyifli Sürüşler. Maddiyat sıçanzi olduğu için bu sıralar bakıma bile gidemeyecek durumdayım :) motora bınemıyom :D cglye devam...
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
dostum aynaların nerede =) amerıkan park modulunu bende taktırayım dıyordum ama yakısırmı dıye dusunuyorduım bırde malum motorum 2011 model hazıran cıkıslıs hazıran ayındada muayenem oldugu ıcınde su anda bıraz daha bekleyım dıyordum hos olmus fakat cok belırgın yanıyor bıraz daha sonuk olsaymıs sankı dahada guzel olabılırmıs.


bu arada arkadaslar katlanabılır plakalık aldım ama bır turlu montaj edemedım yokmu bana bır fıkır verecek olan

Arkadaşlar CBR 250r sol ayna lazım varsa satan uygun fiyata alayım :)

dostum hazır ayna demısken aklıma geldı bızım cbr 250 r 'lere 600rr aynası olmazmı acaba ? hanı sınyallı ya gayet şık ve hoş duruyorda. eğer olursa değiştirebilirim.
aynaları takmamıstım.ama şimdiki resimlerde var.forma bakarsanız diğer motorumda o dediğiniz rr aynalarından vardı aslında iş görüyor.hatta alısınca orjınal aynalı cbr250 bile bana tuhaf gelmişti.tek sorun çabuk gevşeme olayı yanı benım gıbı sürekli aç kapa yapıyorsanız vıdalara cıvata sabıtleyıcı sıkıp öyle vidalayın.caner kardeş bir arkadasda vardı ama sağ mı sol mu bilmiyorum sorayım varsa sana alalım.tabı işe yararsa.sinyalli aynalarda bence yakısmıyor bıraz açıları fazlasıyla dik.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
86
Sinyalleri değiştirince hızlı yanmaya başladı süre ayarı var mı yoksa yeni röle mi almam lazım
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
aynaları takmamıstım.ama şimdiki resimlerde var.forma bakarsanız diğer motorumda o dediğiniz rr aynalarından vardı aslında iş görüyor.hatta alısınca orjınal aynalı cbr250 bile bana tuhaf gelmişti.tek sorun çabuk gevşeme olayı yanı benım gıbı sürekli aç kapa yapıyorsanız vıdalara cıvata sabıtleyıcı sıkıp öyle vidalayın.caner kardeş bir arkadasda vardı ama sağ mı sol mu bilmiyorum sorayım varsa sana alalım.tabı işe yararsa.sinyalli aynalarda bence yakısmıyor bıraz açıları fazlasıyla dik.

abi bul bana bi tane ya sol ayna orjinal bulamazsam kısa alcam :(ayrıca bu kısalardan alsam bendeki çbuğu kısa aynalara monte edilmiyor mu acaba ?
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
86
Sinyalleri değiştirince hızlı yanmaya başladı süre ayarı var mı yoksa yeni röle mi almam lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

aynaları takmamıstım.ama şimdiki resimlerde var.forma bakarsanız diğer motorumda o dediğiniz rr aynalarından vardı aslında iş görüyor.hatta alısınca orjınal aynalı cbr250 bile bana tuhaf gelmişti.tek sorun çabuk gevşeme olayı yanı benım gıbı sürekli aç kapa yapıyorsanız vıdalara cıvata sabıtleyıcı sıkıp öyle vidalayın.caner kardeş bir arkadasda vardı ama sağ mı sol mu bilmiyorum sorayım varsa sana alalım.tabı işe yararsa.sinyalli aynalarda bence yakısmıyor bıraz açıları fazlasıyla dik.
Sinyalleri değiştirince hızlı yanmaya başladı süre ayarı var mı yoksa yeni röle mi almam lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

aynaları takmamıstım.ama şimdiki resimlerde var.forma bakarsanız diğer motorumda o dediğiniz rr aynalarından vardı aslında iş görüyor.hatta alısınca orjınal aynalı cbr250 bile bana tuhaf gelmişti.tek sorun çabuk gevşeme olayı yanı benım gıbı sürekli aç kapa yapıyorsanız vıdalara cıvata sabıtleyıcı sıkıp öyle vidalayın.caner kardeş bir arkadasda vardı ama sağ mı sol mu bilmiyorum sorayım varsa sana alalım.tabı işe yararsa.sinyalli aynalarda bence yakısmıyor bıraz açıları fazlasıyla dik.
bende kısa ayna bakiniyorum gevşer diye farklı aynalara bakıyorum boş vaktimde
Sinyalleri değiştirince hızlı yanmaya başladı süre ayarı var mı yoksa yeni röle mi almam lazım
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Sinyalleri değiştirince hızlı yanmaya başladı süre ayarı var mı yoksa yeni röle mi almam lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------


Sinyalleri değiştirince hızlı yanmaya başladı süre ayarı var mı yoksa yeni röle mi almam lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

bende kısa ayna bakiniyorum gevşer diye farklı aynalara bakıyorum boş vaktimde
Sinyalleri değiştirince hızlı yanmaya başladı süre ayarı var mı yoksa yeni röle mi almam lazım
led sinyal ile değiştirdiysen-led sinyal flaşörü alman gerekecek. Cbr 600f ve 600rr'da 4 pin girişlidir(büyük ihtimalle sizinki de aynıdır)...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
aynaları takmamıstım.ama şimdiki resimlerde var.forma bakarsanız diğer motorumda o dediğiniz rr aynalarından vardı aslında iş görüyor.hatta alısınca orjınal aynalı cbr250 bile bana tuhaf gelmişti.tek sorun çabuk gevşeme olayı yanı benım gıbı sürekli aç kapa yapıyorsanız vıdalara cıvata sabıtleyıcı sıkıp öyle vidalayın.caner kardeş bir arkadasda vardı ama sağ mı sol mu bilmiyorum sorayım varsa sana alalım.tabı işe yararsa.sinyalli aynalarda bence yakısmıyor bıraz açıları fazlasıyla dik.

ben aynaları cok fazla kapatıp acacagımı sanmıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

abi bul bana bi tane ya sol ayna orjinal bulamazsam kısa alcam :(ayrıca bu kısalardan alsam bendeki çbuğu kısa aynalara monte edilmiyor mu acaba ?

dsotum ebaydan aynalara bak ıstersen fıyatlar uygun olabılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

birazdan iki video geliyor .
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
ben aynaları cok fazla kapatıp acacagımı sanmıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------



dsotum ebaydan aynalara bak ıstersen fıyatlar uygun olabılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

birazdan iki video geliyor .

baktım kardeşim bi tane çin malı buldum 76 liraya felan geliyor, bunu alabilirim, ama yarın ilk önce şeyi denicem, bu benim ayna kırıldı çbuk sağlam eğer diğer ayna kafası dönerek felan çıkıyorsa 45 liralık kısa alıp kafasını bende uzun çubuğa tkıcam.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
baktım kardeşim bi tane çin malı buldum 76 liraya felan geliyor, bunu alabilirim, ama yarın ilk önce şeyi denicem, bu benim ayna kırıldı çbuk sağlam eğer diğer ayna kafası dönerek felan çıkıyorsa 45 liralık kısa alıp kafasını bende uzun çubuğa tkıcam.

ınsallah dedıgın gıbı olurda cok buyuk bır masrafa gırmezsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

Cbr 250r ucuz renklı eksoz


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

Cbr 250r eksoz sokuldukten sonraki hali ve eksozu sokmek ıcın gereklı yerler.

 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
ınsallah dedıgın gıbı olurda cok buyuk bır masrafa gırmezsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

Cbr 250r ucuz renklı eksoz
http://www.youtube.com/watch?v=xuVbLJqxrMs

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

Cbr 250r eksoz sokuldukten sonraki hali ve eksozu sokmek ıcın gereklı yerler.

http://www.youtube.com/watch?v=cLQfVErYYL0


eksozun sesini istiyozzzzz :D
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
eksozun sesini istiyozzzzz :D

dostum eksoz kısa geldı. baya ograstım olmadı en sonunda adamı aradım kardesım ben bu eksozu takamıyorum ben mı bılmıyorum takmayı yada farklı bır yontemımı var dedım. adam ne dese ıyı ? abı 20 lıra verecen eksozcuya oraya bır parca eksoz demırı kaynatacak o eksoz kısa gelıyor demesın mı :( sınırden catladım. yarın halledecem gıbı. halledıyım hemen vıdeo cekıp yukleyecem =)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
dostum eksoz kısa geldı. baya ograstım olmadı en sonunda adamı aradım kardesım ben bu eksozu takamıyorum ben mı bılmıyorum takmayı yada farklı bır yontemımı var dedım. adam ne dese ıyı ? abı 20 lıra verecen eksozcuya oraya bır parca eksoz demırı kaynatacak o eksoz kısa gelıyor demesın mı :( sınırden catladım. yarın halledecem gıbı. halledıyım hemen vıdeo cekıp yukleyecem =)

hadi hayırlısı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst