Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Cbr Nisanın 2. Haftası Gelecekmiş :(

Arkadaşlar az önce Yükseliş Honda ile görüştüm normalde bugün gelmesi gereken CBR 250 Nisanın 2. haftası gelecekmiş, tam bir hüsran yani, gidip canlı canlı görmek kısmet olmadı.:pr:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu kızgınlamaya ninja 250 alınır artık hem yolda cbr 250 lere çakarsın tokatı
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
29
Bu gidisle bunlar yeni parti motorlarin fiyatina zam yapar, piyasadaki itibar hoop uctu gitti olur. Motor nasil Nisan 2. haftaya kalmis ki hadi 1 haftalik gecikme normal gumrukte takildi diycem ama 1 aylik gecikme icin nereye takilmis olabilirki. O zaman ikinci partide anca Haziranda gelir...

EEee bunlar motoru getirinceye kadar Yamaha YZF R250 ve Kawasaki 250r`in yeni yuzunu cikarticaklar...

Biz bu kadar meraklaniyoruz ve hayal kirikligina ugruyoruz, MotoKurt beyi dusunemiyorum bile...:salut: Herseyin Hayirlisi, bekliyelim bakalim...
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
cazip bir fiyat açıkla. milleti heveslendir. müşterileri haftalarca beklet.
çok cüzi miktarda (50-100) adetini bu fiyattan piyasaya sür.
millet koskoca bahar ayını bekleyerek geçirsin.
mayıs gelince de yeni sezon diye, yaz sezonu diye zammı yansıt.
millet de onca sabır göstermiş, 500 milyonun lafı mı olur desin.
heves ettiği aleti ne pahasına olursa olsun kuyruğa girsin, alsın.
umarım böyle yapmazlar da..
yaparlarsa bir gün ilkokula giden çocugunuz/kardeşiniz "abi/abla, eşeğin aklına karpuz kabuğunu düşürmek demek" derse -söz meclisten dışarı- honda'nın bize layık gördüğü şeydir çocuğum dersiniz.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
satoyama kardeş sen gördünmü gerçeğini merak ettim ondan soruyorum gördüysen senın gözlemlerin nasıl ?

fuarda gördüğümüz kadar yakından inceledik herkes gibi

mal ortada sizde görünce anlarsınız :cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Honda ismine yakıştımı

Vallahi sinirden ne yazacağımı bilemiyorum Dün honda yükselişe gittim arkadaş ayın onbeşinde gelecek dediniz gelmedi . Salı günü dediniz gelmedi . Şimdide Nisanın ikinci haftası diyorsunuz ama inandırıcılığınızı kaybettiniz . Ben parayı peşin yatırdıydım onun tarafıma iade edilmesini istedim. Bu gün hesabıma yatacak ...Böyle pazarlamamı olur Allah aşkına amma ci:farao:ddi firmaymış honda.. MAL TAYLANT TAMI? ,GEMİD EMİ, ? GÜMRÜKTEMÜ,? İMALATA GİRDİMİ ? HAĞLA BELLİ DEĞİL
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Vallahi sinirden ne yazacağımı bilemiyorum Dün honda yükselişe gittim arkadaş ayın onbeşinde gelecek dediniz gelmedi . Salı günü dediniz gelmedi . Şimdide Nisanın ikinci haftası diyorsunuz ama inandırıcılığınızı kaybettiniz . Ben parayı peşin yatırdıydım onun tarafıma iade edilmesini istedim. Bu gün hesabıma yatacak ...Böyle pazarlamamı olur Allah aşkına amma ci:farao:ddi firmaymış honda.. MAL TAYLANT TAMI? ,GEMİD EMİ, ? GÜMRÜKTEMÜ,? İMALATA GİRDİMİ ? HAĞLA BELLİ DEĞİL

geçmiş olsun hocam o kadar beklettikleri için az bile yapmışsınız
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
hiç korkma kaybetmez yarın unutulur. senelerce bu hep böyle oldu 2006 yılında honda cg yi almak için sıraya yazılmış ve bekeyerek almıştım.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
51
Geçenlerde bir regal raptor bayisinde laflıyorduk, spt 350 isimli modelinin resmini görünce bunu getirecek misiniz buraya diye sormuştum. O zaman bayideki arkadaş aslında getirdiklerini ama gümrükten mal çekemediklerini söylemişti. Bu haberlere çıkan gümrükteki tutuklama olayları sonrası herkesin gümrükten mal çekerken zorlandığını söylemişti. O yüzden henüz dillendirilmese de nisan sonu hatta mayıs ortasına kadar yeni motorların galerilere girmesinin zor olduğunu söylemişti. Belki Honda bayilerinde de durum farklı değildir. Ha bu gün gümrükten çekiyoruz, ha yarın derken olan bekleyene oluyor. Ben sırf bu tarz bir muhabbet yüzünden maxi scooter'dan cbf'e dönüş yaptım. 3 ay beklettiler beni resmen kış ortasında istemiyorum artık diyip, gidip o sinir/gaz ile cbf aldım. pişman da değilim. O yüzden honda müşteri kaybetmez teorisi çok da doğru değil. İnsanlar aptal yerine konulmasına kızıyor. Ben inanıyorum ki herhangi bir bayi, müşterisine böyle böyle bir sorun var, ne zaman gelir bilmiyoruz, gelince hemen haber vereceğiz size diye durumu anlatsa, böyle bir tepkinin oluşmayacağına inanıyorum.
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
154
Gümrüklerde ilgili bir sıkıntı yok şu an. Yani belgelerini tamamlayıp harcını hurcunu yatıran bir günde malını çekiyor. Prosedürünü tamamlamayana birşey diyemem tabi.
Honda'nın motorları nerde şu an bilmiyoruz ama gümrükten çekemiyoruz, sıkışıklık var falan diyorlarsa, hadi canım sende diyebilirsiniz.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
bende yavaş yavaş başka motor arayışına giriyor gibiyim.hyonun yeni tip kuyruklu modelini trye getirseler çok iyi olacak ama hala eski kasayı satıyorlar.aynı fiyata yzf r 125te var kasası çok güzel ama oda 125lik kararsız kaldım.nisan sonuna kadar bir motor almış olacağım,mayısın sonu haziran ikinci haftası falan demiş bazı arkadaşlar.hazirandan sonra honda güle güle kullansın o motorları,haziranın ikinci haftasından sonra zaten motor sürmenin pek bi zevki kalmıyor 40 derece sıcakta.nisan ve mayıs aylarını heba edemem.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bende yavaş yavaş başka motor arayışına giriyor gibiyim.hyonun yeni tip kuyruklu modelini trye getirseler çok iyi olacak ama hala eski kasayı satıyorlar.aynı fiyata yzf r 125te var kasası çok güzel ama oda 125lik kararsız kaldım.nisan sonuna kadar bir motor almış olacağım,mayısın sonu haziran ikinci haftası falan demiş bazı arkadaşlar.hazirandan sonra honda güle güle kullansın o motorları,haziranın ikinci haftasından sonra zaten motor sürmenin pek bi zevki kalmıyor 40 derece sıcakta.nisan ve mayıs aylarını heba edemem.

aslında tabi honda kadar kalite beklenilmesin ama 2010 gt250r lar 7700tl fiyat olarak bence gayet uygun hem 250cc
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Valla ben fiyatına tutuldum açıkcası, zam yapacaklarsa alacak olanlarda nanay derler :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Valla ben fiyatına tutuldum açıkcası, zam yapacaklarsa alacak olanlarda nanay derler :)

çok doğru bende fiyatına takılmıştım.fiyatı yüzünden taliptim bu motora.fiyatı 10000 tlnin üstüne çıkacaksa gider ninja alırım.sonuçta ne kadar eski bir yüz olsada honda kawasakiye asla rakip olamaz.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Kawa , gt250 almam ben fiyatı artarsa :) bu motor çok hoşuma gitti ve Nisanı bekliorum bende :) Benim için küçük cc , sport turing ve en önemlisi eşimin kullanabileceği ve benim peşimden geride kalmayacağı bir motor :)
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
bende yavaş yavaş başka motor arayışına giriyor gibiyim.hyonun yeni tip kuyruklu modelini trye getirseler çok iyi olacak ama hala eski kasayı satıyorlar.aynı fiyata yzf r 125te var kasası çok güzel ama oda 125lik kararsız kaldım.nisan sonuna kadar bir motor almış olacağım,mayısın sonu haziran ikinci haftası falan demiş bazı arkadaşlar.hazirandan sonra honda güle güle kullansın o motorları,haziranın ikinci haftasından sonra zaten motor sürmenin pek bi zevki kalmıyor 40 derece sıcakta.nisan ve mayıs aylarını heba edemem.

Gerek Hyo olsun gereksede Yzf olsun iyi ama biraz sürüş yönünden yorucudur, Honda Cbr 250 ise Touring yapısıyla daha ideal duruyor, Nisan ayının sonuna kadar bekleyelim derim. hemen vazgeçmeyelim, Hondanın haziran ayına kadar fiyatınıda artıracağını düşünmüyorum.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
zaten oruçlar tam yaza geliyor. ramazan da da pek motora binilemeyecek
bu kadar kasmayın illa bu olacak diye nisan sonu nu çok beklersin honda açıklama yapmış mayıs 2011 den evvel motor yok cbf 150 formuna bakın
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
honda bunca insanın güzelim bahar ayını bekleterek harcarsa büyük ayıp eder. tutamayacakları sözleri vermeseler iyi olur!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst