Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
gene yaparız sorun yok motor bizde daha :) er6f düşünüyorum uzun zamandır :cat:

gelmeyen dicem ama gene ben sakata gelcem :)

müsaitseniz hafta içi buluşalım şuanda kaldığım dersi vermek üzere bursadayım :) salı gecesi gelcem sonraki günler bişeyler yapsak mı ? İstanbuldakilerrrr :)
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
haziranda her hafta sonu istanbula gittim geldim. motosikleti alalı 1 ay oldu şimdiden 4800 km yapmışım.

biraz titreşim var motorda aldığımdan beri. özellikle artçı arkadaki tutunma yerlerinden tutunca titreşimi hissediyor baya. bu konuda problem yaşayan başkaları var mı aramızda? servise gösterdiğimde sorun yok bu normal falan dediler.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
haziranda her hafta sonu istanbula gittim geldim. motosikleti alalı 1 ay oldu şimdiden 4800 km yapmışım.

biraz titreşim var motorda aldığımdan beri. özellikle artçı arkadaki tutunma yerlerinden tutunca titreşimi hissediyor baya. bu konuda problem yaşayan başkaları var mı aramızda? servise gösterdiğimde sorun yok bu normal falan dediler.

7.000 devire cıkınca benımde ön cam zırıldıyo :D ama ...miyorum :D köklüyorum artık rodaj bitti yapıştır :)
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
74
Selam arkadaşlar, daha önce tanışma bölümünde kendimi tanıtmıştım... Adım Volkan, 37 yaşındayım ve aranıza yeni katıldım :)
Motorum henüz rodajda, ilerleyen kilometrelerde tecrübe alışverişi yapmak üzere herkese selamlar....






Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
gelmeyen dicem ama gene ben sakata gelcem :)

müsaitseniz hafta içi buluşalım şuanda kaldığım dersi vermek üzere bursadayım :) salı gecesi gelcem sonraki günler bişeyler yapsak mı ? İstanbuldakilerrrr :)

yer-zaman soyle ben uyarım :)

bodruma gıtmeden once bulusalm.


*kask ıcın cezanın en agırını versınler bence.vebalını yasamaktansa kask taktırın-takın.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
yer-zaman soyle ben uyarım :)

bodruma gıtmeden once bulusalm.


*kask ıcın cezanın en agırını versınler bence.vebalını yasamaktansa kask taktırın-takın.

ben bağdatcaddesine çok yakınım, yer konusu pek sıkıntı olmaz yolunu bildiğim yerler olduğu sürece, şuan istanbuldayım bugün olmaz çok uykusuzum ama yarın ve sonraki günler için ayarlama yapabiliriz, gelen arkadaşlar da olursa süper olur ;)
Bende bi tanışmak istiyorum artık yüzyüze :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
bagdat caddesıne motorla gırmem.2 defa subayım dıyıp kurtuldum egzozdan bı kere daha acımazlar :) sahılde bı yerde cay ıcerız ;)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
bagdat caddesıne motorla gırmem.2 defa subayım dıyıp kurtuldum egzozdan bı kere daha acımazlar :) sahılde bı yerde cay ıcerız ;)

hertürlü uyar :)

yer ve zamanı sana bırakıyorum abi, yeterki pazar olmasın pazar günü için söz veremiyorum, güzel bir buluşmada ayarlasak süper olur hazır havalarda ne sıcak ne soğuk :)
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
ben zaten hiç bir zaman tam korumasız yola çıkmadım,hatta kendim için ne koruma aldıysam nişanlımada aldım fakat şans ya öyle bi denk geldiki onu otobüse bindiricek zamanım yoktu.
sinir bozucu olan polisin karaktersizce davranışlarıydı, aklı sıra bayanın yanında bana yapma etme dedirtecek,o 77 lirada devlete bu kötü günlerinde desteğim olsun:)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Merhabalar bende yeni cbr 250 r beya aldım . Şuan 100 km de . Rodajda olduğum için 6000 deviri geçmiyorum ve sık sık vites değiştiriyorum doğrumudur ? Birde benim motorda titreşim bar herkes demi böyle ? Şöyle bi sıkıntıda var ilk defa viteali kullanıyorum belki bilmediğimdendir , 1. Viteste 10 km hızlarda yavaş seyrederken gaza birazcık bile bassam böyle attıttırıyor motor , yani 10 km gibi hızlarda yarım debriyaj mı gideceğiz ?
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
1. vites attırır abi ben 5-6 bin devirde gazı bırakıp yeniden gazı açtığımda tekere geliyor ne diyosun :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Aynen gazı bırakıp tekrar dokununca ön böyle bi attırıyor her viteste ama özellikle 1. Viteste. Ben o zaman 10 km gibi hızlarda yarım denriyajmı gideceğim ?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Aynen gazı bırakıp tekrar dokununca ön böyle bi attırıyor her viteste ama özellikle 1. Viteste. Ben o zaman 10 km gibi hızlarda yarım denriyajmı gideceğim ?

yok be.. kasma... çok kısa mesafede kullanma aleti :) yoksa rodaj bitmez :)öne geliyor evet güçlü namussuz :) 4-6 bin devirde kullan. arada 7000 devire cık. hep aynı devirde kullanma motoru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst