tosyas yolundaydık. koskoca yol. kargı sinop yol ayrımı var. adam arabayı eb sağ şerite çekmiş yakmış 4lüleri duruyodu. orta şeritten devam ediyodum. adam aniden sola döndü orta şeritte kesiştik. Arabaya arka kapıdan vurdum. sol omuz köprü kemiğim kırılmış. pazartesi günü ameliyata alınıyorum. motor hayatım sona erdi sanırım.
tosyas yolundaydık. koskoca yol. kargı sinop yol ayrımı var. adam arabayı eb sağ şerite çekmiş yakmış 4lüleri duruyodu. orta şeritten devam ediyodum. adam aniden sola döndü orta şeritte kesiştik. Arabaya arka kapıdan vurdum. sol omuz köprü kemiğim kırılmış. pazartesi günü ameliyata alınıyorum. motor hayatım sona erdi sanırım.
tosyas yolundaydık. koskoca yol. kargı sinop yol ayrımı var. adam arabayı eb sağ şerite çekmiş yakmış 4lüleri duruyodu. orta şeritten devam ediyodum. adam aniden sola döndü orta şeritte kesiştik. Arabaya arka kapıdan vurdum. sol omuz köprü kemiğim kırılmış. pazartesi günü ameliyata alınıyorum. motor hayatım sona erdi sanırım.
benim sorun ogs ile ilgiliydi, 444 11 17 yi aradım , müşteri temsilcisi için 0 a basılıyor, bence sorunun hgs ile ilgili olmasına rağmen buradaki müşteri temsilcisinden yardım iste , seni o yönlendirsin,HGS cagri merkezi 444 17 88 / 5 ariyorum ama sadece bakiye bilgisini veriyor sistem, temsilciyle gorusemiyorum ki ? Siz hangi numarayi aradiniz acaba ?
Tesekkurler
tosyas yolundaydık. koskoca yol. kargı sinop yol ayrımı var. adam arabayı eb sağ şerite çekmiş yakmış 4lüleri duruyodu. orta şeritten devam ediyodum. adam aniden sola döndü orta şeritte kesiştik. Arabaya arka kapıdan vurdum. sol omuz köprü kemiğim kırılmış. pazartesi günü ameliyata alınıyorum. motor hayatım sona erdi sanırım.
Geçmiş olsun. Kısa zamanda sağlığına kavuşursun inşallah...Çorumda büyük bir kaza yasadım. 2013 yılı bana hıc uğurlu gelmedi. sol omuz köprü kemiği kırıldı. pazartesi amelıyat olacağım...
Merhaba, aranıza yeni katıldım yaklaşık 2 yıldır bu başlık altında neredeyse yazılan herşeyi okudum ama motor alabilmek yeni nasip oldu (daha doğrusu olacak yarın notere gidiyorum)
Kask olarak arai RX-7 mont olarak dainese G.Avro Pelle aldım. motor olarak 2012 çift renk 4100 km bi motor için bugün kapora verdim kısmetse yarın teslim alacağım. Plaka: 34 RUB 06
www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-zenon-fari-ile-temiz-4100-km-motor-136199577/detay
ilk motorum olacağı için çok anlamıyorum satıcı sonradan karenaj değiştirdiyse (yana yatırmadan yada düşük hızda düşmekten dolayı) ve bunu servise bildirmediyse nasıl anlaşılır?
satıcı elinde motorun faturasının ve kullanım kitapçığının olmadığını söylüyor (ilk satın aldığı kişi kaybetmiş) faturasının bende olmaması garanti durumunda bi dezavantajmıdır?
motor temiz ve kazasız gibi görünüyor,satıcı boşuna servise kontrol ettirmene gerek yok yinede sen bilirsin orada sadece sesini dinleyip yağına bakıyolar boşuna para verme dedi bu doğrumudur? sizin bak şu konuya dikkat et diye ekleyeceğiniz bişey varmı?
cevaplarınız benim için çok önemli, yarın teslim alacağım, saygılar.
La sanki biz havamız olsun diye lastik takıyoz. Kızlar bizi görünce "Aaaaa CBR ın lastiklerine bak Pirelli Diablo Rosso 2 Ön 110/70/17 Arka 140/70/17 süperrrrr, bayıldım" mı diyecek.
Beyin Free... :farao: Kayıyor diyoruz ulann!! ::144::
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------
Birader burası CBR 250R çöplüğü. Yanlış yerde ötüyorsun. NİNJA 250R 500 metre ilerde...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------
Kardeşim CBF 150 kullanıyordum CBR 250R ye geçötim memnunum. Hyo güvensiz makina, CBR 125 ede CBF 150 ye biniyorsan boşuna bakma. Motosiklette yeniysen CBR125 derdim ama tecrüben vardır biraz. CBR 125 seni tatmin etmeyecektir, zamanla satmak isteyeceksin. Kalite + Güven + Servis + Hız = CBR250R :thumleft:[/Q
eyvallah kardeşim karar verıldı cbr 250 alıcam inş...
çok geçmiş olsun kardeşim..acil şifalartosyas yolundaydık. koskoca yol. kargı sinop yol ayrımı var. adam arabayı eb sağ şerite çekmiş yakmış 4lüleri duruyodu. orta şeritten devam ediyodum. adam aniden sola döndü orta şeritte kesiştik. Arabaya arka kapıdan vurdum. sol omuz köprü kemiğim kırılmış. pazartesi günü ameliyata alınıyorum. motor hayatım sona erdi sanırım.
Merhaba benımde bır sorum olacak yalova da yasıyorum bakım ıcın bana en yakın servıs ferıbot la pendık oluyor tecrube edenınız varmı varsa daha tavsıye edebılecegınız servıs varmı ılk defa goturecegım 10000 bakım ıcın