- Katılım
- 20 Şub 2013
- Mesajlar
- 390
Aynen gazı bırakıp tekrar dokununca ön böyle bi attırıyor her viteste ama özellikle 1. Viteste. Ben o zaman 10 km gibi hızlarda yarım denriyajmı gideceğim ?
Çok ilginç bir soru, şöyle bir düşündüm o hızlarda nasıl kullanıyorum hiçbir fikrim yok :mrgreen: 5dk sokağa çıkıp geleyim, ne yapıyomuşum ben de öğreneyim