Geçenlerde bir regal raptor bayisinde laflıyorduk, spt 350 isimli modelinin resmini görünce bunu getirecek misiniz buraya diye sormuştum. O zaman bayideki arkadaş aslında getirdiklerini ama gümrükten mal çekemediklerini söylemişti. Bu haberlere çıkan gümrükteki tutuklama olayları sonrası herkesin gümrükten mal çekerken zorlandığını söylemişti. O yüzden henüz dillendirilmese de nisan sonu hatta mayıs ortasına kadar yeni motorların galerilere girmesinin zor olduğunu söylemişti. Belki Honda bayilerinde de durum farklı değildir. Ha bu gün gümrükten çekiyoruz, ha yarın derken olan bekleyene oluyor. Ben sırf bu tarz bir muhabbet yüzünden maxi scooter'dan cbf'e dönüş yaptım. 3 ay beklettiler beni resmen kış ortasında istemiyorum artık diyip, gidip o sinir/gaz ile cbf aldım. pişman da değilim. O yüzden honda müşteri kaybetmez teorisi çok da doğru değil. İnsanlar aptal yerine konulmasına kızıyor. Ben inanıyorum ki herhangi bir bayi, müşterisine böyle böyle bir sorun var, ne zaman gelir bilmiyoruz, gelince hemen haber vereceğiz size diye durumu anlatsa, böyle bir tepkinin oluşmayacağına inanıyorum.