- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
- Konu Yazar
- #7,761
şu benzin konusunda kesin ve doğru birşey söyleyebilir misiniz. 95 mi 98 mi?
bir de şu devir hız ilişkisini biraz anlatabilir misiniz? Vites devir yükselince mi değiştiriliyor.
ve bir de bu motorlarda da oto'lardaki gibi günlük veya haftalık bakım diye kullanıcının yapması gereken bir şeyler var mı? Varsa nelerdir? Yardımcı olur musunuz.
Ve son olarak aklıma geldikçe bişeyler sorabilir miyim?
Öncelikle hoşgeldin...
1- Kesinlikle 95 oktan
2- Genelde devir yükselince vites yükseltilir , düşünce düşürülür...
8.000 devir civarlarında vites attırabilirsin.
3- 1.000-4.000-6.000-8.000-10.000 diye giden bakımları var...
her 4 binde genel bakım (4.000-8.000-12.000) , her 2 binde yağ değişimi (6.000-10.000...)
Ben sana Honda D&B (ümraniye) ve Honda Mototal (Kadıköy,Hasanpaşa) servislerini öneririm. Pendikte Konşuk motor da var o iyi servistir.
4- sorabilirsin... fakat bu sayfanın sağ üstündeki "bu konuda ara" butonunu kullanarak da birkaç bilgi edinmende yarar var.


