naber özgürcan? ben devil'in official sitesine baktım 125 için egzos yoktu....
sınav... eh işte boşver sen onu
nasıl gidiyor hayat merikada... cbr'a kit buldun mu sen onu söyle

ööle boş zamanında aksesuar falan bulursan haber ver ha dalır yoliim sana maan...
hoş orada harleyden bol bişey de yoktur... hyolar var mı etrafta

iyi iyi yadırgamamışsındır bisikleti... ha cıbır ha bisiklet

hadi kendine iyi bak....
,
ben bugün 6-7 civarlarında caddebostan sahilinde olucam birşeyler içicem çimlerde katılmak isteyen arkadaşlar arayabilir... 5359433730