Ben bostancıda geç saatlere kalamam çünkü genellikle o saatlerde çevirme oluyor... Ben de cüzdanı kaybettiğim için ehliyet yok sakata gelmeyelim sonra...
Ama buluşmalara her zaman açığım , belki yarın oralarda olabilirim akşama... Öyle vakti yazarım foruma karar verirsem.
Görkem bildiğim kadarıyla ehliyet numaranı hatırlıyorsan bir sorun olmaz, Özgür'ün gazete ilanı fikrini de ilk defa duydum ama benimkinden daha mantıklı.... Çünkü ben emin değilim sadece duymuşluğum var. Bir de şu Kiev olayına bir açıklık getirir misin? Gerçekten gidiyor musun? Eğer ciddi isen git mutlaka, Rusça öğrenmiş olursun ve bu aralar Türkiye'de Rusça bilmek büyük avantaj, Ukrayna, Kazakistan, Azerbeycan vs. gibi ülkelerde okumuş birçok arkadaşım var otellerden ve iyiki gitmişiz diyorlar... Sana bir tavsiye...
Özgür nasılsın Amerika nasıl gidiyor?