- Katılım
- 27 Tem 2013
- Mesajlar
- 10
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=H1Qjptn5ExA#at=85
sanırım bu eksoz ses konusunda başarılı gibil:
bende bu egzozu uzun zamandır bulmaya çalışıyorum. http://www.motosport.com/TR/motorcycle/Leo-Vince-SBK-GP-Corsa-SlipOn-Carbon-Fiber
bu siteye denk geldim. türkiyeyede teslimat yaptılarını ögrendim. site yetkililerinin söylediğine göre kargo masrafı haricinde hiçbir ek vergi alınmayakmış. aklıma yatmaya başkadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
akrapovicte fena değil sanki ama leo vince daha güzel bence.sound kısmındanda dinledim harbiden iyi leo vince.ebayda var ordan nasıl alabiliriz nasıl ederiz bir akıl verin yurtdışından alışveriş yapanlar![]()
http://www.motosport.com/TR/motorcycle/Leo-Vince-SBK-GP-Corsa-SlipOn-Carbon-Fiber bu siteye bir göz atmanı öneririm. türkiyeye yapılan teslimatlarda kargo masrafı hariç hiç bir ek ödeme yapılmayacağı söyleniyor. bende almayı düşünüyorum.