- Katılım
- 11 Ağu 2011
- Mesajlar
- 22
Hayırlı olsun sıfır satısta sıra vs durumları varmı bende yarın sınawa gırıcem bır ay sonrada ehlıyetımı alıcam kısmet olursa ıns ılk motorum bu olucak sıra varsa sımdıden gıdıp yazılıyımArkadaşlar selam, bende dün itibariyle siyah CBR250r ile aranızdayım
YBR'den sonra bu motor gerçekten mükemmel.
Dün eve gelince birşey farkettim, ön fren hidrolik sıvısı seviyesi alt sınırda duruyor.
Bunun bir zararı olurmu yoksa üzerine hidrolik sıvısı mı eklemek lazım?