Biliyorsunuz Tv lerde dün Honda satışlarını durdurduğunu açıkladı. Sanırım 24 ,Mart'a kadar üretim yapmayacakmış. Bu durumda yeni partinin gelmesi gecikirmi? Bilgisi olan!
İzmir Yükseliş Motora normalde ayın 15'de yani dün gelecekti fakat daha gelmemiş bu kez 18'de Cuma günü gelecek dediler. Bakalım Bekliyoruz bizde. Bu arada MotoKurt abiden ses seda yok motor onun lakinr:
sevgili Blindfire dün bende yükseliş hondaya gittim Valla senin de bildiğin gibi gelen giden yok motorun ne zaman geleceği hakkında kesin günde söyliyemiyorlar nasıl sesim soluğum çıksın hadi sen söyle sessi sedasız bekliyoruz hoşçakalın....
Beklemekten başka çaremiz yok kurt abi, gerçi dün arar haber verirdiniz gelseydihaber çıkmayınca bende sabah aradım Yükselişi sordum bana Cuma günü gelecek dediler, Motor sizin ama ben sizden çok gelmesini bekliyorum
![]()
Herkese selam bu motoru alıcam fakat hiç bir yerde bulamıyorum aradığım tüm bayiler mayıs ayında gelicek diyor bildiğiniz bi yer var mı motorun daha önce geleceğini bildiğiniz bir bayi![]()
Bu gün öğrendiğim kadarıyla benim motor CBR 250 R izmire salı günü gelecekmiş oda dedikleri doğru çıkarsa .neyse hayırlısı diyelim
ben fuarda iki motoruda canlı gördüm belki inanmicaksınız ama cbr125 cbr250 nin yanında daha bi kalıplı duruyordu![]()
TEKNİK VERİLERE BAKALIM
HONDA CBR 125R
Boyutlar (UxGxY) (mm) 1,946 x 704 x 1,089mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,313mm
Sele yüksekliği (mm) 793mm
Yerden açıklık (mm) 185mm
HONDA CBR 250R
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,030 x 709.5 x 1,127mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,369mm
Sele yüksekliği (mm) 784mm
Yerden açıklık (mm) 148mm
Verilere baktığımızda (Boyut) CBR 250R azda olsa daha iridir.