Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
dün zinciri temizledim, bide yağladım, böyle motorla uğraşmayı filan seviyosanız, sehpayı kesinlikle tavsiye ederim,

@ferdinand, rahat ol kardeşim o kadar düşük hızda kullanmak için üretilmedi o makine tabiki garip hareketler yapar, makine seni anlıyo da sen makineyi anlıyomusun?

Bence sehpa çok gereksiz, kaça aldın, banada lazım :mrgreen:

Evet abi sanırım fazla takıyorum ama jilet+jilet olsun işte, ne zararı var :)

Birde belki ileride baş gösterecek bişeyin habercisidir, esas düşündüren bu aslında yoksa tutar kafasını ben sallarım seviyorum keratayı :mrgreen::queen:
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
2 gün önce trafik sigortasını yaptırdim, Axa'dan 204tl'ye yapıldı, diğer 4 şirket 300 küsürlerde fiyat verdi bir an ağzım açık kalmıştı :) gerçi 204 tl bile çok geldi ama :/ :farao:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
2 gün önce trafik sigortasını yaptırdim, Axa'dan 204tl'ye yapıldı, diğer 4 şirket 300 küsürlerde fiyat verdi bir an ağzım açık kalmıştı :) gerçi 204 tl bile çok geldi ama :/ :farao:

Beyoğlu için 300 liranın altında bulman imkansız, senin fiyat yine iyi sayılır :)
____________________________________________________________
Beyler, arka sehpa için CBR250 teknik resmini baz alarak şöyle bişey çiziktirdim, hatasız çalışır diye ümit ediyorum :silent:

Bu konuda bi uyarınız veya eklemek istediğiniz bi detay varsa yol yakınken düzelteyim :silent:

 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Beyoğlu için 300 liranın altında bulman imkansız, senin fiyat yine iyi sayılır :)
____________________________________________________________
Beyler, arka sehpa için CBR250 teknik resmini baz alarak şöyle bişey çiziktirdim, hatasız çalışır diye ümit ediyorum :silent:

Bu konuda bi uyarınız veya eklemek istediğiniz bi detay varsa yol yakınken düzelteyim :silent:

[url]http://p1309.hizliresim.com/1f/5/sbmpr.jpg[/url]

aslında bu çizimi bi ustaya götürüp yaptırmak lazım toplanarak...

aslında evet 300leri görünce halime şükrediyorum :)
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
aslında bu çizimi bi ustaya götürüp yaptırmak lazım toplanarak...

Beyler, arka sehpa için CBR250 teknik resmini baz alarak şöyle bişey çiziktirdim, hatasız çalışır diye ümit ediyorum :silent:

Bu konuda bi uyarınız veya eklemek istediğiniz bi detay varsa yol yakınken düzelteyim :silent:

[url]http://p1309.hizliresim.com/1f/5/sbmpr.jpg[/url]

Hakikaten toplanıpta yaptirirsak cok guzel olur. Bende istiyorum bundan...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Gecen gun buradan arkadaslarin onerdigi gibi camin en alt kismina yapistirdim HGS yi, bugun de denemesini yaptim sorun olmadan okudu :)

Baska bir konuda tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim; biraz ruzgarli havada otoyolda giderken 70-80 km hizlari gecince ruzgar sanki motoru altimdan alacakmis gibi bir durum ya da his oluyor. Siz de ruzgarda ama cok sert ruzgar degil bu sekilde bir durum yasiyor musunuz ? Motor hafif mi geliyor acaba, boyle bir durum yasayip tehllike atlatan var mi acaba ya da benim yaptigim yanlis birsey mi var ? Ben daha 110 nun uzerine cikamadim korkudan :) Ruzgar olmasa bile yuksek hiza cikildiginda nasil olacak korkudan deneyemedim, 160-170 yapiyor diyen arkadaslar bu suratlerde bir sorun yasamiyorlar mi acaba ? Bu arada boy 1.78 kilo 80, yorumlariniza yardimci olabilecegi dusuncesiyle yazmak istedim. Lastikleri de yeni degistirdim pirelli ile rodajida bitti sayilir .

Tesekkurler
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Gecen gun buradan arkadaslarin onerdigi gibi camin en alt kismina yapistirdim HGS yi, bugun de denemesini yaptim sorun olmadan okudu :)

Baska bir konuda tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim; biraz ruzgarli havada otoyolda giderken 70-80 km hizlari gecince ruzgar sanki motoru altimdan alacakmis gibi bir durum ya da his oluyor. Siz de ruzgarda ama cok sert ruzgar degil bu sekilde bir durum yasiyor musunuz ? Motor hafif mi geliyor acaba, boyle bir durum yasayip tehllike atlatan var mi acaba ya da benim yaptigim yanlis birsey mi var ? Ben daha 110 nun uzerine cikamadim korkudan :) Ruzgar olmasa bile yuksek hiza cikildiginda nasil olacak korkudan deneyemedim, 160-170 yapiyor diyen arkadaslar bu suratlerde bir sorun yasamiyorlar mi acaba ? Bu arada boy 1.78 kilo 80, yorumlariniza yardimci olabilecegi dusuncesiyle yazmak istedim. Lastikleri de yeni degistirdim pirelli ile rodajida bitti sayilir .

Tesekkurler

bu konuyu daha önce konuşmuştuk buraya baksan halledersin bence sorununu :)

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-674.html#post2975232
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Ferdinand ; lastiklern havasni kontrol etmeni onerrim lastigin basinci az olursa yolda gzinme yapar ve dusuk suratte gidonu saga sola ceker bi lastk basnclrni kontrol edermisn? 29 29 olmali
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Ya arkadaşlar motoru daha değiştirmek istemiyorum ama gözüm yüksek cc lere kaymıyor değil. şimdiden plan programımı yapmak istiyorum. iki tane motor var almak istediğim. 1. si kesinlikle CBR600RR Repsol deliriyorum bu alet için... ama gel görki hiç sevmeme ramen Kawa Z800 feci çekiyor beni kendine... hem fiyat olarak daha düşük hem cc olarak daha yüksek hem de gerçektende çok yakışıklı alet... Aranızdan Z800 kullanan tanıdığı olan varmı?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ferdinand ; lastiklern havasni kontrol etmeni onerrim lastigin basinci az olursa yolda gzinme yapar ve dusuk suratte gidonu saga sola ceker bi lastk basnclrni kontrol edermisn? 29 29 olmali

Bende ilk bundan şüphelendim, baktığımda 18psi çıktı :pale: Bikaçgün öyle gezmişim malesef :silent:

Sonra 29 -29 yapıp bir deneme turuna çıktım, ultra sessiz Kilyos yoluna, biraz aleti tanıyayım diye :) 11psi eksik hava etkisi çok büyükmüş, çok daha büyük keyif aldım...

Ama malesef kaymak gibi zeminde de denedim, o ilk 2-3-5...10km/h' a kadar bu durum değişmedi :silent: Acaba düşük hava ile, kaldırıma falan parkederken ön lastiğin metal strüktürünü zedelemiş olabilirmiyim :silent:

Haftasonu GKN' a gidip bir sorabilirim ne olabilir diye. Normal kullanımda unutuyorum hep, bütün etkisi kayboluyor çünkü, ama trafik biraz sıkışınca 3/5, 3/5 ilerliyoruz ya, fena kafama takıyorum böyle durumlarda :)

__Birde yeri gelmişken şunuda sorayım. Vitesi 1. e aldım, gaz elciğine dokunmuyorum bile, düz yolda yavaş yavaş debriyajı bıraktığımda 1500 rolanti devrinde motosiklet yol almaya başlıyor, yol tümseği falan demeden ilerliyor, bu normal mi? :)

Otomobil düşük devir aletiyken bile stop eder mesela, Honda CB' mde stop ediyordu. CBR' ın düşük devir torkumu bunu yapan, yoksa debriyaj ayarındamı bi yamukluk var ??? :) Bilgisizlik zor iş arkadaşlar :)

aslında bu çizimi bi ustaya götürüp yaptırmak lazım toplanarak...

Hakikaten toplanıpta yaptirirsak cok guzel olur. Bende istiyorum bundan...

Abi ben şimdi CBR' ın teknik resmini aldım, çizdim altına aleti :mrgreen:, önce bir yaptırayım, çalışmaz falan... yok yere heves baltalayan olmak istemem :) Çalışırsa zaten direk bildiririm :)

(çalışmaz dediğim, hani amortisör lastiği salınca bu yükseklik yetmeyebilir (gerçi düşündüm o payı ama:silent:), sonra salıncağın altına sokunca tekerlekten önce sehpanın metalinin kıvrımı zemine değer falan veya

120' lik sehpa kıvrımının açısı motosikleti dengede sağlıklı tutamayabilir... bunun gibi şeyler yani :) Tecrube etmeden anlayamayız sonuçta, bi sorun varsa çizimi düzeltip tekrar yaptırırım, çiziminide tekrar paylaşırım :) )

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

Ferdinand ; lastiklern havasni kontrol etmeni onerrim lastigin basinci az olursa yolda gzinme yapar ve dusuk suratte gidonu saga sola ceker bi lastk basnclrni kontrol edermisn? 29 29 olmali

He birde unutmadan, hem uyarı niteliğinde olur. Bir üstadımızın yazısını okudum bu duruma benzer ve yaklaşık 2 hafta kadar ( CBR oturma pozisyonuna alışana kadar) bu hatayı bende yaptım :/

Dediği şudur : Motosikletinizin sınıfı modeli her ne olursa olsun, gidona kesinlikle ama kesinlikle aşırı yük bindirmeyiniz. Bu durum, kısa sürede gidonunuzun düşük süratlerde sağa sola dönme eğiliminde titremesine sebep olur... ... gibi gibi gidiyordu yazı.

Sebebini ve yol açtığı sonucu yazmış ama "nasıl düzeltilir / düzeltilebilirmi " bunu yazmamış. Dolayısıyla, hangi parçaların ayarının kaymasına veya bozulmasına sebep olduğunun cevabı falan da yok :silent:
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
8
Arkadaşlar selamlar hepinize. Bir sorum olacak , eylül ayında gelecek olan 250 liklerden haberdar olan var mı gün veya hafta olarak ? Sabırsızlanmaya başladım da:queen:
3 haftadır bekliyorum neredeyse:pr: şimdiden teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Bir de unutmadan Nolan marka kask tavsiyenizi (model,renk) alabilirsem çok sevinirim motorum siyah renkte. selamlar tekrar...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129

cok tesekkurler, guzel anlatimlar olmus, ancak sonlarinda 100 km/saat den fazla ruzgarda yola cikmayin diyor, ben 20-30 km/saat ruzgardan bahsediyordum, bu kadar ruzgar etkilemesi normal mi yoksa alisma meselesi mi acaba ? Ilgili sayfada yazdigi gibi scooterla adam gidiyor ben benim motorla korkudan 80 i gecemiyorum :)
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Arkadaşlar gözden kaçırmış olabilirsiniz daha önce arka sehpa fotoğraflarını atmıştım.Size fikir vermesi açısından detaylı paylaşayım.
Acil arka sehpa lazım olunca motosikletimde sehpa için vida da yoktu babam hızlıca bişeyler yaptı.Sistem şöyle çalışıyor arka maşayı tutan aparatlar bisiklet pedalı yanlış duymadınız :p aparatları arka maşaya hizalıyorsunuz(aparatar hareketli dönebiliyor) sehpaya bastığımda aparat dönüyor plastik olan tarafı maşaya oturup motosikleti kaldırıyor :)
Fotoğraflar ...





 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Arkadaşlar gözden kaçırmış olabilirsiniz daha önce arka sehpa fotoğraflarını atmıştım.Size fikir vermesi açısından detaylı paylaşayım.

Abi hafiften ölçülerinide karalamışmıydın, hakkaten gözden kaçmış o ya ::huuuh:: Ölçülerinide karalamışsan neyapar eder buluruz o sayfayı, teyit etme açısından çok işime yarar :)
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-hasarli-araclar-motosiklet-pert-motor-sase-yamuk-parcalar-neredeyse-sapasaglam-136317192/detay bi bayan arkadaş kaza yapmış galiba buradan olma ihtimali var mı ?? Aslında ilerde şöyle ucuza kazalı bi cbr bulsam kendi zevkime göre baştan oluşturmak isterim özellikle ön amörtisörü ters amörtisör yapardım heralde arka stoplarda hoşuma gitmiyor onuda xt660z tenere'nin stoplara benzetirdim, aslında kafa kısmıda iki tane mercekli zenon alınıp r1'msi yapılabilir. Biraz düşündümde bu cbr hakkatten tipsiz motormuş ha ama ne demiş aşık veysel güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa. :flower: :queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
@ferdinandd, ölçülerini yazmamıştım ama bi sorayım, belki akıllarda kalmıştır :)

Eyww, büyük sevaba girersin :)
________________________

Arkadaşlar Honda' nın bu "depo, yedek depo <--> yakıt göstergesi" mantığını çok güzel çözmüştüm ama CBR' da hala kafam allak bullak oluyor :mrgreen:

Şimdi geçenlerde yakıt aldım tek çizgideydi gösterge, 58TL mi ne almıştım (60 Liraya çok yakındı birtek onu hatıurlıyorum :mrgreen: )

Şimdi tekrar yakıt aldım, yine tek çizgideydi 34 Lirada taştı depo :mrgreen: Benzine %50 indirimmi geldi, diye düşündüm bi an ::145::

Zamanla bunuda çözücem orada sorun yok ta, yedek anahtarı diye bişey okumadım hiçbiyerde, yok diye düşünüyorum bu yüzden. Tek baz aldığım göstergedeki tek çizgi :)

Yani bu tek çizgiye düştüğü gibi içinde en az 5 lt yakıtmı oluyor deponun, yoksa göstergenin zaman zaman bukadar tutarsız olduğu da oluyor mu :silent:

Sorun olsa, fulleyince jilet gibi çalışmazdı yani, göstergede de bişey yok :) Çok dolandırdım lafı, .... sarıyoruz :mrgreen: İşin özü bu durum normalmi / değilmi, herkes tek çizgide bukadar değişken yakıt mı alıyor, esas sorum bu :mrgreen:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Arkadaşlar selamlar hepinize. Bir sorum olacak , eylül ayında gelecek olan 250 liklerden haberdar olan var mı gün veya hafta olarak ? Sabırsızlanmaya başladım da:queen:
3 haftadır bekliyorum neredeyse:pr: şimdiden teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Bir de unutmadan Nolan marka kask tavsiyenizi (model,renk) alabilirsem çok sevinirim motorum siyah renkte. selamlar tekrar...
nolan 44 kullanıyorum yaklaşık iki aydır..çok rahat,görüş açısı geniş,çok yönlü bir kask..motor kullanırken sanki asfaltın üzerinde uçarak
gidiyormuşum gibi oluyor:)..bi de origin in bluetooth lu kaskları var..telefonla konuşurken kaskı çıkarmıyorsun..estetik bir kask..Isparta da aydın motorda yakından inceledim..iddialı olacak ama,nolan 44 gibi hiçbir kask rahat olamaz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst