Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
bir arkadaşıma cbr250 bakıyoruz forumdan güveneceğim birinden almak istiyoruz satan varsa pm atsın lütfen
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Aksam turlamasina gelmek isteyen olursa yarn izmirlileri beklerim aksam 7 bck 8 gbi yollarda olucam
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Arkadaşlar kimse o mecidiyeköy taraflarında dolaşan durdurup pataklicam ha :jocolor: rodajdayız burada dimi? ne o vızır vızır geziniyorsunuz!? :pr:

Zor tutuyorum kendimi çok ciddiyim... Bu pazar biryerlere gitmem lazım uzak... rodaj bitmez yoksa iş-ev arası günde 10 km yapa yapa. :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Bu arada sali gunu gaziemir optimum avm de benimkiyle beraber 3 tane cbr 250 1 tane de cbr 125 vardi sahipleri forumdan mi acaba?
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Arkadaşlar bu aynalar benim canıma tak etti artık, ayarı bozulmadan katlanabilen ayna takmak mümkün mü bizim motora
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
arkadaşlar motorun 1000 km bakımı gelene kadar yapılması gereken bi bakım varmı zincir yağı vs gibi dikkat edilmesi gereken?
yoksa 1000 kmye kadar devam mı?motoru aldığımda servis 1000 km de sadece bize gel hiç bişey yapma demişlerdi ama genede aklıma takıldı tecrübeli arkadaslardan öneri bekliyorum:silent:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
İşte acı gerçekler :cherry:
160 tl ile 1050 km yapmış bulunmaktayım hızım 120 nin altına hiç düşmedi 155 ide gördüm çoğu zaman ayrıca benzin ışığı yanmaya başladıktn sonra 50 km daha yaptım ve artık yeter diyerekten benzinimi aldım.
Ayrıca şu 5500 den sonra gelen zırıltı için servisle görüştüm egzantirikten geldiğini ve garantiden istediklenirini söylediler yarın sabah tekrar servise uğrıyacağım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

arkadaşlar motorun 1000 km bakımı gelene kadar yapılması gereken bi bakım varmı zincir yağı vs gibi dikkat edilmesi gereken?
yoksa 1000 kmye kadar devam mı?motoru aldığımda servis 1000 km de sadece bize gel hiç bişey yapma demişlerdi ama genede aklıma takıldı tecrübeli arkadaslardan öneri bekliyorum:silent:

Zincirini yağla ve motoru hor kullanma ani kalkışlardan kaçın çok devirli kullanma :) aslında bunları bütün motoru kullandığın süre içerisinde yapmalısın motorun ömrü uzar. :)

Süleyman kardeşim sen mesaj atmışsın geri dönemedim k.bakma antalyadaydım :)
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
İşte acı gerçekler :cherry:
160 tl ile 1050 km yapmış bulunmaktayım hızım 120 nin altına hiç düşmedi 155 ide gördüm çoğu zaman ayrıca benzin ışığı yanmaya başladıktn sonra 50 km daha yaptım ve artık yeter diyerekten benzinimi aldım.
Ayrıca şu 5500 den sonra gelen zırıltı için servisle görüştüm egzantirikten geldiğini ve garantiden istediklenirini söylediler yarın sabah tekrar servise uğrıyacağım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------



Zincirini yağla ve motoru hor kullanma ani kalkışlardan kaçın çok devirli kullanma :) aslında bunları bütün motoru kullandığın süre içerisinde yapmalısın motorun ömrü uzar. :)

Süleyman kardeşim sen mesaj atmışsın geri dönemedim k.bakma antalyadaydım :)

saol dostum rodaj hakkında bilgim var ama zincir vs takılmıstı aklıma servis neden bana bişey yapma dedi anlamadım.zinciri yağlamam gerekiyor yani eyvallah saolasın.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Sana würth öneririm gerçekten çok farkettiriyor zincirde 250 km de bir yağlamak lazım :)
1000 km de birde temizleyip yağlamak lazım :)
Ve debriyaj bende çok çacuk gevşiyor onada dikkkat etmeni öneririm :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Motor omruymuş vb şeylere çok takılmayın kim bu motorla aranızda 100bin görecek ?? Çoğunuz 60 bini görmeden satacaksınız zevkini çıkarın
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Ben malıma değer veririm arkadaş :cherry:
Zorlarsın motorunu sonra birgün kalırsın yolda neyin ne olacağı hiç belli olmaz benim motorum 10.000e geldi düzgün kullanmasam şimdiye kadar cebimden çok para çıkar yoladada kalırdım :)
Ayrıca değeride düşmez :)
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Herkesin kendi fikri tabi ama ben motorumu kullanrken temiz kullanrm satarkende ona gore satarm.hem ekonomik olur bana hemde sorun cikarmaz. Nasolsa 50 bin yapamicam diye motoru 10000 devirde kullanip motoru zorlamak hem omrunden yemek hemde sorunlara davetiye ckarmak pek mantkli gelmiyor bana.ayrca birazda bencillk geliyor bana bu tabi benm fkrim.zten bu mantk anlayisi yuzunden herkes 2. El yerine 3 5 koyar sifir alrm mantgina yonelmeye basliyor. Onemli degil volkan kardes bi bulustumuza bekleriz
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
arkadaşlar motorun 1000 km bakımı gelene kadar yapılması gereken bi bakım varmı zincir yağı vs gibi dikkat edilmesi gereken?
yoksa 1000 kmye kadar devam mı?motoru aldığımda servis 1000 km de sadece bize gel hiç bişey yapma demişlerdi ama genede aklıma takıldı tecrübeli arkadaslardan öneri bekliyorum:silent:

benim motor an itibariyle 1.120 km civarında ve motora hiç bişey yapmadım zincir yağlamasını veya herhangi bi kendi bakımımı uygulamadım, sadece motoru insani devirlerde kullanıp zorlamıyorum genelde 5000-6000 devir aralığında sürüyorum bende sormuştum ilk alırken motoru ''bnm yapmam gereken var mı'' diye sadece bakımdan bakıma gel dediler aynı şekilde, güvendim öyle yapıyorum ama dedikleri gibi zincir yağlamak falan zincir ömrünü uzatabilir :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Arkadaşlar motosiklet kullanmak bir keyif işi.

Artçım olmadığında Redline'a girmeden vites yükselttiğimi hatırlamam. Motosikleti minimum 8000 devirde kullanırım ki o da çok sürmez zaten.
Ben bu şekilde keyif alabiliyorum. Motosikletime çok iyi bakarım, yağını, suyunu, temizliğini eksik etmem. Kardeşim pasta cila bile attı motosiklete.

Ama bu devirlerde kullanıyorum diye yolda kalırım, ekstra bir arıza çıkar filan diye hiç endişe etmiyorum. Bakımlarını aksatmadığım sürece yüksek devirde ekstra sorun çıkmayacağından eminim.
Commuter alıp da zorlasam haklısınız derim ama CC'si küçük de olsa SS motosiklet bu. Emmeye gömmeye gelecek biraz ;)

Ayrıca bakımları düzgün bir şekilde yapılan bir Honda CBR 250'nin 100.000 KM rahat kullanılabileceğine inanıyorum. Yüksek devirde kullanan da 90.000 KM'yi görür diye düşünüyorum.
Tabi ağır bakımları filan eksiksiz bir şekilde yapılırsa.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşlar selamlar saygılar öncelikle. Yeni motor alacam uygunmu 250 diye dalmıyorum konuya. CBR 125 R ile araba çarpması sonucu motorumda ağır hasar oluştu. CBR 250 R alıp yazı motorsuz qeçirmemeye karar verdım. Mahkemelik olduqumuz için motosikletim yatmaktadır. 250 r alacam almasına 10,500 tlyi cebıme koydum su andakı satış fiatı. ama motosiklet bulmakta zorluk cekiyorum. bulduğum yerlere ise gitme şansım yok. ayrıca bi çok arkadas motoru alırken ındırım yapıolar ediyolar diyolar. ben soruyorum öle bişi yok diyolar. benı motordan iyice soğuttu bu satış temsilcisi denen bebeler.Karabükte ikamet ediyorum. Motoru Ambarla qöndeririz 500 tl diyende var. ne yapacaz arkadaşlar şu kardeşinize yardımcı olun zahmet olmaz ise??? ( İş yerı sebebi ile şehir dısına çıkıp motoru almaya gidme şansım %0)
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Öncelikle geçmiş olsun. Yanlış sezonda almaya çalışıyosun motoru, şu an motor yok satıyor. Naza çekmeleri normal :) Teslimat için para istemeleri absürt bir durum. İlk defa teslimat için para istendiğini duydum. Benim motoru da taşıdılar, hiç para mevzusu bile geçmedi. En kötü adama bin gel benzin paranı vereyim de... :silent:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Öncelikle geçmiş olsun. Yanlış sezonda almaya çalışıyosun motoru, şu an motor yok satıyor. Naza çekmeleri normal :) Teslimat için para istemeleri absürt bir durum. İlk defa teslimat için para istendiğini duydum. Benim motoru da taşıdılar, hiç para mevzusu bile geçmedi. En kötü adama bin gel benzin paranı vereyim de... :silent:
Valla Kuşadasından dün telefon ile arandım. Adam diyor Düzceye kadar göndereyim motoru. Faturasını filan keseyim gönderim sen plakayı çıkart git düzcedekı Hondadan motoru al diyo. en boktan durumdayım . Yanlıs zamana denk qeldı biliyorum motorsuzluk ama motorsuz olmuyo. sağ dizimdeki dikişler alınmadı bile ama iyileştim. pazartesi dikişler alıncak . Motorun evın önünde olmaması benı çileden cıkartıyo. Napacam Kara Kara düşünüyom su anda... Kuşadasından qöndertip Düzceden alsam mı motoru? en kötü ihtimal 1 qün izin alıp qidipmem lazım
 
Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
8
Arkadaşlar öncelikle herkese selam ismim Selahattin Ömür .

Öncelikle bir anda aklıma düşmüş bir motor olarak cbr 250r almaya karar verdim tabi ilk motorum a2 ehliyetim bile yok . Kısmet ise bu ay sonu tatil dönüşü önce a2 ve sonra hondanın gs1 eğitimine katılacağım. Ancak aklıma takılan sorular var. İlk motorum olacağından dolayı biraz dışarıdaki baskılardan dolayı ölürsün motor akıl işi değil diyen insanlar çok fazla sıkıldım ama kaldıki İstanbul'da çok fazla heyecan arayan biri değilim. Normalde de kendi aracımı sakin kullanan hız kurallarına amiyane tavırla manyaklardan değilim. Bizimde başımıza gelen iki ölüm tehlikesi yüzünden biraz daha temkinli vede tedbirliyim. En çok aklıma takılan sorulardan bir tanesi boyum 1.82 kilo olarak 102 kiloyum biraz güreşçilik var:) bunlar motor için bir dezavantajmıdır özelliklede kilo olayı beni düşündürüyor. Çok fazla hız düşkünü olmadığımdan 140-150 yeterli benim için oda ayda yılda bir çıkabiliceğimden dolayı. Bakımlarını servis haricinde neler yapmam gerekli düzenli olarak. Rodaj dönemi 500 ile 1000 km arasında imiş. bu km yeterlimidir yoksa daha az yada fazlamıdır. ilk aldıktan sonra Ankara'ya git gel yapmayı düşünüyorum motora zarar verirmi bu yapıcağım gezi teşekkürler sitenizden öğrendim bu lafıda tekerinize taş değmesin saygılar aktif forumlar:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst