Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
ARİSTOS nick li arkadaş öncelikle hayırlı olsun dileklerimi ilettikten sonra 43 yaşınıda olduğunuzu belirterek vermiş olduğun bilgiler için teşekkür ederim . Yaşını öğrendiğime şunun için sevindim bende sadece 53 yaşındayım. CBR 250 R genç motoru olarak bilinir . Şimdi bizde genç sayılırız değil mi ? ( sakın ,ben genç im ama seni bilmem deme .)Şaka bir yana ben gerçekten 53 yaşındayım Allah nasip ederse yeni motorum CBR 250 R yi15/03/2011 de teslim alacağım ben sözümü şöyle bağlamak istiıorum (MOTORCU İKİ TEKER ÜSTÜNDE KALDIĞI MÜDDETÇE GENÇTİR.) HOŞÇAKALIN


efendim 33 yaşındayım ve şu cümlenizi çok beğendim :)
MOTORCU İKİ TEKER ÜSTÜNDE KALDIĞI MÜDDETÇE GENÇTİR:cat:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
ARİSTOS nick li arkadaş öncelikle hayırlı olsun dileklerimi ilettikten sonra 43 yaşınıda olduğunuzu belirterek vermiş olduğun bilgiler için teşekkür ederim . Yaşını öğrendiğime şunun için sevindim bende sadece 53 yaşındayım. CBR 250 R genç motoru olarak bilinir . Şimdi bizde genç sayılırız değil mi ? ( sakın ,ben genç im ama seni bilmem deme .)Şaka bir yana ben gerçekten 53 yaşındayım Allah nasip ederse yeni motorum CBR 250 R yi15/03/2011 de teslim alacağım ben sözümü şöyle bağlamak istiıorum (MOTORCU İKİ TEKER ÜSTÜNDE KALDIĞI MÜDDETÇE GENÇTİR.) HOŞÇAKALIN

acaba bizde bu yaşlara kadar motora binermiyiz.?
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
STAHL nikli kibar , TUTKU 1982 nikli genç kardeşlerimizle aynı ortamda olmak bile kendimi genç hissetmeme yetiyor. tutku 1982. inşallah benden çok yaşlı olduğun zamanlarda motor sürersin. Allah herkesin gönlüne göre versin .siz yaşlarda volkan adında bir yeğenim var (Dl 100Vstrom volkan )onla havalar ısınır ısınmaz iki motor Allah nasip ederese dayı yeğen izmirden karadenize çıkıp doğuyu turlayıp ak denizden döneceğiz şimdilik hoşçakalın
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Merhaba Arkadaşlar,
Ben 43 yaşında 2 çocuk babası bir otomotiv mühendisi olarak ilk motorum olarak siyah CBR250R yi fuarda sipariş ettim ve bu sabah Mototal'den teslim aldım. Şehir içinde ve Caddebostan- Pendik arasında ve eve giderken 60 km kullandım.
Honda'nın ilk 2 eğitimini almak dışında tecrübem olmadığı için sınırlı izlenimimi sizle paylaşayım.
-Oncelikle oturma biçimi dik olduğu için sanırım kullandığım 1.5 saat içinde yorulmadım ve acemiliğime rağmen zevk aldım.
- Ayna ayarlarını zor becerdim ama ayardan sonra görüş iyiydi.
- Vites konusunda eğitimlerde zorluk çekmiyordum, bunda farkettimki arada debriyaj tazelemem gerekiyor.
- Rodajda 5500 deviri geçmemeye çalıştım ve ilk motorum olduğundan başka motorlarla karşılaştırmam mümkün değil ama his olarak düşük viteslerde hızlanma iyi ama 5 ve 6.vitesde ağır geldi.
- En fazla 100 km ye çıktım o da farkına varmadan, bu hızda stabilite ve yol tutus iyidi, titreşim yoktu.
- En beğendiğim özelliği süspansiyonu oldu sanırım, çukur kasis hiç hissetmiyorsunuz
Şimdilik bu kadar

hayırlı olsun resim ve video gibi paylaşımlarda bulunursanız çok sevinirim:cat::rendeer:
 
Katılım
13 Tem 2010
Mesajlar
9
Toplu cevap

Alıntı yapıp cevap yazmayı bilmediğim için topluca yazayım.
Oncelikle iyi dileklerini iletenlere ve bilgi verenlere çok teşekkür ederim.
Yaşımı ve çocuklarımı kullanıcı profilimi net belli etmek için yazmıştım.
53 yaşında tecrübeli bir kullanıcının daha aynı motordan alması süper olacak, elbet tanışırız.
Akşama dogru biraz daha kullandım, boylece ilk gunumu 100 km ile tamamladım.
5. -6. viteslerin atıllığı 70 - 80 km de oluyor, gazı açtığında arabadaki deyimle motor gaz yemiyor ve benim hissim bu alet bu viteslerde devir istiyor, bende rodajda olduğu için sıkıştır(a)mıyorum. Bir ara psikopat bir BMW den kacarken 110 a çıkmak zorunda kaldım, devir mecburen arttı ve atıllık hissetmedim.
Son bir bilgi olarak ilk çıkışta 43 tl lik 95 oktan benzin aldım ve 100 km sonunda gostergedeki 1 dilim eksildi toplam 5 dilimden şaşırdım, takip edeceğim. Benim Astra sport şimdiye 1/4 depo yemişti.
Yarından itibaren 10 günde 3 ayrı seyahatim var, ama donunce bakmak isteyenlerle sahilde buluşuruz, burada da bilgileri paylaşırız, ben bu siteden 5-6 ay okuyarak Ninja 250R almaya gitmiştim fuara, orada Kawasakiyi gormeyince, CBR250R yi de araştırarak gittiğimden siyahı boş görünce hemen aldım.
Bugun de epey mutluydum çocuklar gibi kontağı kapatırken (mavi ekran ve devir gostergesi hos gorunuyor karanlıkta ve kolay okunuyor bu arada), iyi yapmışım
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Alıntı yapıp cevap yazmayı bilmediğim için topluca yazayım.
Oncelikle iyi dileklerini iletenlere ve bilgi verenlere çok teşekkür ederim.
Yaşımı ve çocuklarımı kullanıcı profilimi net belli etmek için yazmıştım.
53 yaşında tecrübeli bir kullanıcının daha aynı motordan alması süper olacak, elbet tanışırız.
Akşama dogru biraz daha kullandım, boylece ilk gunumu 100 km ile tamamladım.
5. -6. viteslerin atıllığı 70 - 80 km de oluyor, gazı açtığında arabadaki deyimle motor gaz yemiyor ve benim hissim bu alet bu viteslerde devir istiyor, bende rodajda olduğu için sıkıştır(a)mıyorum. Bir ara psikopat bir BMW den kacarken 110 a çıkmak zorunda kaldım, devir mecburen arttı ve atıllık hissetmedim.
Son bir bilgi olarak ilk çıkışta 43 tl lik 95 oktan benzin aldım ve 100 km sonunda gostergedeki 1 dilim eksildi toplam 5 dilimden şaşırdım, takip edeceğim. Benim Astra sport şimdiye 1/4 depo yemişti.
Yarından itibaren 10 günde 3 ayrı seyahatim var, ama donunce bakmak isteyenlerle sahilde buluşuruz, burada da bilgileri paylaşırız, ben bu siteden 5-6 ay okuyarak Ninja 250R almaya gitmiştim fuara, orada Kawasakiyi gormeyince, CBR250R yi de araştırarak gittiğimden siyahı boş görünce hemen aldım.
Bugun de epey mutluydum çocuklar gibi kontağı kapatırken (mavi ekran ve devir gostergesi hos gorunuyor karanlıkta ve kolay okunuyor bu arada), iyi yapmışım
süper hocam,kullanıcı yorumlarınızı takip ediyo olucam.
o motordaki göstergeler 600lük motorlarda bile yok:queen:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Aristos

ARİSTOS senin motorun daha açılmadı . RODAJ döneminde yüksek performans beklemek hata olur . motor açıldıktan, yani rodaj dönemi bittikten sonra performans tam manasıyla tesbit edilir. Rodaj dönemimde katalok veya servis kaç devirde kullanılması gerektiğini söylüyorsa onu uygulasan motoru zorlamasan daha iyi sonuç alırsın diye düşünüyorum. Şu anki yakıt tesbitinde belirleyici olmaz rodaj dönemin bittikten sonra yakıt sarfiyatın daha azalacaktır. Ama sen yinede mümkün olduğu kadar sabit hızla kaç litre benzinle kaç km gittiğini yazarsan ve motorla fotoğraflarını korsan çok memnun oluruz herkez motor hakkında senden gelecek bilgileri bekliyor.hoşçakal
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Alıntı yapıp cevap yazmayı bilmediğim için topluca yazayım.
Oncelikle iyi dileklerini iletenlere ve bilgi verenlere çok teşekkür ederim.
Yaşımı ve çocuklarımı kullanıcı profilimi net belli etmek için yazmıştım.
53 yaşında tecrübeli bir kullanıcının daha aynı motordan alması süper olacak, elbet tanışırız.
Akşama dogru biraz daha kullandım, boylece ilk gunumu 100 km ile tamamladım.
5. -6. viteslerin atıllığı 70 - 80 km de oluyor, gazı açtığında arabadaki deyimle motor gaz yemiyor ve benim hissim bu alet bu viteslerde devir istiyor, bende rodajda olduğu için sıkıştır(a)mıyorum. Bir ara psikopat bir BMW den kacarken 110 a çıkmak zorunda kaldım, devir mecburen arttı ve atıllık hissetmedim.
Son bir bilgi olarak ilk çıkışta 43 tl lik 95 oktan benzin aldım ve 100 km sonunda gostergedeki 1 dilim eksildi toplam 5 dilimden şaşırdım, takip edeceğim. Benim Astra sport şimdiye 1/4 depo yemişti.
Yarından itibaren 10 günde 3 ayrı seyahatim var, ama donunce bakmak isteyenlerle sahilde buluşuruz, burada da bilgileri paylaşırız, ben bu siteden 5-6 ay okuyarak Ninja 250R almaya gitmiştim fuara, orada Kawasakiyi gormeyince, CBR250R yi de araştırarak gittiğimden siyahı boş görünce hemen aldım.
Bugun de epey mutluydum çocuklar gibi kontağı kapatırken (mavi ekran ve devir gostergesi hos gorunuyor karanlıkta ve kolay okunuyor bu arada), iyi yapmışım

70 - 80km hızda giderken 5 ve 6'da motorun gaz yememesi normal. motorun tarzı spor olduğu için devirli kullanımda atiklik hissedersiniz. rodaj sonrası daha keyifli bir sürüş sizi bekliyor diyebilirim. rodajdan sonra 7 - 10bin devir arası motorun daha atik olduğunu farkedeceksiniz diye tahmin ediyorum.

benzin göstergesinin 1 diş azalması sizi yanıltmasın. 2006 cbr125 kullanırken gösterge kırmızıya geldiğinde 2.1lt benzin kalıyordu (depo 10lt'lik). Eğer 100km 3lt - 3.5lt tükettiyseniz 1 diş kadar azalmış olması normaldir, sizin depoda zaten 13litre. :cat:

tekrardan hayırlı olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
İzmirde olupta 250 cbr yi alan var mı?

Mrb Arkadaşlar Acaba aramızda izmirde olupta 250 cbr alan varmı? Uygun olursa motoru bir hafta sonu görmek isteriz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:12 ----------

efendim 33 yaşındayım ve şu cümlenizi çok beğendim :)
MOTORCU İKİ TEKER ÜSTÜNDE KALDIĞI MÜDDETÇE GENÇTİR:cat:

Ya bende 30 yaşına girdim ailem ve akrabalarım motor artık sana göre değil yaşlandın demeye başladılar inanın kendimi çok kötü hissettim :( Ama bu söz beni kendime getirdi. :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
BLİNDFİRE Nick li arkadaş izmire ilk gelen siyah CBR 250 R yi aldım ama daha teslim almadım 15/03/2011 de gelecek teslim aldığımda gelip bakablirsiniz ... bu arada sen otuz yaşında tam aklıbaşında motor süreceğin çağdasın ben 53 yaşında kendimi öyle görüyorum ve türkiye turuna hazırlanıyorum. (MOTORCU İKİ TEKER ÜZERİNDE KALDIKÇA GENÇTİR) Bu benim sözüm sağ olsun arkadaşlarda çok tuttu.hoşçakalın
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
BLİNDFİRE Nick li arkadaş izmire ilk gelen siyah CBR 250 R yi aldım ama daha teslim almadım 15/03/2011 de gelecek teslim aldığımda gelip bakablirsiniz ... bu arada sen otuz yaşında tam aklıbaşında motor süreceğin çağdasın ben 53 yaşında kendimi öyle görüyorum ve türkiye turuna hazırlanıyorum. (MOTORCU İKİ TEKER ÜZERİNDE KALDIKÇA GENÇTİR) Bu benim sözüm sağ olsun arkadaşlarda çok tuttu.hoşçakalın

Merhaba Kurt Abi Anlaşılan Yükselişe gelecek olan ilk ve siyah motoru siz almıssınız :) Geçen gün aradım 15-17 arasında gelip görebilirsiniz dediler, Kısmet olursa 15 de bayiye gidicem, Bayi yalnız size 17 sine kadar vermeyecek gibi.... :) Sözde güzel tuttum bende...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
BLİNDFİRE Nick li arkadaş izmire ilk gelen siyah CBR 250 R yi aldım ama daha teslim almadım 15/03/2011 de gelecek teslim aldığımda gelip bakablirsiniz ... bu arada sen otuz yaşında tam aklıbaşında motor süreceğin çağdasın ben 53 yaşında kendimi öyle görüyorum ve türkiye turuna hazırlanıyorum. (MOTORCU İKİ TEKER ÜZERİNDE KALDIKÇA GENÇTİR) Bu benim sözüm sağ olsun arkadaşlarda çok tuttu.hoşçakalın

Ben de Yükseliş Honda dan CBF150 mi bekliyorum Salı günü motor orada durursa detaylı inceleyeceğim fuara gidemedim merak ediyorum açıkçası şimdiden hayırlıs olsun motokurt usta kazasız belasız kullanın inşallah daha çok gençsiniz biz daha motorda çocuk sayılırız (yaşım 24 ) :mrgreen:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Öncelikle Herkese iyi akşamlar. Bende 125 ya da 250 arasında gidip geliyorum. 43 Yaşındaki babam motorlara pek ilgi duymasada bu kasayı görünce belki kendime bile alırım demeye başladı :) " motokurt " abi İzmirdeki ilk yeni kasa cihaz sende olucak sanırım. Geldiğinde görmek isteriz :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Evet genç arkadaşlar izmire gelen 2011 model CBR 250 R benim , (blindfire ) nikli arkadaşımın dediği gibi galiba YÜKSELİŞ Honda motoru bir kaç gün vermeyip teşhir edecek yani bende salı günü motoru seyretmekle yetineceğim saat12, bir gibi yükselişe gideceğim gelen arkadaşlarla tanışırız her şey gönlünüzce olsun
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Evet genç arkadaşlar izmire gelen 2011 model CBR 250 R benim , (blindfire ) nikli arkadaşımın dediği gibi galiba YÜKSELİŞ Honda motoru bir kaç gün vermeyip teşhir edecek yani bende salı günü motoru seyretmekle yetineceğim saat12, bir gibi yükselişe gideceğim gelen arkadaşlarla tanışırız her şey gönlünüzce olsun

Malesef akşam üzeri orda olurum motorunuz orda olursa incelemeyi çok isterim hem tanışmış oluruz denk gelirsek :)
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
Öncelikle Aristos'a hayırlı olsun dileklerimi iletiyorum.. Eminim rodajı tamamladığınızda çok daha yüksek bir performans alırsınız.. Ben de bir heyecanla honda efe'yi aradım ancak henüz cbr 250'nin ellerine gelmediğini ve kesin tarih de veremediklerini söylediler :(
O kadar heyecanlıyım ki İzmir ya da İStanbul'a gelip motoru görüp geri dönücem bu gidişle :p
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Motokurt Abi

Mrb kurt abi bugün motoru almaya çalışacaksın galiba ben akşam vakti yükselişe gitmeyi düşünüyorum nasıl yapsak acaba :) izin alırsam öğle gelmeye çalışacam. bu arada adım Güner 544 248 5838 görüşme imkanımız olursa ararsınız artık :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
Öncelikle Aristos'a hayırlı olsun dileklerimi iletiyorum.. Eminim rodajı tamamladığınızda çok daha yüksek bir performans alırsınız.. Ben de bir heyecanla honda efe'yi aradım ancak henüz cbr 250'nin ellerine gelmediğini ve kesin tarih de veremediklerini söylediler :(
O kadar heyecanlıyım ki İzmir ya da İStanbul'a gelip motoru görüp geri dönücem bu gidişle :p

Nisan ortasında gelen bir parti var ama full kaporaları verilmiş şuan.Bidahaki parti ne zaman gelir ondan dolayı bilmiyorlar.2. parti geldikten sonra bir tarih verirler sanırım.

Hale bak millet motor bekliyor motor yok ortada.Ahh honda ah :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst