Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ben bostancıda geç saatlere kalamam çünkü genellikle o saatlerde çevirme oluyor... Ben de cüzdanı kaybettiğim için ehliyet yok sakata gelmeyelim sonra...

Ama buluşmalara her zaman açığım , belki yarın oralarda olabilirim akşama... Öyle vakti yazarım foruma karar verirsem.

Görkem bildiğim kadarıyla ehliyet numaranı hatırlıyorsan bir sorun olmaz, Özgür'ün gazete ilanı fikrini de ilk defa duydum ama benimkinden daha mantıklı.... Çünkü ben emin değilim sadece duymuşluğum var. Bir de şu Kiev olayına bir açıklık getirir misin? Gerçekten gidiyor musun? Eğer ciddi isen git mutlaka, Rusça öğrenmiş olursun ve bu aralar Türkiye'de Rusça bilmek büyük avantaj, Ukrayna, Kazakistan, Azerbeycan vs. gibi ülkelerde okumuş birçok arkadaşım var otellerden ve iyiki gitmişiz diyorlar... Sana bir tavsiye...

Özgür nasılsın Amerika nasıl gidiyor?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
görkem bizi ne zaman topic'e yazacaksın e'hadi artık :p
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
görkem sağol verdiğin bilgi için.:rendeer:
onr.sual seninde mesajını yeni gördüm cevap attım şimdi kusura bakma..:wiinkk:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende cıbırlanıyorum millet!! gerçi gs500 hayalinden sonra çok koydu bana ama bankaların gazabı işte
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
by_moto, sana karşı bir kasıt yok.Lastik konusu defalarca konuşuldu bu başlıkta.Hatta hatırlıyorum zamanında ayrı bir başlık bile açılmıştı cbr 125 ve kalın lastiklerle ilgili.Forumu araştırman lazım.400 sayfa dile kolay o ayrı, sen de haklısın :) Arama'yı kullanarak az uğraşıp bulabilirsin aklındaki soruların cevabını.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Her sayfayı okumanıza gerek yok...

Bu sayfanın sağ üstünde "bu konuda ara" butonu var , ona basıp lastik yazın ve aratın... Sayfalar kısıtlanacaktır , o mesajları okuyabilirsiniz...
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
4
yaw arkadaşlar şimdi yazacam buraya sorumu azar işitecem belki de bu mesajin yeri burası mı diye ama buradaki muhabbet çok hoşuma gidiyor bikaç aydır cıbır almak istediğim için her yazdığınızı takip ediyorum ve genel foruma ve diğer konulara göre çok daha sıcak insanları barındıran bir topluluk olmuşsunuz beni de mazur görün lütfen:rendeer:
haftaya ehliyet sınavı bir ay sonra ehliyet ve belirttiğim gibi kışın da bir mani gelmezse bir cıbır sahibi olmak istiyorum.. o yüzden belki biraz erken de olsa malzemelerimi yavaş yavaş almak istiyorum; ve geçen gün bir arkadaşımdan "scorpion exo 400 solid" kask satan bir arkadaşı olduğunu duydum.. sanırım 250 civarı bir ücrete verecek kaskı; sizce alırsam mantıklı bi iş yapmış olur muyum??
dediğim gibi bu sorunun yeri belki burası değil ama napıyım yaa bu forumda bu sayfadan başka yer okumak istemiyorum:cherry:
ha bu arada kaskı bir kez denemiş çocuk olmayınca satmaya karar vermiş arkadaşın dediğine göre; yani kask sıfır..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Scorpion sadece egzoz biliyorum kask bilmiyorum. Neyin nesidir ne malıdır araştırmak lazım...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güzel cevap... neyse

Bu haftasonu buluşup yakın bir yere gezi düzenlesek katılım olur mu sizden?
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
10
slm. beyler bugun ilk defa ank honda efe ye gittim. 2008 modelden sınırlı olarak gelmiş. ve bunlarda da 4 tane kalmış. 5.510 fiyat çektiler. sizce fiyatı nasıl?
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
40
CBR 125R aLdIm!

Merhaba!

İsmim Adnan_

1 Scooter kuLLanIcIsI oLarak uzun süre önce WitesLi motor aLmaya karar werdim. Kendime 2 seçenek beLirLedim:Yamaha XT 125X we Honda CBR 125R. İkisi hakkInda epeyce 1 araştIrma yaptIktan sonra, ( özeLLikLe bu topicten çok yararLandIm) Honda CBR 125R da karar kILdIm we motorun son işLemLerinide dün yaptIrdIm! Nasipse yarIn sabah aLmaya gidicem!

Burada biLgi weren arkadaşLarIn hepsine teşekkür ederim!

SaygILar!
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
arkadaşlar bugün motoru çorludaki servise götürdüm..
2 ad ampul ön far 11.92 ytl
yağ temizleme spreyi 5 ytl
castrol 20w-40 yağ 9.80 ytl
sarf malzeme 2.12 ytl
8.000 km periyodik bakım işçiliği 31.80 ytl
parça tutarı:26.72 ytl
işçilik tutarı:33.92 ytl
iskonto tutarı:8.48 ytl

kdv ile beraber 61.55 ytl tuttu sizce pahalı mı yoksa normal fiyatı bu mu??:silent:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
arkadaşlar bugün motoru çorludaki servise götürdüm..
2 ad ampul ön far 11.92 ytl
yağ temizleme spreyi 5 ytl
castrol 20w-40 yağ 9.80 ytl
sarf malzeme 2.12 ytl
8.000 km periyodik bakım işçiliği 31.80 ytl
parça tutarı:26.72 ytl
işçilik tutarı:33.92 ytl
iskonto tutarı:8.48 ytl

kdv ile beraber 61.55 ytl tuttu sizce pahalı mı yoksa normal fiyatı bu mu??:silent:

ben 8000 bakımında 150 lira baymıştım :( sanırım rahatlamışsındır artık :queen: hava filtresi ve bujileri değişmişti... şimdi benim anlamadığım, bu motorun bakımları tutarlılık göstermiyor mu yani? yoksa benim motorun yaptığı 8000 ile senin motorun yaptığı 8000 km arasında fark mı var anlamış değilim. merak ettim nerede, hangi serviste yaptırdın?MOTOTAL'e hala iyi diyen var mı? yoksa ben mi yanlışım?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Mototal iyi bir servistir... Eğer fiyatta bir tutarsızlık görüyorsanız yazın buraya birlikte tartışalım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst