Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
servisten taktırdım ama iade edeceğim titreme yapıyor ve kendiliğinden kapanmaya başladı anlaşılan 300 tl civarı kaliteli birşey almak lazım
yanlış hatırlamıyorsam H.I.D marka.koskoca izmirde birtek bu var
bi aksesuarcı benim için fiyat alıp başka bir xenon getirtecek bunuda servise iade edicem xenon 100 tl 40 tl de takma parası aldılar
işçilik ücretinide talep edeceğim vermezlerse yasal yollara yada tüketici haklarına baş vuracağım
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar ufak bir sorum olucak. Bu modelin nasıl bir meziyeti varda 2. eli sıfırından daha pahalı yı satılmaya çalışılıyor. Eskidikçe güzelleşen birşeymi ?
aynı şeyi bazı şuursuz pcx satıcıları da yapmış. (pcx bakarken dikkatimi çekti bunda da aynı durum var .)
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
Arkadaşlar ufak bir sorum olucak. Bu modelin nasıl bir meziyeti varda 2. eli sıfırından daha pahalı yı satılmaya çalışılıyor. Eskidikçe güzelleşen birşeymi ?
aynı şeyi bazı şuursuz pcx satıcıları da yapmış. (pcx bakarken dikkatimi çekti bunda da aynı durum var .)
şarap gibi makina hocam yıllandıkça değer kazanıyo :D

bi resimde benden :)
05102011137.jpg
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
88
Selamlar arkadaşlar uzun bir aradan sonra herkese merhabalar tekrardan :)) daha öncede bahsettiğim gibi benimde ilk motorum CBR250R bişi sormak istiyorum motorsikletimin arka lastiğini daha geniş takmak istiyorum bu mümkünmü acaba veyaz yaptırabileceğimiz biryer varmı? Daha önce yurtdısındaydım Amerikada ve orda nerdeyse tır lastiği gibi lastikler takıyorlardı youtube da da videoları var. hani çok fazla abartı değilde 180 lastik iyi olurdu bence??
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
arkadaşlar bende lastiklerımı değiştim sonunda pirelli sport demon aldım ebatlar orjinal ile aynı bakalım ilerde nasıl lastik bilgi verecem
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
:cherry:
arkadaşlar bende lastiklerımı değiştim sonunda pirelli sport demon aldım ebatlar orjinal ile aynı bakalım ilerde nasıl lastik bilgi verecem

kardeşim değerli bilgilerini büyük bir merakla bekliyorum irc den daha yumuşakmı mesela virajlarda arkadan veya önden salınma varmı ıslakta performansı nasıl güven veriyormu ve en önemlisi fiyatı nedir ve eğer mümkünse fotoların paylaşırmısın bende değiştiricem:cat:
 

rq7

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
225
arkadaşlar bende lastiklerımı değiştim sonunda pirelli sport demon aldım ebatlar orjinal ile aynı bakalım ilerde nasıl lastik bilgi verecem

hocam fiyat söyleyebilirmisin kaça aldın takımını ?

---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 19:23 ----------

Selamlar arkadaşlar uzun bir aradan sonra herkese merhabalar tekrardan :)) daha öncede bahsettiğim gibi benimde ilk motorum CBR250R bişi sormak istiyorum motorsikletimin arka lastiğini daha geniş takmak istiyorum bu mümkünmü acaba veyaz yaptırabileceğimiz biryer varmı? Daha önce yurtdısındaydım Amerikada ve orda nerdeyse tır lastiği gibi lastikler takıyorlardı youtube da da videoları var. hani çok fazla abartı değilde 180 lastik iyi olurdu bence??

Bende çok araştırdım hiç kimse tavsiye etmiyor değiştirenlerde memnun değil forumda araştırırsan bununla ilgili çok konu var orjinal ebat kullan bence ben öyle yapacağım.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
arkadaşlar bende lastiklerımı değiştim sonunda pirelli sport demon aldım ebatlar orjinal ile aynı bakalım ilerde nasıl lastik bilgi verecem

:cherry:

kardeşim değerli bilgilerini büyük bir merakla bekliyorum irc den daha yumuşakmı mesela virajlarda arkadan veya önden salınma varmı ıslakta performansı nasıl güven veriyormu ve en önemlisi fiyatı nedir ve eğer mümkünse fotoların paylaşırmısın bende değiştiricem:cat:

+1
ben de değiştiricem ama hala karar veremedim. Fiyat ve kalite konusunda foruma yazarsa sevinirim
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
arkadaşlar ben youtube da bu lastiklerin videolarını ve yorumlarına baktım bence metzeler m5 çünkü onun teknolojisi harika pırellı ise lastiğin sonlarına yani yatış sınırını kısıtlı tutmuş motorla 45 derece yattığınız zaman düşme tehlikesi var ve yol tutuşu güzel ben pırellı alcağıma şahsi fikrimdir irc ile yola devam ederim alan arkadaşa hayırlı olsun beni kimse yanlış anlamasın bu benim görüşümdür

herkese hayırlı sürüşler
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
88
hocam fiyat söyleyebilirmisin kaça aldın takımını ?

---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 19:23 ----------



Bende çok araştırdım hiç kimse tavsiye etmiyor değiştirenlerde memnun değil forumda araştırırsan bununla ilgili çok konu var orjinal ebat kullan bence ben öyle yapacağım.

walla o kada cook gordumki yani orjinal lastik kullan yok gibi :)) problem olsa kullanmazlar galibaa suan ki aklim olsa sorardirm orda ama yinede netten arastiriyorum bilgi ediinirsem yazarimm :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ankara efe otomotivden motorumu alalı yaklaşık 1 ay oldu ben 900 km yi geçtim. 1000 bakımı için ne yapmam gerekiyor biraz detaylı bilgi verebilicek bi arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim. ilk motorum ne yapacağımı hiç bilmiyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
arkadaşlar ankara efe otomotivden motorumu alalı yaklaşık 1 ay oldu ben 900 km yi geçtim. 1000 bakımı için ne yapmam gerekiyor biraz detaylı bilgi verebilicek bi arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim. ilk motorum ne yapacağımı hiç bilmiyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :)

hayhay motorunu hemen servise götürüp yağ yağ filtresin değiştireceksin bu kadar yanlız ne yağ kullandıklarına dikkat et pazarbaşı motorunban uyguladığı yağ 6000 bakımında 15-50 mobil racıng yağı 1000 bakımında ise 10-40 shell koymuştu anes bu yağı kullanmamak gerekliymiş orj yaği 15-50 mobilmiş benden bu kadar :O
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
lastikleri bu gun takacam arkadaslar ozama resimde atacam sizle paylasırım,birde üzerinden cıkan lastıklerı satacam ilginen olursa özel mesajla ulasırsa sevinirim ii günler
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Arkadaşlar selam, bende dün itibariyle siyah CBR250r ile aranızdayım :)
YBR'den sonra bu motor gerçekten mükemmel.
Dün eve gelince birşey farkettim, ön fren hidrolik sıvısı seviyesi alt sınırda duruyor.
Bunun bir zararı olurmu yoksa üzerine hidrolik sıvısı mı eklemek lazım?
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
stepfunk bu durum bende de var bir süredir. Kılavuza baktım türkçeye çevirisi mi tam olmamış bilmiyorum ama tam anlayamadım. hidrolik sıvısı göstergesinin olduğu kutu mu yere paralel olucak bakarken yoksa motor mu yere dik durucak tam anlayamadım. Hatta bi ara fotoğrafını çekip buradaki arkadaşlara danışmayı düşünmüştüm. Sonra unuttum kaldı
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Kitapçıkta, Motosikleti sağlam düz bir zemin üzerinde dik konumda park ediniz, fren hidroliği rezervuar kapağının
yatay konumda olduğundan emin olunuz diyor. Yani hem motor dik olacak hemde kapak yatay konumda olacak.
Ben bunları yapıp bakıyorum ama sıvı alt seviye işartenin üzerine denk geliyor yine.
Yarın gideceğim servise gidip soracağım.
 
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
6
slm arkadaşlar tüm kullanıcılara soruyorum 1. 2. viteslerde giderken gazı bırakdıgınızda bir ses geliyormu servise gittim birşey yok yanıtını aldım işte normaldir tek silindir oldugundan fln dır dedi pek inanmadım bnde teknik servis hizmeti verdigimden biliyorum :)) ricamdır bir kulak verin vede cevap yazarsanız sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst