Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam cbr250r nin incelemesinin video şeklinde kısaltılmışına nerden ulaşabiliriz acaba?

Beyler Galiba Aranıza Altın Elbiseli Adamı İzleyen Yok !!!
Her Cumartesi Saat 17.15 de Elinden Geldiğince Motor İncelemeleri Yapan Barkın Abimizden Bahsediyorum.
Bu Haftaki Programında Honda CBR250 R'yi İnceledi.
Kendisi Önceki Programlarında Öne Çıkan Diğer 250 cc Motorlarıda İnceledi Testin Sonunda Öne Çıkan Motor Tabiki Honda CBR 250R...
Dünki Programı İzleyebilmek İçin;
http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=skyturk
Alttaki Zaman Diliminden Cumartesi'yi Seçin Ardından Saati 17.16 ya Ayarlayın
Programın Önceki Bölümlerini Youtube dan İzleyebilirsiniz Lütfen Elimizden Gelen Desteği Yapalım Türkiye de Gençlere Motor Sevgisi Aşılayan Tek Programdır !!!!
Forum Linki:http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/91908-altin-elbiseli-adam-skyturkte.html
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Beyler Galiba Aranıza Altın Elbiseli Adamı İzleyen Yok !!!
Her Cumartesi Saat 17.15 de Elinden Geldiğince Motor İncelemeleri Yapan Barkın Abimizden Bahsediyorum.
Bu Haftaki Programında Honda CBR250 R'yi İnceledi.
Kendisi Önceki Programlarında Öne Çıkan Diğer 250 cc Motorlarıda İnceledi Testin Sonunda Öne Çıkan Motor Tabiki Honda CBR 250R...
Dünki Programı İzleyebilmek İçin;
http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=skyturk
Alttaki Zaman Diliminden Cumartesi'yi Seçin Ardından Saati 17.16 ya Ayarlayın
Programın Önceki Bölümlerini Youtube dan İzleyebilirsiniz Lütfen Elimizden Gelen Desteği Yapalım Türkiye de Gençlere Motor Sevgisi Aşılayan Tek Programdır !!!!
Forum Linki:http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/91908-altin-elbiseli-adam-skyturkte.html
barkın bey bu motor için benzini kokluyor dedi vede sınıfının en hızlısı değil ama en kalitelisi orası kesin dedi 10km yavas olsun honda olsun :)
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
:queen:evet arkadaşlar irc yani bizim motorların üzerinde gelen lastiklerin sadece commuter model motor lastiği oluğunu öğrendim yani yüksek
performans lastiği değil elinden gelen m5 sportec e geçiş yapsın yoksa ani bir duruş veya sert bir viraj sakatlayak birimizi dikkatli olalım:pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

:bounce:arkadaşlar şimdi barkın bayoğlu ile görüştüm 10numara bi abi konuştuk
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
22
hocam cbr250r nin incelemesinin video şeklinde kısaltılmışına nerden ulaşabiliriz acaba?
inanamıyorum ya haftalardır bu motoru test etmesini bekliyorum bu sabah kalktım 11 cıvarı actım netten ortda bsy yok face sayfasına bır gırdım saattı degısmıs sımdı ısın yoksa nette yayınlamalarını bekle bolumu off offff artık kesin kararlıyım bu motoru alıcam barkın abimizde madem begenmiş cbr125 ninja 250 derken cbr 250 bence ortası ve ideali diye dusunuyorum benim gibi deneyimsiz bu sezon ehliyeti alıcak bırıne bile :) bari bu kacıncı bolumdu onu soylermisiniz netten yayını takıp ediyimde min . 4 hafta sonra yayınlanır
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
doğru söylüyorsun arkadaşım ,bakırköyde bir mondial bayiyle konuştum 125 mh drift için,anahtar teslim 3000 dedi,vade farksız 12 taksit falan da yaparım dedi. ben fiyatı indirtip nakit vermeyi düşünüyorum. dün baştan sona bu motorun forumunu da okudum, pek şikayet eden yok. kitabına uygun kullanılınca sorun çıkarmayan bir makineymiş.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ift-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html bu sayfada biraz resim var,ben yakından da inceledim ,fena gelmedi gözüme

Başlamak için güzel temel bir modele benziyor. Sorunsuz olması da tabii ki önemli. Beklenmedik bir anda ön teker frenlerken kilitnenince nasıl toparlanılır, trafikte insan kendisini daha iyi nasıl kollar, arka teker kayınca ne yapılır vs. şeyleri "aman motor düşecek mundar olacak !!" diye endişe etmeden öğrenmek çok farklı bunu biliyorum. Ek olarak tavsiyem eğitim almanız ve size orada gösterilenleri en az haftada 1 tekrarlamanız yönünde. Bir süre sonra CBR 250'ye geçip geçemeyeceğiniz sorusunu kendiniz cevaplayabilecek hale gelirsiniz zaten.
 

rq7

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
225
inanamıyorum ya haftalardır bu motoru test etmesini bekliyorum bu sabah kalktım 11 cıvarı actım netten ortda bsy yok face sayfasına bır gırdım saattı degısmıs sımdı ısın yoksa nette yayınlamalarını bekle bolumu off offff artık kesin kararlıyım bu motoru alıcam barkın abimizde madem begenmiş cbr125 ninja 250 derken cbr 250 bence ortası ve ideali diye dusunuyorum benim gibi deneyimsiz bu sezon ehliyeti alıcak bırıne bile :) bari bu kacıncı bolumdu onu soylermisiniz netten yayını takıp ediyimde min . 4 hafta sonra yayınlanır

yukarıda arkadaş link vermiş nasıl izleyebileceğini tarif etmiş ben izledim 4 hafta beklemene gerek yok yani :)
izleyemiyorsan yardımcı olalım.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
arkadaşlar bahsi geçen videoyu kolay erişim için youtube'a yükledim. isteyenler buraya tıklayarak izleyebilir.

metzeler lastikleri çok beğenmeme rağmen fiyatı çok fazla geliyor. daha uygun maliyetli iyi lastik tavsiyesi olan var mı?
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
ben şöyle söyleyeyim mıchelın pılot actıve var biraz daha ucuz ama mtzeler ile rekabet edermi bilemem
 

rq7

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
225
arkadaşlar bahsi geçen videoyu kolay erişim için youtube'a yükledim. isteyenler buraya tıklayarak izleyebilir.

metzeler lastikleri çok beğenmeme rağmen fiyatı çok fazla geliyor. daha uygun maliyetli iyi lastik tavsiyesi olan var mı?

video için teşekkürler emeğine sağlık
ayrıca bende lastik bakıyorum hiç uygun birşey bulamadım michelin var onunda takımı 800 e geliyor.

---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:05 ----------

ben şöyle söyleyeyim mıchelın pılot actıve var biraz daha ucuz ama mtzeler ile rekabet edermi bilemem

pilot road 2ct daha uygun heralde cbr 250r için pilot active ler touringler için üretilmiş öncelikli olarak
tabi yanlış görmediysem :)
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
iyi de bizim ebatlar başkasında yok diye ve mıchelının sitesinde marka model girildiğinde bu lastiği ön görüyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:57 ----------

iyi de bizim ebatlar başkasında yok diye ve mıchelının sitesinde marka model girildiğinde bu lastiği ön görüyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:07 ----------

pilot road 2ct fiyatı ön 396 tl arka ise 504 tl bunuda gördünüzmü?
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
Beyler Galiba Aranıza Altın Elbiseli Adamı İzleyen Yok !!!
Her Cumartesi Saat 17.15 de Elinden Geldiğince Motor İncelemeleri Yapan Barkın Abimizden Bahsediyorum.
Bu Haftaki Programında Honda CBR250 R'yi İnceledi.
Kendisi Önceki Programlarında Öne Çıkan Diğer 250 cc Motorlarıda İnceledi Testin Sonunda Öne Çıkan Motor Tabiki Honda CBR 250R...
Dünki Programı İzleyebilmek İçin;
http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=skyturk
Alttaki Zaman Diliminden Cumartesi'yi Seçin Ardından Saati 17.16 ya Ayarlayın
Programın Önceki Bölümlerini Youtube dan İzleyebilirsiniz Lütfen Elimizden Gelen Desteği Yapalım Türkiye de Gençlere Motor Sevgisi Aşılayan Tek Programdır !!!!
Forum Linki:http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/91908-altin-elbiseli-adam-skyturkte.html

ben izliyorum özellikle cumartesi yayınlanan programı bekliyordum 250 cc sınıfındaki ninja 250 hyo 250 cbr 250 ninja çok yakıyomuş hyo kalitesiz dedi ama cbr 250 de tek begenmediği yer benzin kapağı oldu tamam hızlı değil ama kalite
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
bu lastik olayı benimde çok canımı sıkıyor,2 tane motosiklet lastiği 4 tane araba lastiği fiyatından pahalı,bizim ülkemizdeki birçok motorcular soyguncu
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
ben şöyle söyleyeyim mıchelın pılot actıve var biraz daha ucuz ama mtzeler ile rekabet edermi bilemem

Teşskkürler. Forumlarda biraz arattım. Metzeller m5 ile değil ama m1 ile kıyaslamışlar hep michelin pilot lastikleri. Açık ara michelin pilot demişler. Ama sonuçta metzeller takımı 900TL ve michelin takımı 800TL ise fiyat açısından benim için çok bir artı yaratmıyor. Benim kastettiğim daha düşük fiyat etiketli (mesela takımı 500TL altında) ve iyi olduğu kanıtlanmış başka modeller var mı?

ARTI: Bir de lastikleri arattırırken birşey dikkatimi çekti. Lastiklere 3000 ila 4000 km arasında ömür biçmişler. Çok az değil mi bu? Motor lastikleri yumuşak olduğu için daha çabuk yıpranıp daha sık mı değiştiriliyor yoksa? Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
tecrübeyle sabit bir yorum yapim : 15000 km den sonra markası ne olursa olsun lastik değişmeli,çünkü lastikleri değişince farkı görüyosunuz
michelin : kalitesi tartışılmaz ama michelin kullananların yorumları michelinin diğer markalara göre daha çabuk yıprandığı,hatta michelinde çalışan birisinin yorumunuda aktarim : michelin avrupa standardındaki yol yapısına göre lastik üretiyormuş ve malum türkiyedeki yollar berbat.
metzeler : daha önce kullanma fırsatım oldu,çok övdüler,zaten sümük lastik diyolar diyer lastikler gibi kolay kolay kaymıyo ve bmw marka motorların orijinal lastiği hep bu marka,kullandım farkı fark ettim şiddetle tavsiye ederim
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
merhaba. büyük ihtimalle yılbaşı gibi honda cbr 250 r almayı düşünüyorum. yurt dışında abs opsiyonu olduğu için honda türkiye web sitesinden form doldurarak 2012 modellerinde absli versiyonun ithal edilip edilmeyeceğini sordum. bu sabah 0 262 kodlu bir telefondan aradılar; honda türkiye olarak 2012 planlarında absli model ithalatının olmadığını söylediler.
motoru alır almaz lastikleri de değiştirmeyi düşünüyorum. hiç tecrübesi olmayan biri olarak sadece netten araştırarak dunlop lastiklerin ucuz bir alternatif olabileceğini düşündüm ama tecrübeli arkadaşların fikirlerini almak isterim. şimdiden teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam çok teşekkürler çok makbule geçti tekerine taş sekmesin .)

arkadaşlar bahsi geçen videoyu kolay erişim için youtube'a yükledim. isteyenler buraya tıklayarak izleyebilir.

metzeler lastikleri çok beğenmeme rağmen fiyatı çok fazla geliyor. daha uygun maliyetli iyi lastik tavsiyesi olan var mı?
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
Teşskkürler. Forumlarda biraz arattım. Metzeller m5 ile değil ama m1 ile kıyaslamışlar hep michelin pilot lastikleri. Açık ara michelin pilot demişler. Ama sonuçta metzeller takımı 900TL ve michelin takımı 800TL ise fiyat açısından benim için çok bir artı yaratmıyor. Benim kastettiğim daha düşük fiyat etiketli (mesela takımı 500TL altında) ve iyi olduğu kanıtlanmış başka modeller var mı?

ARTI: Bir de lastikleri arattırırken birşey dikkatimi çekti. Lastiklere 3000 ila 4000 km arasında ömür biçmişler. Çok az değil mi bu? Motor lastikleri yumuşak olduğu için daha çabuk yıpranıp daha sık mı değiştiriliyor yoksa? Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum.

benim şu anda üzerinde orj. irc lastikler var 5000 km de ve daha ''0'' gibi 15000 rahat görür


birde metzeler yumuşak karakterli bir lastik olduğundan burn out yapılırsa anında biter ama doğru olarak
kullanıldığında ise zannetmiyorum ki 5000 lerde bitsin tabii ben teorik olarak konuşuyorum kullanan arkadaşlar daha iyi bilir
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler. Zaten fiyatı biraz fazla gelmese düşünmeden metzeller interact m5 alıcam. İnternetten detaylı özelliklerini inceleyip çok beğendim. Benim derdim onun kadar kaliteli olmasa da yine de kaliteli ama daha ucuz bir lastik bulmak. Michelin ona rakip olabilecek düzeydeymiş sanırım ama onun da fiyatı yüksek. Dunlop lastikler için çok kötü diye duymuştum. Hatta bazı sıfır motorlar yurtdışında üzerinde dunlop ile geliyormuş. Alanlar ilk iş lastikleri değiştiriyormuş. Lastikleri kesin değiştiricem ama ne alıcağıma hala karar veremedim. 3000-4000km lastik ömrü bana çok az gelmişti. 15000km gider diyorsunuz. Bence 15000 makul.
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
22
barkın abimin tawsiyeleri yorumları artık kesinlstirdi cbr 250 alcazzz wolky-ksk hocam motor cok guzel nazar degmesin xenon cok yakısmıs hangi marka acaba .?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst