Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
8
Merhabalar,
daha önce de imkanım olursa bir kaç ay içinde aranıza katılacağımı söylemiştim. O zamandan beri mesajlarınızı okuyorum. Yalnız sormak istediğim birşey var. Motorsikletinde alarm takılı olan arkadaşımız var mı? Varsa size birşey sorayım. Fikir yürütmenizi isteyeyim. Beşiktaşta oturduğum ve öğrenci olduğum için motoru bir garaja ve ya kapalı bir yere koyma imkanım yok. E kaskolar da çalıntıya karşı güvence vermiyorlar. Bu durumda benim bu motoru sürekli göz önünde bulundurmam gerekiyor. Ama bu da mümkün değil. Motorsikler alarmları var ama sürekli cama koşmak gibi bir durum var bu seçenekte de. Çift taraflı araba alarmları var biliyor musunuz bilemiyorum. Alarm çaldığında kumandadan da alarm veren ve neden çaldığını gösteren bir sistem. Bunun gibi birşey, gerekirse bir motorsiklet alarmının alıcıları (darbe sensörü,gidon sensörü vs.) gibi şeyler ile birleştirilerek kullanılabilir mi? Motorsikletlerde alarm beyni nereye takılıyor, ne kadar yer kaplıyor bu konuda da fikir sahibi değilim. Böyle bir seçenek olursa alma ihtimalim oldukça yükselecek. Alarm beyni çok büyük değil bu söylediğim aletinde bu arada. Ve 12V bütün araçlarda kullanılabileceği gibi bir ibare var. Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
30
one blood arkadaş senin motorun rölentesi düşük pot die gelen ses eksosun patlaması

rolantinin düşük olduğundan kaynaklanacağını sanmıyorum. cbr 125 için standart rolanti nedir? birbuçuk mu? benim rolanti bir çeyrek. benzini yakamadığından acaba yapabilir mi patlamayı?
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
Arkadaşlar Merhabalar Dün Aksam Saat 10 : 30 Sıralarında Motorumu ARkadaşım Sürüyordu Bende Arkasında idim. Arkadaş 1. Witeste dikti önünü havada 2. vitese atmıs ki zaten atmasıyla berabar benim asfaLtı öpmem bir oldu daha sonra bir baktım motorum önde ismail arkada gidiyorlar Gözlerimi kapattım bu sahneye şahit oLmayayım die gözümü bi actım motor bana bakio ters dönmüş we Sonuc Kaskımda Biraz CizikLer War.

motora qelince Arka Stop camı kırıLdı
Arka Kuyrukta cok ufak KırıkLar war
sürücünün ayak bastıqı soldaki yer witesin olduqu yerdeki ayak kırıldı

toplam masrafım 406 YTL cıktı :D

geçmiş olsun emrah.sende bişey yokmuş iyi bari,dikkat et kendine. Benden kuyruğu istemişsin yogundum cevap yazamadım.benim motora müşteri var anlaşırsak satacağım.onun için sana yardım edemiyeceğim.tamir olursa yaptıralım,değiştirme boşver.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Bu akşam 11:30 gibi Akın aradı. Görkem ve Ertekin ve Akın Bursaya geliyomuş. Gelsinlerde bi tozunu attıralım Bursanın :)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
herkese slm ben yeni CBR ciyim. zaten görüldüğü üzre forumun heryerine yazıyorum(görgüsüzlüğüm had safhada).... sürekli vites değiştirmenin herhangi bi zararı olabilir mi motosiklete :(
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bu akşam 11:30 gibi Akın aradı. Görkem ve Ertekin ve Akın Bursaya geliyomuş. Gelsinlerde bi tozunu attıralım Bursanın :)

Evet Okan kısmetse yarın sabah 9:00 gibi pendikten hareket edeceğiz... :)

yarın bi güzel gezelim yiyelim içelim :) Bir türlü gelememiştik kısmet yarınaymış :)

herkese slm ben yeni CBR ciyim. zaten görüldüğü üzre forumun heryerine yazıyorum(görgüsüzlüğüm had safhada).... sürekli vites değiştirmenin herhangi bi zararı olabilir mi motosiklete :(

Hayırlı uğurlu olsun,,, kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum...

çok vites değiştirmek bir sorun yaratmaz ancak gereğinden fazla değiştirdikce debryaj balatan daha çabuk biter...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
arkadaşlar tüm gün giremedim nete akşam gelemeyeceğim diye yazamadım telefonlarınız da yoktu bende arayamadım buluştunuz mu nargile nasıldı?Demek bursa'ya gidiyorsunuz öyle mi ? İyi yolculuklar iyi gezmeler dikkat edin kendinize.
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
sınavdan 40 dakka sora bıraktılar oğlen 11:50 gıbı ciktim :farao: amma çok ehliyetsiz motosikletli varmış bi görseniz motoshow gibiydi valla:queen:
GorkeM Çikinca senin teli aradım ama kapalimiş, heralde siz daha erken çıktınız yola nese kısmet değilmiş bidahakine işl. kazasız belasız yolcklar.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
sınavdan 40 dakka sora bıraktılar oğlen 11:50 gıbı ciktim :farao: amma çok ehliyetsiz motosikletli varmış bi görseniz motoshow gibiydi valla:queen:
GorkeM Çikinca senin teli aradım ama kapalimiş, heralde siz daha erken çıktınız yola nese kısmet değilmiş bidahakine işl. kazasız belasız yolcklar.

bende bugun sınava girdim.adam 1 saat sonra bırakıcam dedim.:queen: soruları yavas okumama ramen 15dk bittirdim soruları 45 dakka aval aval bakındım.:p sen nerde girdin sınava.
ehliyetim olsaydı bende gelirdim.size kazasız belasız hayırlı yolculuklar arkdaslar.bursaya selamlar:rendeer:
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
9
hakkaten dediğiniz gibi ya ankarada ne kadar motorlu grup var hepsi sınava girdiğim okulun bahçesindeydi ya ben çok korkağım yada milletin gözü kara vızır vızır ehliyetsiz geziyolar walla bende anca geceleri çıkıyorum yakalanma riskim az olsun diye neyse umarım sınavı vermişizdir....
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
30
evet benim de aynı sorunum var, hala bekliyorum motoru almak için bir çözüm yolu bulamadım daha, beşiktas a da pek güvenemiyorum doğrusu otopark ta eve biraz uzak o da olmuyor, ama bu senin dediğin olabilir bişey. başka önerisi olan arkadaslardan veya uygulayan arkadaslardan yardım bekliyorum bende!
Merhabalar,
daha önce de imkanım olursa bir kaç ay içinde aranıza katılacağımı söylemiştim. O zamandan beri mesajlarınızı okuyorum. Yalnız sormak istediğim birşey var. Motorsikletinde alarm takılı olan arkadaşımız var mı? Varsa size birşey sorayım. Fikir yürütmenizi isteyeyim. Beşiktaşta oturduğum ve öğrenci olduğum için motoru bir garaja ve ya kapalı bir yere koyma imkanım yok. E kaskolar da çalıntıya karşı güvence vermiyorlar. Bu durumda benim bu motoru sürekli göz önünde bulundurmam gerekiyor. Ama bu da mümkün değil. Motorsikler alarmları var ama sürekli cama koşmak gibi bir durum var bu seçenekte de. Çift taraflı araba alarmları var biliyor musunuz bilemiyorum. Alarm çaldığında kumandadan da alarm veren ve neden çaldığını gösteren bir sistem. Bunun gibi birşey, gerekirse bir motorsiklet alarmının alıcıları (darbe sensörü,gidon sensörü vs.) gibi şeyler ile birleştirilerek kullanılabilir mi? Motorsikletlerde alarm beyni nereye takılıyor, ne kadar yer kaplıyor bu konuda da fikir sahibi değilim. Böyle bir seçenek olursa alma ihtimalim oldukça yükselecek. Alarm beyni çok büyük değil bu söylediğim aletinde bu arada. Ve 12V bütün araçlarda kullanılabileceği gibi bir ibare var. Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.

hayırlı olsun bende en kısa zamanda aranıza katılmak istiyorum. ikinci el mi aldın?
herkese slm ben yeni CBR ciyim. zaten görüldüğü üzre forumun heryerine yazıyorum(görgüsüzlüğüm had safhada).... sürekli vites değiştirmenin herhangi bi zararı olabilir mi motosiklete :(
 
Son düzenleme:

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
spawnem' Alıntı:
bende bugun sınava girdim.adam 1 saat sonra bırakıcam dedim.:queen: soruları yavas okumama ramen 15dk bittirdim soruları 45 dakka aval aval bakındım.:p sen nerde girdin sınava.
ehliyetim olsaydı bende gelirdim.size kazasız belasız hayırlı yolculuklar arkdaslar.bursaya selamlar:rendeer:
benim 5 dakika filan sürdü, en az 40dakka bekliceksiniz deyince valla dumur oldum :cyclopsan hee bide ben geziyede ehliyetsiz geliyodum :mrgreen:
benim pendik-imam atip
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
8
Arkadaşlar alarm kullanan yok mu? Hadi bi yardımcı oluverin. Okumak zor geldiyse önemli kısımları kalınlaştırıyorum.
Sizlerden haber bekliyoruz... :pale::pale:
Merhabalar,
daha önce de imkanım olursa bir kaç ay içinde aranıza katılacağımı söylemiştim. O zamandan beri mesajlarınızı okuyorum. Yalnız sormak istediğim birşey var. Motorsikletinde alarm takılı olan arkadaşımız var mı? Varsa size birşey sorayım. Fikir yürütmenizi isteyeyim. Beşiktaşta oturduğum ve öğrenci olduğum için motoru bir garaja ve ya kapalı bir yere koyma imkanım yok. E kaskolar da çalıntıya karşı güvence vermiyorlar. Bu durumda benim bu motoru sürekli göz önünde bulundurmam gerekiyor. Ama bu da mümkün değil. Motorsikler alarmları var ama sürekli cama koşmak gibi bir durum var bu seçenekte de. Çift taraflı araba alarmları var biliyor musunuz bilemiyorum. Alarm çaldığında kumandadan da alarm veren ve neden çaldığını gösteren bir sistem. Bunun gibi birşey, gerekirse bir motorsiklet alarmının alıcıları (darbe sensörü,gidon sensörü vs.) gibi şeyler ile birleştirilerek kullanılabilir mi? Motorsikletlerde alarm beyni nereye takılıyor, ne kadar yer kaplıyor bu konuda da fikir sahibi değilim. Böyle bir seçenek olursa alma ihtimalim oldukça yükselecek. Alarm beyni çok büyük değil bu söylediğim aletinde bu arada. Ve 12V bütün araçlarda kullanılabileceği gibi bir ibare var. Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
6
mrb arkadaşlar...pazartesi ç.kale honda bayiden bende cbr mi alıyorm sonunda :cat: size bi kaç sorum olacak yardımcı olursanız sewinirim.ilk kullanım günlerinde neler önerirsiniz???sağlıklı bi rodaj için neler yapmalıyım???? bi de hemen 2 kişi binip dolaşmanın bi zararı war mıdır:silent: hepinize keyifli sürüşler bu 2 gün geçmio walla:pr:
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
Ewet ArkadaşLar Motorumun ARkaya Aştıktan sonraki Son HaLi Şu Anda Ayak Bastıqım yer we Kuyruktaki Honda Yazan yer takılıyor we stop camıda
takılıyor.
06072007001iq5.jpg
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
benim 5 dakika filan sürdü, en az 40dakka bekliceksiniz deyince valla dumur oldum :cyclopsan hee bide ben geziyede ehliyetsiz geliyodum :mrgreen:
benim pendik-imam atip

bu ne yaw bütün cıbırcılar karsıda oturuyor.yokmu avrupa yakasında oturan cıbırcı.sınava girdiim okula birsürü motor vardı dikkat ettim birtane bile cbr yoktu:pale:
bende güneşlide girdim gaziosmanpaşa ilk ogretim okulu.direksiyon sınavı nezman olur biliyormusn:silent:
aman yaw dikkat et kıl bi polis gelir bağlar motoru:pale: gerci bende kullanıyorum ama cok gerek kalmadıkca trafie cıkmıyorum.ruhsatın içinde bi 20lik tutuyorum noolur noolmaz diye ama işallah gerek kalmaz su ehliyeti alana kadar:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
Arkadaşlar alarm kullanan yok mu? Hadi bi yardımcı oluverin. Okumak zor geldiyse önemli kısımları kalınlaştırıyorum.
Sizlerden haber bekliyoruz... :pale::pale:

@eogreden

Ben alarm taktırmadım onun yerine alarmlı disk kilidi almıştım.Bir kere çalınıyordu masterlock zinciri 3 4 yerinden kesmeye çalışmışlar ve biraz daha zorlasalar keseceklermiş ama disk kilidi olduğunu görünce vazgeçtiler galiba ondan sonra da paraya kıyıp garaja bırakmaya başladım şimdi içim rahat.Geçen yaz bu olaylar varken en ufacık tıkırtıda dışarıya bakmaktan paranoyak olacaktım az kalsın.:cherry: Honda bayilerinde anlaşmalı bir alarm var otocode diye birşey onu taktırırsan garanti dışı kalmıyor motor ama diğer alarmlarda elektrik sistemi ya da tamamı garanti dışı kalabilir.

aradığın tarzda bir alarm sistemi bilmiyorum maalesef:)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bursadan döndük.. :)

Güzerl bir gezi oldu fotoraflar ve ayrıntılar az sonra :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Arkadaşlar alarm kullanan yok mu? Hadi bi yardımcı oluverin. Okumak zor geldiyse önemli kısımları kalınlaştırıyorum.
Sizlerden haber bekliyoruz... :pale::pale:

Piyasa alarmlarından bir haberim yok fakat Honda'nın garantisini bozmayan onaylı anlaştığı alarm firması var... Autocode diye bir firma... Alarmın immobiliser gibi birçok özelliği var... Fiyatı 150 ytl... Illa alarm taktırıcam dersen bunu tavsiye ederim...

Ayrıca alarmın yanısıra motorunu geceleri çelik zincirle bağlamanı öneririm..

ErTech

Evet gerçekten güzel bir geziydi... Carcaroth ve ultraukala kardeşlerimize herşey için çok teşekkür ediyorum. Çok iyi misafir ağırladılar :mrgreen: Topic ve resimler atılınca daha detaylı yorum yaparız :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
4 silindir cbr 125... :p

Merhabalar...

07.07.07 İstanbul - Yalova - Bursa Gezisi

Katılanlar :

Ultraukala
Carcharoth
Görkem
ErTech


Sabah 10 gibi pendikte buluşup eskihisara doğru yola koyulduk... Keyifli bir feribot yolculuğu sonrasında topculara geldik. Sonra yalovanın içinden geçerek Termale uğradık biraz dinlendik... Sonra termalin üst taraflarında bulunan git git bitmek bilmeyen stabilize bir yolu olan şelaleye ulaştık... Sonra tam gaz Bursa'ya yöneldik... Bursada Okan ile buluşup uludağa doğruu yola koyulduk... Zirveye yakın bir yerde oturduk dinlendik sojbet ettik ve rotamızı mudanya yolundaki meşhur iskenderciye çevirdik... İskender molasından sonra mudanya gemlik arasını sahilden katederek geçtik... Sonra Akın ve Okan ile yollarımızı ayırdık... Görkem ile gazlayarak yalovaya geldik ve istanbula geçtik...

Eskihisar'dan feribota bindik...


Shot with E5200 at

2007-07-07


Shot with E5200 at

2007-07-08


Shot with E5200 at

2007-07-08

Akın'nın motoru... Nazar değmesin... :)


Shot with E5200 at

2007-07-07

Yalova Termal


Shot with E5200 at

2007-07-07


Shot with E5200 at

2007-07-07


Shot with E5200 at

2007-07-07


Termal tarafından bir manzara...


Shot with E5200 at

2007-07-07




Shot with E5200 at

2007-07-07


Termal tarafında bir şelaleeee


Shot with E5200 at

2007-07-07

Bursa girişi...


Shot with E5200 at

2007-07-07

Uludağı'ın etekleri..

4 silindir olduk bugün :p


Shot with E5200 at

2007-07-07


Görkem yine iş başında... :)


Shot with E5200 at

2007-07-07

O nefisssssss tadına doyum olmayan İskender Kebap...


Shot with E5200 at

2007-07-07


Shot with E5200 at

2007-07-07


Shot with E5200 at

2007-07-07

Dönüş zamanı...


Shot with E5200 at

2007-07-07
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst