Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
arkadaşlar ötv nin ne zaman artacağını yada artmayacağını bilen varmı? bayiler sürekli yakında artacak diyor ama bir türlü artmadı...
ötv indirilirken geçici bi indirim olduğu sölenmedi sürekli bi indirim olarak lanse edildi tabi güncelleme yaparlarsa bilemiycem onu bayilerde bilemez :)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
kawasaki ninja ile rakabet edebilrmi bilmem ama genel olarak kullanıcı yorumları güzel demekki iş var bu motosiklette :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
aslında ninja cbr 250 ile hiç rekabet edemez ama sadece ninja ondan hızlı ve güçlü cbr 250 rahat dayanıklı kolay arıza yapmaz yani ninja sadece hızlı o da 100 km den sonra cbr250 yarım sn. 0-100 de cbr takıyor ninjaya bu her yerde yazıyor ve virajı daha iyi merak eden araştırsın :D
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
altın elbiseli adamın geçen haftaki yorumlarına bakarsanız daha iyi anlarsınız bu kawamı hondamı olayını . adam diyoki onlar kadar hızlı değil ama motor bu diyor .
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Arkadaşlar lastik konusunda bi türlü karar veremiyorum. Pirelli Sport Demon ile Michelin Pilot Active arasında tercih yapıcam. Her ikisinin de takımı 580TL'ya geliyor. Fiyatları aynı olunca karar vermek daha da zorlaşıyor. İnternetteki yorumları okudum. Her iki lastik ile de pişman olmazsınız yazıyor. Pirelli hakkındaki internetteki yorumların hepsi iyi. Bizim forumdan pirelli alıp kullanan arkadaş da iyi yorumlar yapmış. Michelin hakkında sadece birkaç olumsuz yorum var. Ön lastik virajlarda kayıyor yazmış biri. Onun haricinde ıslak performansı süper diyorlar. Onun hakkında da yorumlar iyi ama pirelli kadar fazla yorum yapılmamış Michelin pilot active hakkında. Teknolojilerini inceledim. Michelin pilot active dual bias denilen daha yeni bi teknoloji kullanmış sanırım. Pirelli sport demon ise bilinen en eski teknolojiyi "x-ply" kullanıyor. Dolayısıyla teknik olarak bakıldığında Michelin Pilot Active bi gömlek üstün gibi. Sizden sormak istediğim şu. İyi yorumların sayısına bakarak daha eski teknoloji olan Pirelli Sport Demon mı alayım yoksa daha az iyi yorum yapılan ama daha yeni teknoloji olan Michelin Pilot Active mi alayım ? İkisi de radyal değil lastiklerin. michelin dual bias ve pirelli eski tip x-ply. Bu teknoloji farkı önemli birşey mi ? Forum şu sıralar mevsim değişiminden mi bilinmez hareketini kaybetti gibi ama deneyimli arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
pirelli için :genel yorumlar olumluysa ki öyle ona yönelmekte fayda var gibi eski teklonojide olsa sıkıntısı yok,her ne kadar yeni teklonojide olsa bence bir soraki secimin michelin olması daha yararlı gibi görünüyor o döneme kadar var olan noksanlıklar tamamlanır en azından(kayma durumları).
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Arkadaşlar lastik konusunda bi türlü karar veremiyorum. Pirelli Sport Demon ile Michelin Pilot Active arasında tercih yapıcam. Her ikisinin de takımı 580TL'ya geliyor. Fiyatları aynı olunca karar vermek daha da zorlaşıyor. İnternetteki yorumları okudum. Her iki lastik ile de pişman olmazsınız yazıyor. Pirelli hakkındaki internetteki yorumların hepsi iyi. Bizim forumdan pirelli alıp kullanan arkadaş da iyi yorumlar yapmış. Michelin hakkında sadece birkaç olumsuz yorum var. Ön lastik virajlarda kayıyor yazmış biri. Onun haricinde ıslak performansı süper diyorlar. Onun hakkında da yorumlar iyi ama pirelli kadar fazla yorum yapılmamış Michelin pilot active hakkında. Teknolojilerini inceledim. Michelin pilot active dual bias denilen daha yeni bi teknoloji kullanmış sanırım. Pirelli sport demon ise bilinen en eski teknolojiyi "x-ply" kullanıyor. Dolayısıyla teknik olarak bakıldığında Michelin Pilot Active bi gömlek üstün gibi. Sizden sormak istediğim şu. İyi yorumların sayısına bakarak daha eski teknoloji olan Pirelli Sport Demon mı alayım yoksa daha az iyi yorum yapılan ama daha yeni teknoloji olan Michelin Pilot Active mi alayım ? İkisi de radyal değil lastiklerin. michelin dual bias ve pirelli eski tip x-ply. Bu teknoloji farkı önemli birşey mi ? Forum şu sıralar mevsim değişiminden mi bilinmez hareketini kaybetti gibi ama deneyimli arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.

Pilot aktiv oldukça başarılı. ıslak zeminde güven veriyor. ön lastik virajda kayıyor yorumuna katılmıyorum. 12bin km'dir pilot aktiv kullanıyorum. son zamanlarda arka lastik viraz daha kolay kitler oldu, tek farkettiğim şey bu. freni biraz gevşettiğinizde kendini hemen topluyor. Ancak bu benim sürüş tarzımlada ilgili olabilir, arka freni her zaman daha çok kullanıyorum, ön balata hala sağlamken arka bitmek üzere.

Lastikler çabuk ısınıyor ve iyi yol tutuyor.


Pirelliyle ilgili olarak sport demon değil ama MT75 kullanmıştım 5bin km kadar. Onlarında kuru zeminde fren ve viraj performansı harikaydı. Islak zeminde kayma gibi sorunlar hiç yyaşamamıştım. Sport demonlar yanlış bilmiyorsam MT75'in yerini aldı.

Bahsettiğin her iki modelde yumuşak hamurlu lastiklerdir. Bence gönül rahatlığıyla ikisinide tercih edebilirsin.

Hangisini alırsan al, fabrikadan gelen bktan IRC'lerden kat kat daha iyi olacaktır. (bnmde eski lastiklerim irc'di, kazaya davetiye.)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
motorun üstünde gelen lastikler berbat sürekli kaymalar virajlara korka korka giriyorum ben artık değştiremem kış geldi zaten anca mart- nisan gibi Pirelli Sport Demon alıcam sanırım burda kullanan arkadasın yorumlarıda etkili oldu buna
 
Katılım
15 Eyl 2011
Mesajlar
20
arkadaşlar ;
950 km de siyah renk olan motorumu ne yazıkki satmak zorundayım..kapalı garajımda duruyor..kaza düşme yatma kesinlikle yok..çizik dahi yok..db motor ümraniyeden almıştım temmmuz ayında..alırken orjinal honda kırmızı jant sticeri yapıştırdım 110 tl ; orjinal honda karbon tank ped depo ped taktırdım 80 tl ; kırmızı italyan cbr harris elçik 75 tl ;
almak isteyen arkadaşlar 05326320858 den ulaşabilirler..8800 son bırakıcam..bana 9800 e geldi faturaları mevcut..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
arkadaşlar ;
950 km de siyah renk olan motorumu ne yazıkki satmak zorundayım..kapalı garajımda duruyor..kaza düşme yatma kesinlikle yok..çizik dahi yok..db motor ümraniyeden almıştım temmmuz ayında..alırken orjinal honda kırmızı jant sticeri yapıştırdım 110 tl ; orjinal honda karbon tank ped depo ped taktırdım 80 tl ; kırmızı italyan cbr harris elçik 75 tl ;
almak isteyen arkadaşlar 05326320858 den ulaşabilirler..8800 son bırakıcam..bana 9800 e geldi faturaları mevcut..
hocam tank pade 80 ve jant şeridine 110tl paramı verdin?:sunny: ikisinin en kralını 40-50tl ye alabilceğini biliyosundur sanırım.110liraya jant şeridimi varmış ilginç
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
kendini kandırmışsın bu yazılarınla
ben ninja ile kıyas bile etmezken sen dayanıklıktan bahsediyorsun. 5000 km de motor yakan ninja degil cbr 250 r dır. yağ yakan motorunuz ilk bakımdan sonra yağı bitirip motoru yaktığını daha önceki sayfalarda inceleyebilirsin.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
kendini kandırmışsın bu yazılarınla
ben ninja ile kıyas bile etmezken sen dayanıklıktan bahsediyorsun. 5000 km de motor yakan ninja degil cbr 250 r dır. yağ yakan motorunuz ilk bakımdan sonra yağı bitirip motoru yaktığını daha önceki sayfalarda inceleyebilirsin.
bence 1 kişinin yaptığı yorumu okadarda dikkate almamak lazım belki karalamak için söledi motoru bende şimdi derim cbf1000 çok yağyakıyor benzin gibi yakıyor derim o zaman bunu dorumu kabul ediyosun
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
aslında ninja cbr 250 ile hiç rekabet edemez ama sadece ninja ondan hızlı ve güçlü cbr 250 rahat dayanıklı kolay arıza yapmaz yani ninja sadece hızlı o da 100 km den sonra cbr250 yarım sn. 0-100 de cbr takıyor ninjaya bu her yerde yazıyor ve virajı daha iyi merak eden araştırsın :D
fanatik olmayın gerçekci olun
altın elbiseli adamın yorumları kawasaki için izlersen işte motor 250 cc de budur. diyor hangisi doğru.cbr 250 r ında titreyen camı ve benzinlik muhabbeti de güzeldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

honda nın motorları zaten cbr 1000 rr dahil tüm modellerinde yağ yakma mevcut bunun aksini itta edemem bende zaten arada kontrol ediyorum daha 1500 km olduğu için şu an sorun yok ama sıkıştırınca biraz yağ yakar düşüncesindeyim
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
fanatik olmayın gerçekci olun
altın elbiseli adamın yorumları kawasaki için izlersen işte motor 250 cc de budur. diyor hangisi doğru.cbr 250 r ında titreyen camı ve benzinlik muhabbeti de güzeldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

honda nın motorları zaten cbr 1000 rr dahil tüm modellerinde yağ yakma mevcut bunun aksini itta edemem bende zaten arada kontrol ediyorum daha 1500 km olduğu için şu an sorun yok ama sıkıştırınca biraz yağ yakar düşüncesindeyim
altın elbiseli adam en hızlısı belki ninja belki hyodur ama işçilik ve parça olarak en kalitelisi cbr250r da diyor acun :) hep işine geleni söliyon gerçi ninja motor aksamı olarak cbr250r dan üstün oda bi gerçek :)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
motor on dergisinde bu iki motoru kıyasladıklarında fireni zayıf olan cbr idi. yüksek hızlarda denge olayında geride kalan cbr idi motor gücü olarak ninja üstünken körü körüne idda edilmez ki
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
kendini kandırmışsın bu yazılarınla
ben ninja ile kıyas bile etmezken sen dayanıklıktan bahsediyorsun. 5000 km de motor yakan ninja degil cbr 250 r dır. yağ yakan motorunuz ilk bakımdan sonra yağı bitirip motoru yaktığını daha önceki sayfalarda inceleyebilirsin.
sen ninja ile kıyaslamam bile diyorsun objektif bakmıyorsun sonuçta honda öyle savurup atamazsın hakkında sallayamazsın kullanmadan yorum yapamazsın cbr 250 ile 5000 km gitmişte yağ yakmış gibi konuşamazsın buraya gelip benim motoruma saydıramazsın sinirlenirim bişeyleri kullanmadan kulakdan dolma bilgilerle yorum yapamamalısın
sonuçta barkın abi 250 cc de motor budur demiş olabilir ninja ile ilgili hatırlamıyorum ama cbr içinde en kalitelisi demişti bunu hatırlıyorum okudugum yorumlarda hep honda yağ yakıyo kawa yedek parça pahalı yamaha serivsi varmı yokmu belli değil herkesin tercihidir arakdaş ben honda almışım sen ninja diğeri hyo ben ninja kullanmadan ninjaya saydırmışmıyım aşağılamışmıyım ayıp yapmayın böyle
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
acun0 çıktı meydane yorumlar gene eleştiri üzerine :)

hakkaten söylesene 15-16000'e ne alabilirim...?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar cbr250 gerçekten çokkk yakışıklı bir motor
testlere takılmayın derim
büyük motor hayalim olmasa bu motor benim için harkulade
motorunuzun değerini bilin derim hem spor görünüşlü hemde yarı turing hemde vergi sınıfında sınırdaaaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst