Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
alıntı yapılarak maj yazmayı deniyorum eğer beceremediysem nasıl yapıldığını yazarsanız memnun olurum
(deneme )

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 ----------

Sevgili genç arkadaşlar, MESAJDAN ALINTI YAPILAK MESAJ YAZMAYI VE FOTOĞRAF YÜKLEMEYİ AYRINTILI OLARAK YAZARSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
47
sabırsızlıkla bekliyorum 1 yıldır kullanmıyorum motor aradığımı buldum sanırım 250 r

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:02 ----------

keşke bir test şürüşü yapabilsek
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
alıntı yapılarak maj yazmayı deniyorum eğer beceremediysem nasıl yapıldığını yazarsanız memnun olurum
(deneme )

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 ----------

Sevgili genç arkadaşlar, MESAJDAN ALINTI YAPILAK MESAJ YAZMAYI VE FOTOĞRAF YÜKLEMEYİ AYRINTILI OLARAK YAZARSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM

abi burda anlatılmış eğer çözemessen özel mesaj at yardımcı olurum:rendeer:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...a-nasil-resim-eklersiniz-resimli-anlatim.html
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
12
eger aldıysanız resimleri eklermisiniz vede motor için görüşlerinizi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------

bugun fuara giden birine rastladım çocugun dediğine göre kasa olarak 600 lük kasası var am çok begendim diyor ama gözle görmek lazım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------

bugun fuara giden birine rastladım çocugun dediğine göre kasa olarak 600 lük kasası var am çok begendim diyor ama gözle görmek lazım
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
eger aldıysanız resimleri eklermisiniz vede motor için görüşlerinizi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------

bugun fuara giden birine rastladım çocugun dediğine göre kasa olarak 600 lük kasası var am çok begendim diyor ama gözle görmek lazım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------

bugun fuara giden birine rastladım çocugun dediğine göre kasa olarak 600 lük kasası var am çok begendim diyor ama gözle görmek lazım

hocam öyle çok ahım şahım kalıplı gözükmüyo hyosung lar gibi cılız bi motor değil.600lükle yan yana koysan rr ben buradayım diyor zaten :queen:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
12
hyosung gibi deilse ozaman güzelmiş ya tekerleri irc kullanmışlar nasıl bi markadır bilgisi olan varmı acaba pirelli michelin bridgestone kullansa süper olurdu :wiinkk:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
mesajımı düzeltme süresi geçmiş hyosunglara cılız demek istemedim ama imla hatam yüzünden öyle anlaşılmış şöyle düzeltiyim
hocam öyle çok ahım şahım kalıplı gözükmüyo hyosung lar gibi.
Fakat cılız bi motorda değil.600lükle yan yana koysan rr ben buradayım diyor zaten
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
12
olsun ya en azından honda inşallah beklendigi giibi kalite bi makine olurda verdiğimiz para çöpe gitmez
 
Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
46
alıntı yapılarak maj yazmayı deniyorum eğer beceremediysem nasıl yapıldığını yazarsanız memnun olurum
(deneme )

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 ----------

Sevgili genç arkadaşlar, MESAJDAN ALINTI YAPILAK MESAJ YAZMAYI VE FOTOĞRAF YÜKLEMEYİ AYRINTILI OLARAK YAZARSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM

Motokurt abi alıntı yapmak istediğin mesajın sağ alt köşesinde alıntı diye bi buton var o butona basıyosun sonra cevabını yazıyosun :cat:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Cbr250r Sport Touring tarzı var aslında cılız bir makina değil ki gayet de güzel. Hyosungla karşılaştırmak zaten yanlış olur:)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
12
illahaki görmem şart hoşuma giderse alıcam yoksa şartları zorlayıp ford fiesta alıcam :D
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
12
:p:queen: :D sıfır diye bişey yazmadım dı :D 2006 civarı bişe ya ama aklım halen cbr 250 dde :p neyse en iisi ben cbrımı alım hem sıfır kim ugrascak 2.elle dimi :D
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
:p:queen: :D sıfır diye bişey yazmadım dı :D 2006 civarı bişe ya ama aklım halen cbr 250 dde :p neyse en iisi ben cbrımı alım hem sıfır kim ugrascak 2.elle dimi :D

Aynen önce şu cıbırlarımız gelsede görsek, sözde yarın Yükseliş hondaya motokurt abinin hondası gelecek sabah ararım şayet gelirse motokurt abiden önce gider görme şansını yakalarım belkide :) Acaba şuan bizim cıbırlar fabrikadan çıktımı :)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
12
kardeşim eline foto makinesini almayı unutma cıbırı görür görmez tüm ayrıntısyla çek sana zahmet emi :D madem görmeye gidiceksin yeni cıbırı yap bi kıyak
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
12
satoyama kardeş sen gördünmü gerçeğini merak ettim ondan soruyorum gördüysen senın gözlemlerin nasıl ?
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
kardeşim eline foto makinesini almayı unutma cıbırı görür görmez tüm ayrıntısyla çek sana zahmet emi :D madem görmeye gidiceksin yeni cıbırı yap bi kıyak

Merak etme 5 mp kameralı cep telefonumla cıbırı çekecem, tabi motorkurt abi benden önce gelip motoru almassa :) olsun alırsada onunla çekeriz artık..:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst