Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
hocam yahu bu işi kavramak lazım böyle bir motora binince kullanan istemesede motor '' hadi yapalım'' diyor şahsen benim nefsim buna ''hayır'' diyemiyor ama başarılıda olamıyorr :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hocam yahu bu işi kavramak lazım böyle bir motora binince kullanan istemesede motor '' hadi yapalım'' diyor şahsen benim nefsim buna ''hayır'' diyemiyor ama başarılıda olamıyorr :)
Gel avcılara çalışalım birlikte :cat:burda çok güzel sakin ve trafiğe kapalı alan var ben orda çalışıyorum.aslında kazalı bi rr bulsam alıcam bu işe baya heves ettim :) çalışınca oluyo ,ben kendi kendime öğrendim ama ufak tefek tiyolar alsam 2x hızlı kavrar motoru daha az yorardım oda bi gerçek :)
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
29
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba foruma yeni katıldım :king:. Daha almadım ama alacağım bu motoru.
CBR 250 R nin 2012 modeli Türkiye'ye şubat ortasında gelecek ve 2011 modeliyle arasında hiç bir fark olmayacak renk seçenekleri dahil aynı olacak.
ABS versiyonununda Türkiye'ye gelmesi söz konusu değil. Aynen devam yani ama olsun bu da gayet iyi :thumleft:
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
sıfır bi motosikletle tek teker felan yapmaya çalışmak istemiyorum açıkcası zaten öyle bi hevesimde yok :D ama tamamen denge ve çalışmak istiyo birazda tecrübe yoksa sıfır motorun tek teker denemelerinden sonraki halini düşünemiyorum
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
tabi ki bu model satılıyorken abslisi gelmez. bu motor uzun süre bu şekilde gelecek. daha sonra belki 3-5 seneye yeni renk ve abs gelecektir. cbf 600 gibi yani
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
:p
Gel avcılara çalışalım birlikte :cat:burda çok güzel sakin ve trafiğe kapalı alan var ben orda çalışıyorum.aslında kazalı bi rr bulsam alıcam bu işe baya heves ettim :) çalışınca oluyo ,ben kendi kendime öğrendim ama ufak tefek tiyolar alsam 2x hızlı kavrar motoru daha az yorardım oda bi gerçek :)

tel no: gönder konuşuruz oluumu:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

[email protected] mailim ekler4seniz konuşuruz
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Tek teker için önce bol bol gidona dokunmadan sürüş çalışmanız lazım. Tek teker kadar olmasa da yine de tehlikeli bu şekilde sürmek hatırlatayım dedim. Trafiğe kapalı yerde deneyin. İki eliniz gidonda olmadan sürmeyi mükemmelleştirmeden tek teker yapmayın. Aslında en iyisi bisiklette öğrenmektir bu işi:cat:


Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba foruma yeni katıldım :king:. Daha almadım ama alacağım bu motoru.
CBR 250 R nin 2012 modeli Türkiye'ye şubat ortasında gelecek ve 2011 modeliyle arasında hiç bir fark olmayacak renk seçenekleri dahil aynı olacak.
ABS versiyonununda Türkiye'ye gelmesi söz konusu değil. Aynen devam yani ama olsun bu da gayet iyi :thumleft:

Kötü haber, zira kırmızısını bekliyordum. Kaynak nedir bu arada :)
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
:queen:yaa arkadaşlar yok mu bu işi iyi bilen
az evvel bi denedimfakat pek olmadı gibi kalktı ama yeterince değil yahu adamlar cbf 150 ile patır patır gidiyorlar hırs yaptım yahu
yardım lütfen
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
29
Daha nasıl bir kaynak istiyorsunuz???:silent: Adamlar bu işin sipariş ve satış işini yapıyor yetkili satıcının dediği şey bu. Sonuçta bu motoru o adam satıcak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel motor darısa bana inşallah ya hastasıyım cbr 250 nin dehşet makina bırde kırmızı veya gümüşü gelse
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Arkadaşlar bu motorun fiyatı niye bu kadar oynuyor bayiilerde?
8.950 ile 9.600 arası oynuyor anahtar teslim fiyatı.
Ben çözemedim vallaha bu işi, bir bilen varsa anlatabilirmi?
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
şehir içi ve dışı kibar kullanımla yakıt tüketimini litre olarak ölçen oldu mu hiç?
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Selam sevgili gençler ben izmirde CBR 250 R yi ilk alan kişiyim şu ana kadar yapmış olduğum ege bölgesini kapsayan kısa turumun fotoğraflarını gezi ve etkinlikler sayfasında sizlerle paylaşmıştım.( google de görseller den motokurt) yazınca direkt olarakta çıkar. uzun zamandır planladığım karadeniz gezimi sevgili kabataşlı arkadaşım beni satışa getirdiği için tek başıma gerçekleştirmek zorunda kaldım aslında fenada olmadı kendime özgüvenim bir kat daha arttı daha iş geçmemiş bizden fotoğrafları yakında yayınlıyacağım kısa bilgi vercek olursam 3350 km yol yaptım 522 tl yakıt yaktım km de 156 krş sabah 06 da izmirden çıktım akşam 16,30 da yozgatta idim ertesi gün 08 de yozgattan çıktım 16 sularında Gümüşhanedeydim kısacası bu motor bu parayı fazlasıyla hak ediyor ayrıntılı yorumlar daha sonra şimdilik hoşçaklın gençler
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Selam sevgili gençler ben izmirde CBR 250 R yi ilk alan kişiyim şu ana kadar yapmış olduğum ege bölgesini kapsayan kısa turumun fotoğraflarını gezi ve etkinlikler sayfasında sizlerle paylaşmıştım.( google de görseller den motokurt) yazınca direkt olarakta çıkar. uzun zamandır planladığım karadeniz gezimi sevgili kabataşlı arkadaşım beni satışa getirdiği için tek başıma gerçekleştirmek zorunda kaldım aslında fenada olmadı kendime özgüvenim bir kat daha arttı daha iş geçmemiş bizden fotoğrafları yakında yayınlıyacağım kısa bilgi vercek olursam 3350 km yol yaptım 522 tl yakıt yaktım km de 156 krş sabah 06 da izmirden çıktım akşam 16,30 da yozgatta idim ertesi gün 08 de yozgattan çıktım 16 sularında Gümüşhanedeydim kısacası bu motor bu parayı fazlasıyla hak ediyor ayrıntılı yorumlar daha sonra şimdilik hoşçaklın gençler

---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:40 ----------

çocuklar bu sıfır motorlarlar denemeyin bir düşerseniz bırakın maddi külfetini granajlarını tedarik etmek bile belkide çok zor olur
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
Selam sevgili gençler ben izmirde CBR 250 R yi ilk alan kişiyim şu ana kadar yapmış olduğum ege bölgesini kapsayan kısa turumun fotoğraflarını gezi ve etkinlikler sayfasında sizlerle paylaşmıştım.( google de görseller den motokurt) yazınca direkt olarakta çıkar. uzun zamandır planladığım karadeniz gezimi sevgili kabataşlı arkadaşım beni satışa getirdiği için tek başıma gerçekleştirmek zorunda kaldım aslında fenada olmadı kendime özgüvenim bir kat daha arttı daha iş geçmemiş bizden fotoğrafları yakında yayınlıyacağım kısa bilgi vercek olursam 3350 km yol yaptım 522 tl yakıt yaktım km de 156 krş sabah 06 da izmirden çıktım akşam 16,30 da yozgatta idim ertesi gün 08 de yozgattan çıktım 16 sularında Gümüşhanedeydim kısacası bu motor bu parayı fazlasıyla hak ediyor ayrıntılı yorumlar daha sonra şimdilik hoşçaklın gençler

yakıt güzel de hocam o kadar yol yapmışsınız ben uzun yol felan yapmadım daha şunu sormak istiyorum uzun yolda çok yordumu motor sizi oturuş pozisyonu olarak bunu merak ettim nefessiz kaldımı motor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst