Honda Cbr 125R Lamba titremesi

Katılım
1 Tem 2018
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhaba
Bir kaç sorum olacak size aküyü 1 sene önce değiştirdim.
Normal sıcak havada sıkıntısı olmuyor rahat marş alıyor.
Motor soğukta çalışırken kolay marş almıyor zorlanıyor, çalıştıktan sonra lamba titremesi yapıyor.
Soğukta bazen ilk marşda çalıştırmadığımda motor çalışmıyor, motoru vurdurarak çalıştırıyorum.
Motor gece çok fazla yağmur yedi dışarıda tuttuğum için koruyamadım tam anlamıyla şimdi bu sorun akü de olabilir mi yoksa yağmur yediği için başka biryerde sorunu olabilir mi ?

Akünün 1 yıl daha garantisi var bu arada akünün markası "Varta"

Yardımcı olabilirseniz Sevinirim.

#Evdekal
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
2014 model var bende yazın kışın don olduğu zamanlarda bile tık çalışıyor bende de gösterge ışığında hafif titreme var rölantide beklerken ve yine rölantide sinyal verdiğimde gösterge ışığı kısılıp açılıyor. Akü yeni değiştirdiğimde de aynısı oluyor.Lamba orijinalden düşük watt lı takınca nispeten o kırpma azalıyor.Yağmur olayına geline, 2 gün yağanak yağmurun altında kaldı motor yinede bir şey olmadı yine tık çalışıyordu. O gösterge paneli yine aynıydı. O yüzden dert etme gösterge paneli ışığı gidip gelme yapar
 
Katılım
1 Tem 2018
Mesajlar
7
2014 model var bende yazın kışın don olduğu zamanlarda bile tık çalışıyor bende de gösterge ışığında hafif titreme var rölantide beklerken ve yine rölantide sinyal verdiğimde gösterge ışığı kısılıp açılıyor. Akü yeni değiştirdiğimde de aynısı oluyor.Lamba orijinalden düşük watt lı takınca nispeten o kırpma azalıyor.Yağmur olayına geline, 2 gün yağanak yağmurun altında kaldı motor yinede bir şey olmadı yine tık çalışıyordu. O gösterge paneli yine aynıydı. O yüzden dert etme gösterge paneli ışığı gidip gelme yapar

sıkıntı şu motor çalışmamasının sebebi peki akü mü yoksa başka bir sorun mu onu anlamadım tam

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Sen, sen ol enjeksiyonlu motoru vurdurma.

son 1 haftadır bunu yapıyor normalde yapmıyordu. Aküsünde mi sorun tam anlamadım. Marş almıyor motor biraz akü sorunu gibi geldi ama tam emin olamadım.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
sıkıntı şu motor çalışmamasının sebebi peki akü mü yoksa başka bir sorun mu onu anlamadım tam

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------



son 1 haftadır bunu yapıyor normalde yapmıyordu. Aküsünde mi sorun tam anlamadım. Marş almıyor motor biraz akü sorunu gibi geldi ama tam emin olamadım.

Akü de sorun varsa ilk test sırasında ibre oynamaz yada iştahsız oynar marşa basınca ekran komple gider ve marş sesi bayık bayık gelir öyle şeyler yoksa sorun aküde değildir.
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Sürekli olmamak kaydıyla enjeksiyonlu motor da vurdurulur. El mahkum motor ölür biter diye bişey yok. sürekli yapmak zararlıdır. İnsanları yanlış bilgilendirmeyin. Geçen ay benim motor 2 kez vurdurdum.
 
Katılım
1 Tem 2018
Mesajlar
7
Akü de sorun varsa ilk test sırasında ibre oynamaz yada iştahsız oynar marşa basınca ekran komple gider ve marş sesi bayık bayık gelir öyle şeyler yoksa sorun aküde değildir.

Sorun aküdeymiş Vartaya götürdüm garanti için değişim yapılamayacağını söylediler. Motoru çalıştırdığında akü ölçüm cihazı 14lere kadar çıktı.Akünün yandığını söyledi. Bende şikayet ettim bugün geri dönüş yaptılar bakalım yarın yada bugün geri dönüş yapacaklar muhtemelen değiştirmeyecekler başka bir akü tavsiyesi alabilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst