Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
10

bende bu egzozu uzun zamandır bulmaya çalışıyorum. http://www.motosport.com/TR/motorcycle/Leo-Vince-SBK-GP-Corsa-SlipOn-Carbon-Fiber
bu siteye denk geldim. türkiyeyede teslimat yaptılarını ögrendim. site yetkililerinin söylediğine göre kargo masrafı haricinde hiçbir ek vergi alınmayakmış. aklıma yatmaya başkadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

akrapovicte fena değil sanki ama leo vince daha güzel bence.sound kısmındanda dinledim harbiden iyi leo vince.ebayda var ordan nasıl alabiliriz nasıl ederiz bir akıl verin yurtdışından alışveriş yapanlar :)

http://www.motosport.com/TR/motorcycle/Leo-Vince-SBK-GP-Corsa-SlipOn-Carbon-Fiber bu siteye bir göz atmanı öneririm. türkiyeye yapılan teslimatlarda kargo masrafı hariç hiç bir ek ödeme yapılmayacağı söyleniyor. bende almayı düşünüyorum.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
bu full sistem almakla normal sadece egzozu almanın farkı ne acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

kardeş o sitede biraz pahalı orda sadece egzoz 490 lira burda full sistem 250 dolar hemen hemen aynı paraya denk geliyor yani biri aracılığıyla iletişim kurturup (ingilizce bilen) ebaydan almak gerekiyor bence.
http://www.ebay.com/itm/11-13-CBR250R-250R-Full-system-Leo-vince-SBK-GP-corsa-Carbon-Fiber-Exhaust-Pipe-/221270247892
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
arkadaş bugün kadıköy hasanpaşa ve kızıltopraktaki bütün motor dükkanlarına sordum lastik için beyaz renkli kalem kalmamış. tam heves geldi alıcaktım alamadım boynu bükük kaldım :p
bütün benzincilerde var o kalem. boşuna yorulmuşsun )))))))))))
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
10
bu full sistem almakla normal sadece egzozu almanın farkı ne acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

kardeş o sitede biraz pahalı orda sadece egzoz 490 lira burda full sistem 250 dolar hemen hemen aynı paraya denk geliyor yani biri aracılığıyla iletişim kurturup (ingilizce bilen) ebaydan almak gerekiyor bence.
http://www.ebay.com/itm/11-13-CBR250R-250R-Full-system-Leo-vince-SBK-GP-corsa-Carbon-Fiber-Exhaust-Pipe-/221270247892

ebaydan alması sorun değil yalnız ürün bedeli yüksek olduğu için kesinlikle gümrüğe takılır. satıcıyla irtibata geçip ürün bedelini düşük göstermemiz lagazım. ben 2500 tl lik fotograf makinasını 50 dolar göstererek hiç sorun yaşamadan teslim almıştım. 6 tl bir vergi aldılar sadece.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
bu arada ramazan arkadaşa biraz sinirlendim işte çok yorulunca biraz atar yaptım ama akıl işi değil lafı hoş değildi.atar yaptığım için kusura bakma arkadaşım.

Estağfurullah abi, ne demek tabi ki zevk meselesi. Yalnız şunu kabullenmek gerekiyor. Motor zaten fıtı fıtı çalışıyor. En azında yolda giderken hız yapmak için bitr yerlerini yırttığını orjinal eksozda duymuyorsun. Performans eksozunu taktığında bütün foyan ortaya çıkıyor. Bu bir araç sollarken veya uzun yolda giderken eksozu açık mobilete benzer.

Mobiletlerede baktığın zaman "viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" diye gıcık ince bir ses çıkartır. Sanarsın 100 km üstünde surat yapıyor. Baktığında kendini yırtan bir motor ve üstünde hızlı gittiğini sanan bir apache görürsün.

CBR ın da 250 ve altı segmentlerinde bu oluyor işte. Demek istediğim Hangi marka takarsan tak ister Akrapoviç olsun ister Yushimura olsun İster Miv olsun bu motorlar için 1-1,5 milyarlık eksozlar takıp motoru bozmaya gerek yok.

Ha zevk meselesi derseniz tabii zevk meselesi ama şu bir gerçek. Bunlar kafa şişirmekten ve motorun hızlı ve güçlü olduğunu göstermek için bazı arkadaşların yanılgısıdır.

4 silindirli bir 600 lük motora ne takarsan tak Her eksozun sesinin farkını biraz kulak verirsen ayırt edebilirsin. Hatta uzaktan geçen bir 600 lük te bile hangi marka eksoz var söyleyebilirsin.

Saygılar... (Zevkler ve renkler tartışılmaz ama madem forumdayız tartışalım. :bounce:)
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
helikopter sesine benzettim ben uzun yolda kulaklık takarım her zaman zaten sıkıntı olmaz uzun yol genel hızımda 100 civarıdır o zamanda fazla bağırmaz.eğer ki otobanda son sürat gidiyorsam birşey geliyor derler yol verirler en azından birşey sanıp sellektör yapmaktanda bıktım
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
helikopter sesine benzettim ben uzun yolda kulaklık takarım her zaman zaten sıkıntı olmaz uzun yol genel hızımda 100 civarıdır o zamanda fazla bağırmaz.eğer ki otobanda son sürat gidiyorsam birşey geliyor derler yol verirler en azından birşey sanıp sellektör yapmaktanda bıktım

Taha abi, otobanda 100 le giden araç pek olmaz. Eğer genel hızın 100 ise sen sellektör değil genelde sellektör alırsın. Ha şehirlerarası normal otoyolda bu dediğin olabilir.

Tercih senin, hoşuna gidiyorsa taktırabilirsin...
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
şehirlerarası normal hızımdır 100.şehiriçi otobanda son gaz giderim.şehirlerarası otobandada 100-120 arası.şehiriçi otobanda 160-170 giderken genelde sellektörü biz yapıyoruz ama passatlardanda yiyoruz sellektör :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
O PATAPATA' nın ben kedi canını yirim de işte :mrgreen: CBR da o olmuyor abi o PATAlar, alet devirli çalışıyor malesef :/ Yoksa O PATAPATA lar sayılabilir olsa CBR' da, her gece yanında yatarım :mrgreen:

Bazıları PATA sever abi anlayış lütfen :cherry:

http://www.youtube.com/watch?v=VWm34Yh5ykY


şu sekilde dukeden ses alabileceğimi bilsem vericem paraya kıyıp
hangi tarz motor tıplerinde bu gibi cıkar ?
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
şu sekilde dukeden ses alabileceğimi bilsem vericem paraya kıyıp
hangi tarz motor tıplerinde bu gibi cıkar ?

şimdi bu ambiyane tabirle (sanayi ağzıyla) boksör tipi motor olduğu için bunlardan bu ses çıkar, napsan çıkar, ama öyle harbi bu işi bilen adamların yaptığı egsozlarla biraz daha farklı çıkar, daha tok çıkar ne biliyim, rahatsız edici çıkmaz, ktm de öyle, tek silindir boksör motor ondan da bu çıkar, ama ktm yi biz genelde vız vız geçerken biliriz, şimdi onda nasıl olur, vız vız geçmesini beklerken gürül gürül geçen bi ktm dikkat çeker galiba :silent:
benden video bekleyen arkadaşlar, bi yere gitmeden çekeyim diyorum acelem oluyo, gelince çekeyim diyorum egsoz sıcak kapağı çıkartamıyorum, ayrıca geçenlerde ufak bi sıkıntı oldu, susturucu kapağı çok sıkmadım giderken düştü (birden motor gürüldemeye başladı :pl: ) neyse durdum hatunu bıraktım döndüm buldum, taa yolun karşı tarafında, bide sıcakken üstünden araba geçmiş biraz yamulmuş, şimdi tam kapanmıyo, ama yinede kesiyo sesi, video bu haftasonu koyarım heralde, ama acele etmeyim egsoza 500 lira filan çok para bence, bide egsoz boş iş diyenin zihniyetini bunu alacağına araba alsaydın diyen zihniyetlere benzetiyorum, benzetiyorum napiim paralel :wiinkk:
selamlar herkeze
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
beklemedeyiz çok beklettin amma bir dedin süper ses var sonra 3-5 gün kayboluyosun geliyosun gene video yok :D
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
2.elleri nasıl hareketlimi şuan cbrların takip eden var mı ?
2012 10-11.000 kmde çok temiz olmasada baya temiz sayılabilcek cbr ne kadar eder aşşağı yukarı
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
O videonun sahibi leovince kullanıyormuş. Ktmye taksam o şekilde ses alır mıyım diye baktım fakat youtubedeki videolar maalesef bu sese sahip değil. İdeal egzosu bulmak lazım bakacağız artık.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
2.elleri nasıl hareketlimi şuan cbrların takip eden var mı ?
2012 10-11.000 kmde çok temiz olmasada baya temiz sayılabilcek cbr ne kadar eder aşşağı yukarı

9-9.500 arası temiz düşük km de cbr lar var. YAz dönemi geçtikten sonra 8-8.500 arası da 10.11.00 bin tl temiz motorlar bulabilirsin.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
2.elleri nasıl hareketlimi şuan cbrların takip eden var mı ?
2012 10-11.000 kmde çok temiz olmasada baya temiz sayılabilcek cbr ne kadar eder aşşağı yukarı

motora göre değişir gidip başında görmen gerekir bence.benim cbr 9000 kmyi geçti ama ben 9000-9500 tl civarına satarım motoru gelip görürsün verdiğin paraya değecek mi düşünürsün alırsın.ama 8000 tl ye de bulabilirsin bayağı motor tercih senin
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
motora göre değişir gidip başında görmen gerekir bence.benim cbr 9000 kmyi geçti ama ben 9000-9500 tl civarına satarım motoru gelip görürsün verdiğin paraya değecek mi düşünürsün alırsın.ama 8000 tl ye de bulabilirsin bayağı motor tercih senin

Abi senin cıbırın kaç model. Bi foto paylaş da görelim şu 9.500 lük motoru :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
2.elleri nasıl hareketlimi şuan cbrların takip eden var mı ?
2012 10-11.000 kmde çok temiz olmasada baya temiz sayılabilcek cbr ne kadar eder aşşağı yukarı

Hiç aksesuar yok ise : Benim görüşüm 8000TL +-250TL gibi bi fiyata tam aradığını bulursun.

9000 TL' ye 2013 model (şasi 10. harf D) beyazı var işte Denizlide, çantasını istemiyorum dersen arkadaş kabul ediyor, hem sana da yakın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst