evet benzin konusunu atlamışım. çift silindirin en büyük avantajı ise yakıtının çok az olmasıdır. honda vtr 250 ilk çıktığında bakarsanız VTR 250 ‘nin en can alıcı noktası ise 100 km de sadece 2.5 lt yakıt tükettiği.
şimdi ise 13 lt ile 400 km hedefleniyor.
aradaki farkı honda düşmanlığı yapıyor diye yorumlanmasın diye örneği hondadan verdim ki
er 6 n 400 km 13 litre ile gidiyor.
şimdi ise 13 lt ile 400 km hedefleniyor.
aradaki farkı honda düşmanlığı yapıyor diye yorumlanmasın diye örneği hondadan verdim ki
er 6 n 400 km 13 litre ile gidiyor.
