Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Biliyorsunuz Tv lerde dün Honda satışlarını durdurduğunu açıkladı. Sanırım 24 ,Mart'a kadar üretim yapmayacakmış. Bu durumda yeni partinin gelmesi gecikirmi? Bilgisi olan!
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Biliyorsunuz Tv lerde dün Honda satışlarını durdurduğunu açıkladı. Sanırım 24 ,Mart'a kadar üretim yapmayacakmış. Bu durumda yeni partinin gelmesi gecikirmi? Bilgisi olan!

bu gelen motor japonyada üretilmiyor. tusunami nedeni ile japonya da böyle bir önlem almışlar. bu motor taylant da üretiliyor. ancak japonyada üretilen modellerde sıkıntı olur.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
85
Honda hala Antalyaya bayi vermedi. Alanya bayisi de Nisan 15 gibi gelebilir diyor. Kesin bişey yok
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Honda CBR 250 Zamanında Gelmiyor :salut:

İzmir Yükseliş Motora normalde ayın 15'de yani dün gelecekti fakat daha gelmemiş bu kez 18'de Cuma günü gelecek dediler. Bakalım Bekliyoruz bizde. Bu arada MotoKurt abiden ses seda yok motor onun lakin :pr:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
:cat:
İzmir Yükseliş Motora normalde ayın 15'de yani dün gelecekti fakat daha gelmemiş bu kez 18'de Cuma günü gelecek dediler. Bakalım Bekliyoruz bizde. Bu arada MotoKurt abiden ses seda yok motor onun lakin :pr:

evet bi kaç resim ve yorumlarını paylaşsa çok hoş olurdu
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
sevgili Blindfire dün bende yükseliş hondaya gittim Valla senin de bildiğin gibi gelen giden yok motorun ne zaman geleceği hakkında kesin günde söyliyemiyorlar nasıl sesim soluğum çıksın hadi sen söyle sessi sedasız bekliyoruz hoşçakalın....
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
sevgili Blindfire dün bende yükseliş hondaya gittim Valla senin de bildiğin gibi gelen giden yok motorun ne zaman geleceği hakkında kesin günde söyliyemiyorlar nasıl sesim soluğum çıksın hadi sen söyle sessi sedasız bekliyoruz hoşçakalın....

Beklemekten başka çaremiz yok kurt abi, gerçi dün arar haber verirdiniz gelseydi :) haber çıkmayınca bende sabah aradım Yükselişi sordum bana Cuma günü gelecek dediler, Motor sizin ama ben sizden çok gelmesini bekliyorum :)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Beklemekten başka çaremiz yok kurt abi, gerçi dün arar haber verirdiniz gelseydi :) haber çıkmayınca bende sabah aradım Yükselişi sordum bana Cuma günü gelecek dediler, Motor sizin ama ben sizden çok gelmesini bekliyorum :)

Malesef cumaya gelir denildi bana da tüm planlarım alt üst oldu cuma da gelmezse olayın rengi değişmeye başlayacak gibi... Umarım en geç cuma gelir de hiç olmazsa pazartesi salı gibi motorlarımıza plakalarını takarız
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
179
Herkese selam bu motoru alıcam fakat hiç bir yerde bulamıyorum aradığım tüm bayiler mayıs ayında gelicek diyor bildiğiniz bi yer var mı motorun daha önce geleceğini bildiğiniz bir bayi :)
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Herkese selam bu motoru alıcam fakat hiç bir yerde bulamıyorum aradığım tüm bayiler mayıs ayında gelicek diyor bildiğiniz bi yer var mı motorun daha önce geleceğini bildiğiniz bir bayi :)

İzmir YÜKSELİŞ Honda'ya bir parti Nisan ortalarında gelecek ama sayı vermediler öte yandan ön sözleşme ve kapora olayınada girmiyolar. Ama geleceksede en önce istanbul ve izmire gelir. Eğer şanslıysak Nisan ortasında Almış oluruz.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
29
Birakin motoru almayi canlisini bir gorebilseydik iyi olacakti... Hala kawa ile arasinda gidip gelmekteyim ve Hondanin canlisini gormeden karar veremiyorum.

Neyse sabirin sonu selamettir, beklemye devam. :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Bu gün öğrendiğim kadarıyla benim motor CBR 250 R izmire salı günü gelecekmiş oda dedikleri doğru çıkarsa .neyse hayırlısı diyelim
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
179
Bu gün Türkiye deki bir kaç Honda bayisini aradım ama hiç biri mayıstan önce bir gün telafuz etmediler. Bir tek İzmirdeki Honda bayisi nisan 15 için gün verdi fakat onlara da güvenemiyorum. Çünkü Motokurt abinin motor için bile sürekli bir erteleme veriyorlar Ankaradayım Hafta sonu izmire geçicem ve o zaman bir daha uğrayıp tekrar sormayı planlıyorum

Bu arada motorun canlısını görmedim ama şöyle bir kıyaslama yapabilirim

CBR125 in de kasası yenilendi biliyorsunuz. Ankarada ki honda bayisinde eski kasa ve yeni kasa cbr 125ler yan yana duruyordu. Eski kasa resmen yanında bisiklet gibi olmuş cbr 125 i görünce bile ağzım açık kaldı ki cbr 250 r bence tam kıvamında olmuş bir makinadır diye tahmin ediyorum İnşallah en kısa zamanda binebiliriz.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
ben fuarda iki motoruda canlı gördüm belki inanmicaksınız ama cbr125 cbr250 nin yanında daha bi kalıplı duruyordu :D
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
104
Benim motor nisan 16 da geliyormuş. Rodaj konusunda bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. Nasıl rodaj yapacağım? Bir de 1000 km.lik bir uzun yolda tek seferde yapılabilir mi?
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
ben fuarda iki motoruda canlı gördüm belki inanmicaksınız ama cbr125 cbr250 nin yanında daha bi kalıplı duruyordu :D

TEKNİK VERİLERE BAKALIM

HONDA CBR 125R
Boyutlar (UxGxY) (mm) 1,946 x 704 x 1,089mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,313mm
Sele yüksekliği (mm) 793mm
Yerden açıklık (mm) 185mm

HONDA CBR 250R
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,030 x 709.5 x 1,127mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,369mm
Sele yüksekliği (mm) 784mm
Yerden açıklık (mm) 148mm

Verilere baktığımızda (Boyut) CBR 250R azda olsa daha iridir.
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
selamlar herkese konuyu baştan aşağı okudum 14 sayfanın birkaç yerinde motosikletle ilgili bilgi var.kıyaslayamaları doğru bulmuyorum çünkü bu motorun sport touring yavrusu olduğunu düşünüyorum , ilk gördüğümdede öyle hissettim çünkü çok agresif bir çizgisi yok.sanırım böyle bir iddiasıda yok hondanın.o yüzden kawasakiyle kıyaslanmasını pek yerinde görmüyorum.Türkiyedeki çeşit azlığından dolayı mecbur kalıyoruz herhalde bunlara.

benim görüşüm hyosungla hondanın asla yanyana gelemeyeceği yönünde.kawasaki 2 bintl fazla parası olan için daha iyi bir seçim olacaktır bence.

ben ybr kullanıcısıyım 2 senedir , ybr'nin performansından çok memnunum 1.83 ,70 kiloyum rüzgarda yetersiz kalması haricinde sıkıntım yok.diğer motorum inşallah cbr250r olur.gördüğüm anda çok beğendim.

bu motorda herhalde ara sıra uzun yola gidenler ve günlük kullanıcılar için çok iyi bir seçenek olacaktır.fiyatta muazzam herhalde genel görüşe göre.alana hayırlı olsun.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
TEKNİK VERİLERE BAKALIM

HONDA CBR 125R
Boyutlar (UxGxY) (mm) 1,946 x 704 x 1,089mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,313mm
Sele yüksekliği (mm) 793mm
Yerden açıklık (mm) 185mm

HONDA CBR 250R
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,030 x 709.5 x 1,127mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,369mm
Sele yüksekliği (mm) 784mm
Yerden açıklık (mm) 148mm

Verilere baktığımızda (Boyut) CBR 250R azda olsa daha iridir.

125r daha yüksek olduğundan daha kalıplı gibi duruyodu çok az sanki.fuarda honda standına gittiğimde direk 125r ın yanına gittim aha yeni yaptıkları 250lik diyicektimki kuyruktaki stickerı gördüm :queen:
gözle görülebilir en büyük farkları lastikleri oluyo gerisi hemen hemen aynı ama 125r banada daha iyi gibi gözükmüştü ilk bakışta.onun dışında detaylı inceleyince motosikletin kalıbıyla birlikte lastiklerin kalınlığının uyumu 250r da daha iyi.üstüne binenlere baktım 250r a binenler daha bi göze hoş gözüküyodu:cat:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ben 250rr tanıdım şıp diye alamıyorum ama tanıyabiliyorum cbr125 sadece kasa irileşmiş ama içi aynı gibi boş geldi şişirilmiş gözüktü bana :D 9bin tl olsa gözümü kırpmam gider bugun parayı veririm :D yerde bulsam koşacam bayiye o derece:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst