Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
22
Arkadaşlar selam, bende dün itibariyle siyah CBR250r ile aranızdayım :)
YBR'den sonra bu motor gerçekten mükemmel.
Dün eve gelince birşey farkettim, ön fren hidrolik sıvısı seviyesi alt sınırda duruyor.
Bunun bir zararı olurmu yoksa üzerine hidrolik sıvısı mı eklemek lazım?
Hayırlı olsun sıfır satısta sıra vs durumları varmı bende yarın sınawa gırıcem bır ay sonrada ehlıyetımı alıcam kısmet olursa ıns ılk motorum bu olucak sıra varsa sımdıden gıdıp yazılıyım :)
 
Katılım
4 Ağu 2011
Mesajlar
60
slm arkadaşlar tüm kullanıcılara soruyorum 1. 2. viteslerde giderken gazı bırakdıgınızda bir ses geliyormu servise gittim birşey yok yanıtını aldım işte normaldir tek silindir oldugundan fln dır dedi pek inanmadım bnde teknik servis hizmeti verdigimden biliyorum :)) ricamdır bir kulak verin vede cevap yazarsanız sevinirim
Bende de aldığımdan beri var bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Stoklar bittikçe getiriyorlar motorları. Bence şimdiden sıraya girmene gerek yok.
Sen alacağın zaman motor yoksada en fazla 10 gün beklersin.
Gerçi ÖTV'ye zam gelecek diye bir söylenti dolaşıyor ortada ama kesin bilgi yok henüz.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
56
slm arkadaşlar tüm kullanıcılara soruyorum 1. 2. viteslerde giderken gazı bırakdıgınızda bir ses geliyormu servise gittim birşey yok yanıtını aldım işte normaldir tek silindir oldugundan fln dır dedi pek inanmadım bnde teknik servis hizmeti verdigimden biliyorum :)) ricamdır bir kulak verin vede cevap yazarsanız sevinirim
SLM.ARKADSIM BUTUN CBR250R LARDA O SES VAR TEK SILINDIR OLMASINDAN KAYNAKLANIYOR İÇİN RAHAT OLSUN.AYRICA BIZ MERSIN DEYIZ TANIŞMAK ISTERSEN FACE MERSİN İKİ TEKER TUTKUNLARI SAYFAMIZ VAR YARINDA İSKENDERUNA GEZIMIZ OLUCAK ADANADAN KATILMAK ISTERSEN GÖRUSURUZ
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
o ses bende de var takır takır çalışıyo tırsıyorum bazen :D bide vites geçişleri tak tuk sesler geliyo
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
pirelli sport demon bu gun deneme fırsatım oldu bay bi sınırlarını zorladım hatta yanak sıfır dayandı yol tutuş super tavsiye edeirim arkadaslar metzeler alacagınıza bunu bi deneyin derim ;)
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
pirelli sport demon bu gun deneme fırsatım oldu bay bi sınırlarını zorladım hatta yanak sıfır dayandı yol tutuş super tavsiye edeirim arkadaslar metzeler alacagınıza bunu bi deneyin derim ;)

hmm iyi diyorsun yani peki irc den çok iyimi
yorumlara baktım pek iyi değil dediler ondan tereddüt etmiştim
pweki fiyat neydi
 
Katılım
21 Tem 2011
Mesajlar
2
Arkadaşlar bu motosikletin kırmızısı gelmeyecek mi?Bilgisi olan var mı? Tri-color da güzel de ancak kırmızısı gelirse cbr 250'yi almayı düşünücem...
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Arkadaşlar bu motosikletin kırmızısı gelmeyecek mi?Bilgisi olan var mı? Tri-color da güzel de ancak kırmızısı gelirse cbr 250'yi almayı düşünücem...

valla benimde aklımda bu soru var 2012 deki model nasıl olcak acaba? kırmızı ve gri renk gelecek mi? abs olacak mı? baya merak ediyorum.
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
88
valla benimde aklımda bu soru var 2012 deki model nasıl olcak acaba? kırmızı ve gri renk gelecek mi? abs olacak mı? baya merak ediyorum.

c3nk arkadasim bende kirmizi rengi cok arastirdim ama Turkiye ye kirmizi rengi gelmiyor. ebay da ABS kiti ve kirmizi grenaji buldum koltuk icin kirmizi deri de buldum toplam hepsi 1500 TL ye yaklasiyor. 2012 de satis orani na gore donanim ve renk belirlenecekmis diyede duydum.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
kaskımızı ve çeşitli eşyalamızı koyabilceğimiz bir top case yok mu honda cbr 250r için..softçantalarla olacak bişey değil..uzun yolculuk çekilmez hale geliyor..lütfen yardım.......
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
topcase var olmasına ama cbr250r arkada taşınabilecek maksimum güvenli ağırlık 5kg. topcase'in kendi ağırlığını da düşersen topcase bile olsa yine de yük taşıma açısından sınırlanıyorsun. Bence en iyisi depo üstü çantalar.

pirelli sport demon takımı kaç tl ya aldınız? çoğu arkadaş gibi ben de merak ediyorum. Lastik araştırmam sonucunda michelin pilot active alma niyetine geldim şu anda. takımı 580TL'ya geliyor ve birebir bizim cbr250r ebatında geliyor. Pirelli sport demon ve bir pirelli modeli daha var bizim ebatlara uyan. Onların fiyatını internette bulamadım. Pazartesi bayisini arayacağım. Fiyatlarda gelince son kararımı vereceğim
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
topcase var olmasına ama cbr250r arkada taşınabilecek maksimum güvenli ağırlık 5kg. topcase'in kendi ağırlığını da düşersen topcase bile olsa yine de yük taşıma açısından sınırlanıyorsun. Bence en iyisi depo üstü çantalar.

pirelli sport demon takımı kaç tl ya aldınız? çoğu arkadaş gibi ben de merak ediyorum. Lastik araştırmam sonucunda michelin pilot active alma niyetine geldim şu anda. takımı 580TL'ya geliyor ve birebir bizim cbr250r ebatında geliyor. Pirelli sport demon ve bir pirelli modeli daha var bizim ebatlara uyan. Onların fiyatını internette bulamadım. Pazartesi bayisini arayacağım. Fiyatlarda gelince son kararımı vereceğim
o tasıma kapasitesi cbf150 de bile 5kg hata 2011lerde 3kg yazmıslar ama 10kg aşa tasıyan yok ben 10kg bi zarar vericeğinide düşünmüyorum
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
hangi devirlerde hangi hıza çıkmak lazım cbr250r de..hangi devirlerde vites değüiştirmeliyim..
 
Katılım
24 Eki 2011
Mesajlar
20
arkadaşlar merhabalar.şu an falcon 400 kullanıcısıyım.motorumu satar satmaz cbr 250 alıp aranıza katılıcam allah kısmet ederse.hepinize kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
15 Eyl 2011
Mesajlar
20
arkadaşlar ötv nin ne zaman artacağını yada artmayacağını bilen varmı? bayiler sürekli yakında artacak diyor ama bir türlü artmadı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst